Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En als jij eens zin hebt om van Herentals tot Kasterlee op de Kempische Heuvelrug te gaan fietsen, laat maar iets weten. Ik ken nagenoeg alle schone paadjes.
Ah ben je van Herentals ofzo ?
Ik allesinds wel , prachtige bossen hier om te biken
Rubitrack das alleen voor mac ?
ik ga eens kijken of ik toekom met de functies van programma's die ik vind op het net.
anders schrijf ik zelf ook wel een programma. Heb al gezien dat het niet echt heel moeilijk is maar om alles te fine-tunen zal er wss wel veel werk insteken.
Rubitrack das alleen voor mac ?
ik ga eens kijken of ik toekom met de functies van programma's die ik vind op het net.
anders schrijf ik zelf ook wel een programma. Heb al gezien dat het niet echt heel moeilijk is maar om alles te fine-tunen zal er wss wel veel werk insteken.
Rubitrack is enkel voor mac , maar het is gewoon super ...
Vandaag eens een trackske gaan herverkennen net over de taalgrens in Grez Doiceau. 1 van de mogelijke trails die ik kan gidsen. 56K en 900 hoogtemeters en konstant op en af
Voor diegenen die het interesseert, ik ga de gps track uploaden naar Motionbased. Kijk maar op m'n blog als je de track wil downloaden.
Ik vind dat ook allemaal mooi zulke grafiekjes enzo, de vraag is: heeft dat eigenlijk enig nut voor amateurs als ons?
Ik train met niks, enkel een snelheidsmetertje. Ik ga eigenlijk enkel op het gevoel in m'n lijf af, voor de zelden competitierijdende fietser die ik ben is dat voldoende vind ik.
Bof, ik hou wel van die grafiekjes. en ik heb nog een polar ook, dus heb ik alles dubbel. Is wel leuk om te zien wat je gedaan hebt, enfin ik vind dat toch leuk..vooral als je gericht wil trainen is zo'n polar of edge wel een leuke tool.
Bof, ik hou wel van die grafiekjes. en ik heb nog een polar ook, dus heb ik alles dubbel. Is wel leuk om te zien wat je gedaan hebt, enfin ik vind dat toch leuk..vooral als je gericht wil trainen is zo'n polar of edge wel een leuke tool.
Comment