Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is idd nergens voor nodig maar wel handig en een goede stimulans.
ik houd ook graag mijn gegevens bij om zo te kijken of ik vorderingen maar of net niet.
ik houd ook graag mijn gegevens bij om zo te kijken of ik vorderingen maar of net niet.
Da's ook weer waar.
Ik kan die conditie wat toetsen aan m'n gemiddelde snelheden die ik haal, en ik voel dat enigszins ook.
En voor mij is dat voldoende.
Misschien komt het omdat ik in de IT zit dat ik zo van grafiekjes en cijferkes houd , al vind ik dat ik nog lang gewacht hebt alvorens ik een GPS gekocht heb. In de wagen heb ik er nog altijd geen trouwens.
Misschien komt het omdat ik in de IT zit dat ik zo van grafiekjes en cijferkes houd , al vind ik dat ik nog lang gewacht hebt alvorens ik een GPS gekocht heb. In de wagen heb ik er nog altijd geen trouwens.
Gij zijt al een lange tijd iemand die alles bijhoudt he Adri, da's niet alleen voor grafiekskes.
Gij kunt waarschijnlijk nog opzoeken welke gemiddelde snelheid jij had op een tocht pakweg mei 2003
Dat is wel zot. Ik houd helemaal niets bij. Nochtans zou ik het makkelijk kunnen, maar ik wis regelmatig de gegevens uit mijn hartslagmeter (Polar S710).
Gij zijt al een lange tijd iemand die alles bijhoudt he Adri, da's niet alleen voor grafiekskes.
Gij kunt waarschijnlijk nog opzoeken welke gemiddelde snelheid jij had op een tocht pakweg mei 2003
ik weet heel goed dat 99% van de mensen zonder kan en hem niet nodig heeft.
Maar eens je het gebruikt hebt kan je weer moeilijk zonder.
Ik heb hem nog maar 2 dagen en ik heb al grootse plannen met het ding
Ook kan ik er tijdens lange/saaie wegtrainingen mee prullen en zo de verveling tegen gaan.
ik heb mij vandaag tijdens die 75 km geen seconde verveeld.
Maar mijn knopjes gaan volgens mij wel snel verslijten op dit tempo
ik weet heel goed dat 99% van de mensen zonder kan en hem niet nodig heeft.
Maar eens je het gebruikt hebt kan je weer moeilijk zonder.
Ik heb hem nog maar 2 dagen en ik heb al grootse plannen met het ding
Ook kan ik er tijdens lange/saaie wegtrainingen mee prullen en zo de verveling tegen gaan.
ik heb mij vandaag tijdens die 75 km geen seconde verveeld.
Maar mijn knopjes gaan volgens mij wel snel verslijten op dit tempo
Rubitrack das alleen voor mac ?
ik ga eens kijken of ik toekom met de functies van programma's die ik vind op het net.
anders schrijf ik zelf ook wel een programma. Heb al gezien dat het niet echt heel moeilijk is maar om alles te fine-tunen zal er wss wel veel werk insteken.
het grootste probleem zit hem in de kleine verschillen tussen de verschillende formaten (tcx, crs, gpx, etc..) waardoor je conversieprogramma's nodig hebt om van het ene type naar het andere te gaan.
Een goed en snel conversieprogramma om je tcx files naar gpx over te zetten vind je HIER
Het is een free version.
Je zal het je niet beklagen.. zet ze wel om in een TCX of CRS file, dat werkt beter op een 705.
Er is ook een nieuwe versie van het OS beschikbaar, 2.60
Je zal het je niet beklagen.. zet ze wel om in een TCX of CRS file, dat werkt beter op een 705.
Er is ook een nieuwe versie van het OS beschikbaar, 2.60
dat omzetten , dat heb k nog nooit gedaan , met wel programma doe je dat?
Comment