Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb eerder de neiging om helemaal niet het lichtste onderdeel te kiezen. Gewoon omdat ik betrouwbaarheid boven alles stel. En ik weeg ook iets meer dan 60 kg.
    Een maat van me werkte vroeger in fietsenwinkels. Hij kocht er voor zichzelf "hand picked" onderdelen, gewoon omdat niet elk gelijk onderdeel evenveel weegt. Hij ging er vaarbij van uit dat de lichtste de beste waren, maar wie weet waren er onderdelen bij die materiaal misten op plaatsen waar je dat best wel hebt.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
      ik weet dat de meeste mensen hier niet hevige fans zijn van mavic wielen maar wel van DT.
      Nu ik heb al mijn sturen en zadelpennen op mijn mountainbikes van Easton en ik ben daar HEEL tevreden van.
      na het zien van deze film

ben ik eens aan het kijken geslaan voor easton wielen voor menne koersfiets
      echt een prachtige video vind ik
      Ik heb nog een splinternieuwe set Easton Vista SL wielen liggen. Die hebben Velomax naven, da's eigenlijk een firma opgekocht door Easton, ze hebben bij Easton het merk gewoon op de naven laten staan. Zijn best wel mooie wielen. Hoe ze rijden weet ik niet, want ik heb er nog geen meter mee gereden.
      In de Colnago zit een Easton EC90SLx carbon voorvork, da's zowat het lichtste dat je kan krijgen voor koersvorken. Ik vertrouw die vork wel, Gilbert heeft daar vorig seizoen mee gereden en er zelfs de Omloop mee gewonnen, en een echte lichtgewicht is dat nu ook niet. Als dat 'slappen boecht' zou zijn, dan zou die dat wel niet in zijne velo steken zeker?
      Ik denk wel dat Easton een goed merk is.

Comment

• Een beetje spammen : http://www.kapaza.be/detail/16017192/
        Ideaal fietske voor een beginner.

Ik ben vandaag voor de eerste keer met men Merida gaan rijden
        was echt wel zalig, ma ik ga toch nog een tijdje der op mogen rijden
        eer ik hem volledig gewoon ben. Ik zal straks eens wat foto's maken
        en hier posten.

Comment

• gisteren in Grez Doiceau gaan biken , super daar!

Comment

• is het een beetje gegaan met de gps?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              is het een beetje gegaan met de gps?
              het liep niet van een leien dakje

het was dan ook de eerste keer dat ik hem op die manier gebruikte ...

Comment

• Vertel.. heb je de gpx file gevolgd, of heb je toch met een course gewerkt?
                je hebt natuurlijk wel al mijn extra klimmetjes moeten doen, ik denk dat je goed geslapen hebt vannacht

Comment

Vertel.. heb je de gpx file gevolgd, of heb je toch met een course gewerkt?
                  je hebt natuurlijk wel al mijn extra klimmetjes moeten doen, ik denk dat je goed geslapen hebt vannacht
                  Ik heb dus op de GPX file gereden , auto aan start gezet gezet op route navigeren en gestart , we hebben daar 15min in blokskes gereden , tot ik gewoon de weg ingeslagen ben die ik dacht ... uiteindelijk zag ik dan toch de paarse lijn op de gps zodat we voor de rest redelijk uw route hebben gereden ... aan het golf terrein heeft het wel weer even moeilijk geweest om de juiste route te vinden ... tot ergernis van de mensen van het golf terrein , mooie klim trouwens daar achter

voor de rest liep alles weg redelijk .... alle begin is moeilijk

Comment

• Ja, ik sta redelijk bekend voor m'n kleine wegskes.. ben blij dat je het toch allemaal - min of meer - gevonden hebt.

Comment

Ja, ik sta redelijk bekend voor m'n kleine wegskes.. ben blij dat je het toch allemaal - min of meer - gevonden hebt.
                      Het was tof , normaal ga ik volgende week eens terug kheb de smaak te pakken daar

Comment

• Beetje de bling factor verhoogd met een nieuwe KMC X9SL Titanium nitride coated ketting

klik op de foto voor een grotere weergave

Comment

• Schoon!

Ik heb die ook liggen op de Colnago.

Comment

• ik heb ze ook al even in gebruik en ik moet zeggen dat ik er toch wel tevreden van ben.
                            Schone fiets op de reflectoren na (maar wel veilig)

Comment

• reflektoren gaan er binnenkort vanaf (eigenlijk de wielen, die ik vervang door een veel lichtere zomerset)

Comment

• Zo'n gouden KMC zou ook nog op de mijne passen...

Eens bestellen als m'n wielen klaar zijn

Comment

• Schone foto die 'k op het net tegenkwam...

Comment

• Ja, de bike helemaal achteraan, een Carraro titanium..
                                    trappekes, altijd fun

Comment

Ja, de bike helemaal achteraan, een Carraro titanium..
                                      trappekes, altijd fun
                                      Ah ja, was me nog niet opgevallen. Da's ook nogal moelijk tussen al die 'kleurkes' hé.

Comment

• Ja, soms moet je voorbij de glitter en glamour om het wezenlijke te ontdekken

EDIT: enig idee waar dit was?

Comment

Ja, soms moet je voorbij de glitter en glamour om het wezenlijke te ontdekken
                                          Iedereen zo zijn dingetjes hé.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          EDIT: enig idee waar dit was?
                                          Geen benul van...

Comment

Working...
                                          X