Mijn huidige mountainbike
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het is oorspronkelijk de fiets van m'n vader geweest, maar die reed er bijna nooit mee. Ik gebruik die omdat mijn mountainbike te klein is geworden.
Beide wielen zijn al vervangen... het voorwiel plooide ooit plots door waardoor ik overkop ging en het achterwiel is deze winter afgeschreven geweest toen de derailleur het begaf toen ik het leuk vond om door dichtgevroren plassen te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIk heb net een klimritje achter de rug van 55 km met 1300hm, met een gemiddelde van 20,8 en uurverbruik van 950 Kcal.. Da's meestal ongeveer waar ik aan kom..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIk heb net een klimritje achter de rug van 55 km met 1300hm, met een gemiddelde van 20,8 en uurverbruik van 950 Kcal.. Da's meestal ongeveer waar ik aan kom..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWaar vind je een overzicht van die bloso routes? (heb niks gevonden op hun site)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAan het gemiddelde te zien toch vrij snel
maar kami dan ook gene gewone, 1300 hoogtmeters op 55km is geen kattepis.
Er kunnen eventueel wel technische afdalingen in het parcours gezeten hebben, maar dat zou uiteraard impliceren dat Kami zeer goed kan MTB-en. En anders zal dat idd een snel parcours zijn. Maar wat heet snel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice. Waar was dat? Wat voor soort paden (snel, technisch, ...)?
Was een ritje met collega's op basis van een GPS-toestel.
Ik ga goed slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAan het gemiddelde te zien toch vrij snel
maar kami dan ook gene gewone, 1300 hoogtmeters op 55km is geen kattepis.
Niet mijn verdienste trouwens, het was afzien om bij te blijven.
Voor mij mochten er veel meer technische afdalingen ingezeten hebben, maar dan wel met andere drinkbushouders. Die verhuizen naar de Speeder.
Die carbon dingen van C'dale, de vol carbon versie, niet met de tita houders..3 keer mijn 75cl bus verloren, bij de laatste keer ook opengevlogen. Leeg blijft zoiets veel beter zitten, en dus geen probleem meer gehad.
Mijn andere drinkbus heb ik dan maar vanachter in mijn truitje gestoken, kwestie van toch wat drank over te houden..
Iemand nog een idee voor een stevige edoch lichte drinkbushouder, die zijn werk ook in alle omstandigheden doet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenI know. Op de 140 km van de Ronde voor wielertoeristen zijn er ongeveer 1600, dacht ik. Enfin, jij zal het mij wel beter kunnen zeggen, want je meting dateert van vorige week.
Er kunnen eventueel wel technische afdalingen in het parcours gezeten hebben, maar dat zou uiteraard impliceren dat Kami zeer goed kan MTB-en. En anders zal dat idd een snel parcours zijn. Maar wat heet snel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenDie 'bergen' van de Ronde, zijn telkens ook maar een goeie 70 a 100 hoogtemeters. De Maasvallei 1 keer volledig uitklimmen, is een 250 a 300 hoogtemeters...Dan gaan de hoogtemeters er vlot door hoor..
Comment
-
Het zijn daar allemaal nogal redelijk nijdige klimmetjes, kort maar hevig. Het helpt enorm als je ze kent, dan weet je exact waar je moet rijden.
En sommigen lagen er heel nat bij, dus mijn achterwiel had soms moeite om grip te vinden. Ik was met 1.8 Nobby Nics onderweg maar vind die toch wel wat smal. Niet veel comfort en niet veel remoppervlak aan de grond. Ik ga de volgende keer toch terug wat breders leggen.
Ik had eigenlijk veel meer modder verwacht , vandaar de redelijk smalle bandjes. Maar ik heb er nu meer verlies dan winst mee gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk had eigenlijk veel meer modder verwacht , vandaar de redelijk smalle bandjes. Maar ik heb er nu meer verlies dan winst mee gemaakt.
Lang leve de Kempen!
Comment
-
Doe mij toch maar wat uphills en downhills.
OK, bij ons kan er al eens modder liggen, maar de laatste weken is het toch quasi droog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie modder, als het twee dagen niet meer regent heb je dat hier dus compleet niet meer. We zijn vandaag hier in 't bos gaan rijden, die zandduinen liggen er dus al megadroog bij hé. Da's weeral ploeteren, maar dat liever dan in de modder te stoempen.
Lang leve de Kempen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHaha, idem, gortdroge boel vandaag
Comment
Comment