Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn huidige mountainbike

Comment

• Het is oorspronkelijk de fiets van m'n vader geweest, maar die reed er bijna nooit mee. Ik gebruik die omdat mijn mountainbike te klein is geworden.
      Beide wielen zijn al vervangen... het voorwiel plooide ooit plots door waardoor ik overkop ging en het achterwiel is deze winter afgeschreven geweest toen de derailleur het begaf toen ik het leuk vond om door dichtgevroren plassen te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
        Ik heb net een klimritje achter de rug van 55 km met 1300hm, met een gemiddelde van 20,8 en uurverbruik van 950 Kcal.. Da's meestal ongeveer waar ik aan kom..
        Een Hill Factor van meer dan 20 . Mooi, als ik me beter gevoeld had, was ik ook voor zoiets gegaan vandaag

Comment

Ik heb net een klimritje achter de rug van 55 km met 1300hm, met een gemiddelde van 20,8 en uurverbruik van 950 Kcal.. Da's meestal ongeveer waar ik aan kom..
          Nice. Waar was dat? Wat voor soort paden (snel, technisch, ...)?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Aan het gemiddelde te zien toch vrij snel
            maar kami dan ook gene gewone, 1300 hoogtmeters op 55km is geen kattepis.

Comment

• Waar vind je een overzicht van die bloso routes? (heb niks gevonden op hun site)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Waar vind je een overzicht van die bloso routes? (heb niks gevonden op hun site)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Aan het gemiddelde te zien toch vrij snel
                  I know. Op de 140 km van de Ronde voor wielertoeristen zijn er ongeveer 1600, dacht ik. Enfin, jij zal het mij wel beter kunnen zeggen, want je meting dateert van vorige week.

Er kunnen eventueel wel technische afdalingen in het parcours gezeten hebben, maar dat zou uiteraard impliceren dat Kami zeer goed kan MTB-en. En anders zal dat idd een snel parcours zijn. Maar wat heet snel?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Nice. Waar was dat? Wat voor soort paden (snel, technisch, ...)?
                    Ik weet dat we in Amay vertrokken zijn, en verder heb ik voornamelijk de eerste 5 meters voor mijn fiets gezien. In bergaf iets meer natuurlijk, maar dat was altijd veeeeel te snel gedaan.
                    Was een ritje met collega's op basis van een GPS-toestel.
                    Ik ga goed slapen

Comment

Aan het gemiddelde te zien toch vrij snel
                      Ik had mijne RS800 aan en met GPS aangeschakeld, ik denk wel dat het gemiddelde en hoogtemeters klopt..
                      Niet mijn verdienste trouwens, het was afzien om bij te blijven.
                      Voor mij mochten er veel meer technische afdalingen ingezeten hebben, maar dan wel met andere drinkbushouders. Die verhuizen naar de Speeder.
                      Die carbon dingen van C'dale, de vol carbon versie, niet met de tita houders..3 keer mijn 75cl bus verloren, bij de laatste keer ook opengevlogen. Leeg blijft zoiets veel beter zitten, en dus geen probleem meer gehad.
                      Mijn andere drinkbus heb ik dan maar vanachter in mijn truitje gestoken, kwestie van toch wat drank over te houden..
                      Iemand nog een idee voor een stevige edoch lichte drinkbushouder, die zijn werk ook in alle omstandigheden doet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        I know. Op de 140 km van de Ronde voor wielertoeristen zijn er ongeveer 1600, dacht ik. Enfin, jij zal het mij wel beter kunnen zeggen, want je meting dateert van vorige week.

Er kunnen eventueel wel technische afdalingen in het parcours gezeten hebben, maar dat zou uiteraard impliceren dat Kami zeer goed kan MTB-en. En anders zal dat idd een snel parcours zijn. Maar wat heet snel?
                        Die 'bergen' van de Ronde, zijn telkens ook maar een goeie 70 a 100 hoogtemeters. De Maasvallei 1 keer volledig uitklimmen, is een 250 a 300 hoogtemeters...Dan gaan de hoogtemeters er vlot door hoor..

Comment

• Nog effe naar den Alex luisteren en dan slapen. Ik ben precies tè moe om te slapen..'t Gaat pijn doen morgen, dat weet ik nu al..

Comment

Die 'bergen' van de Ronde, zijn telkens ook maar een goeie 70 a 100 hoogtemeters. De Maasvallei 1 keer volledig uitklimmen, is een 250 a 300 hoogtemeters...Dan gaan de hoogtemeters er vlot door hoor..
                            70 à 100 meter kan kloppen. Dat maal 16 + ook nog eens de hoogtemeters die je doet die niet in de hellingen vervat zitten.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Natuur is op z'n mooist nu.. vandaag bijna 80km in en rond Grez Doiceau gaan biken. Roadbook O2 Bikers met (heel) wat extras

KLIK op de foto voor meer ..

Comment

• Dit ziet er een nijdig klimmetje uit!

Comment

• Het zijn daar allemaal nogal redelijk nijdige klimmetjes, kort maar hevig. Het helpt enorm als je ze kent, dan weet je exact waar je moet rijden.
                                  En sommigen lagen er heel nat bij, dus mijn achterwiel had soms moeite om grip te vinden. Ik was met 1.8 Nobby Nics onderweg maar vind die toch wel wat smal. Niet veel comfort en niet veel remoppervlak aan de grond. Ik ga de volgende keer toch terug wat breders leggen.
                                  Ik had eigenlijk veel meer modder verwacht , vandaar de redelijk smalle bandjes. Maar ik heb er nu meer verlies dan winst mee gemaakt.

Comment

Ik had eigenlijk veel meer modder verwacht , vandaar de redelijk smalle bandjes. Maar ik heb er nu meer verlies dan winst mee gemaakt.
                                    Die modder, als het twee dagen niet meer regent heb je dat hier dus compleet niet meer. We zijn vandaag hier in 't bos gaan rijden, die zandduinen liggen er dus al megadroog bij hé. Da's weeral ploeteren, maar dat liever dan in de modder te stoempen.
                                    Lang leve de Kempen!

Comment

• Doe mij toch maar wat uphills en downhills.
                                      OK, bij ons kan er al eens modder liggen, maar de laatste weken is het toch quasi droog.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Die modder, als het twee dagen niet meer regent heb je dat hier dus compleet niet meer. We zijn vandaag hier in 't bos gaan rijden, die zandduinen liggen er dus al megadroog bij hé. Da's weeral ploeteren, maar dat liever dan in de modder te stoempen.
                                        Lang leve de Kempen!
                                        Haha, idem, gortdroge boel vandaag
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Haha, idem, gortdroge boel vandaag
                                          Herentals?

Comment

Working...
                                          X