Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
    Lenzen all the way.
    Tot ge in een warme zomermaand midden in een stoffige afdaling zit...

Geef mij ook maar een bril, maar alles heeft zo wel zijn voor als nadeel zeker...

Comment

• Bon, ook eens aan de conditie beginnen werken en gisteren wat gaan lopen en fietsen. Rij ik op een licht aflopende straat, mooi vlak voor de rest, mooie snelheid...het gezoem van mijn te platte banden (wel goed in het terrein), tot er plots een BMW rechtsomkeer voor me maakt..wou remmen zo laat mogelijk uitstellen. Voetgangster schreeuwde al van angst.

Comment

• ja fietsbril met versterkte glazen daar was ik net naar aan het kijken maar ben nog aan het twijfelen tussen enkele modellen en ik vind het allemaal redelijk duur.
        Vroeger reed ik met lenzen en dan een gewone fietsbril erbij. Misschien dat ik dat maar weer ga doen.

Comment

• Of zo'n clip in dingetje... Adidas, Cebe, allerlei merken bieden dat aan...

Comment

• Eén van de eerste bikes waar ik naar op keek:

Vooral omdat hij in mijn allereerste fietscatalogus stond. Scott Super Evolution van 1991.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zou ook nog best in mijn garage mogen:

Klein Attitude met Campagnolo (van 1990 ongeveer).
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog een mooi fietsje:

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik wil een Giro helm die pas is uitgebracht en zoviso niet in de winkel zal komen bij ons. ( http://livestrong.giro.com/ )

In welke winkel zou ik dat proberen te bestellen? (Sportivo, Jowan, ?). Liefst in West of Oostvlaanderen. Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                    Ik wil een Giro helm die pas is uitgebracht en zoviso niet in de winkel zal komen bij ons. ( http://livestrong.giro.com/ )

In welke winkel zou ik dat proberen te bestellen? (Sportivo, Jowan, ?). Liefst in West of Oostvlaanderen. Merci!
                    De link werkt niet bij mij. Nu, Livestrong-producten zijn moeilijk te krijgen bij ons. De meesten die er kopen, bestellen die gewoon in de V.S. Vooral handig als je een wat grotere bestelling plaatst natuurlijk.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bij Emrin hebben ze er, dat is in Nieuwenrode.

Cycles Emrin in Nieuwenrode heeft alles in huis voor elke fietsliefhebber, van kinderfiets tot mountainbike. Naast fietsen hebben wij ook een ruim assortiment aan fietskledij, helmen, schoenen en fietsaccessoires in de aanbieding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        De link werkt niet bij mij. Nu, Livestrong-producten zijn moeilijk te krijgen bij ons. De meesten die er kopen, bestellen die gewoon in de V.S. Vooral handig als je een wat grotere bestelling plaatst natuurlijk.
                        Inderdaad, de enige manier is via de officiele Livestrong winkel in USA. Maar dit is toch ietwat anders, het is eigelijk een product van Giro, maar wel met een Livestrong sausje. Zodus op de site van Giro kan je niet online aankopen, en op de site van Livestrong staat het niet tussen de artikelen. Als je dan wat verderzoekt komt het erop neer dat je gewoon een winkel moet vinden die officiel dealer is van Giro, en die de moeite wil doen om dat te bestellen.

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                        Bij Emrin hebben ze er, dat is in Nieuwenrode.

http://www.cyclesemrin.be
                        Dat is inderdaad een officiele Giro verdeler, zo heb ik er wel al enkele gevonden. Beste zal zijn om eens wat rond de mailen en dan vind ik hopelijk wel een winkel die de moeite wil doen.

btw eindelijk barends aan mijn bike, ik had dat beter van de eerste dag al gedaan, pas nu besef ik wat ik heb gemist. Zoveel aangenamer fietsen, ben er echt supertevreden van

Comment

Inderdaad, de enige manier is via de officiele Livestrong winkel in USA. Maar dit is toch ietwat anders, het is eigelijk een product van Giro, maar wel met een Livestrong sausje. Zodus op de site van Giro kan je niet online aankopen, en op de site van Livestrong staat het niet tussen de artikelen. Als je dan wat verderzoekt komt het erop neer dat je gewoon een winkel moet vinden die officiel dealer is van Giro, en die de moeite wil doen om dat te bestellen.
                          Even gegoogled. Ik kwam op de opgegeven site uit. Toen ik daar op klikte, kon ik er plots wel op.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat is inderdaad een officiele Giro verdeler, zo heb ik er wel al enkele gevonden. Beste zal zijn om eens wat rond de mailen en dan vind ik hopelijk wel een winkel die de moeite wil doen.

btw eindelijk barends aan mijn bike, ik had dat beter van de eerste dag al gedaan, pas nu besef ik wat ik heb gemist. Zoveel aangenamer fietsen, ben er echt supertevreden van

Emrin heeft ze binnen, ik zag ze woensdag in de winkel staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Emrin heeft ze binnen, ik zag ze woensdag in de winkel staan

*direct mailen*

Superbedankt !

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Even gegoogled. Ik kwam op de opgegeven site uit. Toen ik daar op klikte, kon ik er plots wel op.
                              Dat zal kwalitatief toch goed genoeg zijn voor recreatief gebruik ?

Comment

Dat zal kwalitatief toch goed genoeg zijn voor recreatief gebruik ?
                                Tuurlijk wel. Giro is geen brol. En beschermd ben je met elke deftige helm hoor.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Toen was Koga Miyata nog een cool merk:

Een paar jaar daarna, was dat wel gedaan.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vandaag veel plezier beleefd aan de Notubes oplossing. 20 meter latexspray in het rond en het gaatje was weer dicht, rit verder afgewerkt. Nog 30 kilometer verder gebiked met een 'lekke' voorband..Zalig toch..

Comment

• Zalig TT'ke in Wavre afgewerkt vandaag. Met de op en af erbij 94km en bijna 1200 hoogtemeters. Verslagje op m'n blog

Comment

• superknap dit

zoveel lekkerder als een moderne mtb

Comment

• Voilà zie, jij begrijpt mij.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X