Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Trouwens die Fox van u is ook niet het grote licht hoor. De schoonpa van een C'dale dealer nog gezien... ook afgelopen weekend. Heeft elk half jaar wel een andere C'dale, had nu zo'n Scalpel bij met een rode vork in (naam weet ik niet). Ik vond dat nogal raar, zo'n rode vork in een wit/oranje/zwarte team replica en vroeg 'm dan ook hoe dat kwam. De Fox had al de geest gegeven en was binnen voor herstelling. Niks boven een Lefty en een Fatty wist hij me te zeggen. Ik blijf er trouwens ook bij, zo'n Fox in een Cannondale is compleet fout. Maar hé, zolang jij er maar tevreden mee bent natuurlijk.
Bekijk Berichten
Bekijk Berichten
Ik blijf erbij, met een hardtail rijden is kiezen voor snelheid en het daaraan gekoppelde vrij beperkt comfort. Alhoewel, een zware ELO vs. een lichte Fatty, de Fatty gaat zelfs meer comfort bieden.
Bandjes op +/- 2 bar, een licht vorkje erop met niet meer dan... laat ons zeggen 40 mm... en 8 bar in de kamer, lijkt me ideaal. Ik heb trouwens de kamer van m'n Fatty onlangs ook op 7 bar gezet, rijdt me veel strakker en sneller als de voor mijn gewicht aanbevolen 5.2 bar.
Comment