Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Euh, da's dit weekend é Begint zaterdag om 16u en stopt om zondag om 16u.

De kostprijs bedraagt 25€. Ge krijgt daarvoor:
    - deelname aan het event
    - plaats op de camping
    - douches
    - spaghetti
    - massagestand
    - ...
    Last edited by ; 24/06/2009, 16:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Gta, zit er speling op de kooi van je derailleur ? Kan je maw de kooi van je derailleur met de hand makkelijk bewegen op de uiterste stand ?
      E-type derailleurs zijn een hoop ellende. Op een van mijn vorige fietsen had ik dat ook, en bij frequent mtb gebruik betekende dit om de 6 maanden een nieuwe voorderailleur..
      Niet onmiddellijk veel speling, neen. Moet toch best wat kracht zetten om die "uit lijn" te trekken. Nog 'es bekeken, ga 'es de kabel lossen en 't ding helemaal tegoei reinigen, vroeger had ik er geen last van en nu wel -> slijtage of vervuiling dus, en daarom eerst dat laatste 'es proberen oplossen.

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Euh, da's dit weekend é Begint zaterdag om 16u en stopt om zondag om 16u.

- deelname aan het event
        - plaats op de camping
        - douches
        - spaghetti
        - massagestand
        - ...

mmh toch eens goed over denken dan

Comment

• Net naast die Rockrider gegrepen, had 580 geboden en is voor 590 verkocht. Balen²...
          Nu ja, dan doen we maar verder met de ouwe getrouwe. Ik denk achteraf beschouwd toch niet dat hij een meerwaarde zou zijn geweest voor me. Het was gewoon een koopje. Desalniettemin, als de hoogste bieder het toch zou laten afweten, koop ik hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
            mmh toch eens goed over denken dan
            Tegen wanneer denk je iets te kunnen laten weten?

Comment

• als ge iemand anders vind neem die dan zeker aan!

ik laat u iets weten de laatste week van Juli
              daarvoor zit ik in Oostenrijk voor de Salskammergut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Net naast die Rockrider gegrepen, had 580 geboden en is voor 590 verkocht. Balen²...
                Nu ja, dan doen we maar verder met de ouwe getrouwe. Ik denk achteraf beschouwd toch niet dat hij een meerwaarde zou zijn geweest voor me. Het was gewoon een koopje. Desalniettemin, als de hoogste bieder het toch zou laten afweten, koop ik hem.
                No worries, mate. Er komen nog wel genoeg mooie aanbiedingen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                  als ge iemand anders vind neem die dan zeker aan!

ik laat u iets weten de laatste week van Juli
                  daarvoor zit ik in Oostenrijk voor de Salskammergut.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                  Euh, da's dit weekend é Begint zaterdag om 16u en stopt om zondag om 16u.

- deelname aan het event
                  - plaats op de camping
                  - douches
                  - spaghetti
                  - massagestand
                  - ...
                  Psst

Comment

• owh :d
                    ik had wat liggen zoeken en ik dacht dat het het laatste weekend van augustus was

sorry dit weekend kan ik niet
                    Heb zaterdag een tocht van +200km gepland en daar kan ik niet meer onderuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      No worries, mate. Er komen nog wel genoeg mooie aanbiedingen.
                      Tuurlijk, maar toch vervelend.
                      Ik ga eens beginnen met andere banden te kopen, m'n oog is gevallen op Ritchey Speedmax Beta Comp 2.0. Iemand ervaring hiermee? Ik wil vooral lage rolweerstand, en toch genoeg grip op droog onverhard. Modder zoek ik nooit op.

Comment

Tuurlijk, maar toch vervelend.
                        Ik ga eens beginnen met andere banden te kopen, m'n oog is gevallen op Ritchey Speedmax Beta Comp 2.0. Iemand ervaring hiermee? Ik wil vooral lage rolweerstand, en toch genoeg grip op droog onverhard. Modder zoek ik nooit op.
                        Beta? Kan gewoon niet slecht zijn.
                        Serieus, ik heb al een paar setjes gewone Speedmaxen versleten door de jaren. Bij droog weer is dat absoluut geen probleem.
                        De Beta-versie heeft meer profiel dan de gewone Speedmaxen, dus zelfs in licht vochtige omstandigheden (hier en daar), denk ik niet dat die band een probleem zal vormen.

Reviews: http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wh...84_151crx.aspx

Zou je niet beter de Pro-versie nemen? Dan heb je een kevlarband in huis. De Comps zijn in principe met staaldraad.
                        De WCS-en zou ik dan weer afraden. OK, het zullen de besten zijn, maar ze zullen ook in no time versleten zijn. WCS-banden bestaan uit een zachtere compound waardoor ze meer grip hebben, maar dus ook sneller slijten. Verder zijn WCS-en nog lichter en (uiteraard) duurder. De Pro zit op dat vlak tss de Comp en de WCS in.
                        Ik zou de banden halen bij Van Eyck of eventueel online bestellen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kan inderdaad niet slecht zijn.
                          Wel, ik kan alleen de Comps kopen bij die persoon. eBay Duitsland, 10 euro. Geen geld vind ik, dus ik ga ze meteen bestellen. Thx!

Comment

Kan inderdaad niet slecht zijn.
                            Wel, ik kan alleen de Comps kopen bij die persoon. eBay Duitsland, 10 euro. Geen geld vind ik, dus ik ga ze meteen bestellen. Thx!
                            10 € is idd geen geld.
                            Als het gewicht niet uitmaakt, zal het zeker geen slechte keuze zijn voor dat geld.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zoals het nu is offroad heb ik het wel graag. Lekker hard, veel stof en steentjes en allezinds geen plakkerige modder of andere natte toestanden.

Ideaal om toch nog enige snelheid te halen ipv te moeten ploeteren

Comment

• Ik vind vooral het technisch MTB'en leuk. Vooral om deze dingen
                                - Weten dat ge dien bocht nog scherper kunt aansnijden
                                - Weten dat als ge dien bocht nog scherper aansnijdt, dat ge tegen de grond gaat.
                                - Weten dat ge dien bocht te scherp hebt aangesneden

Dat maakt het plezant Al moet ik toegeven dat zo van die zandwegskes rechtdoor ook wel mijn ding zijn. Proberen hoe hard ge kunt gaan zonder den decor in te gaan

Vroeger was ik pas echt nen brokkenpiloot, met de jaren is dat verminderd en nu heb ik ook duurder materiaal in handen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                  Zoals het nu is offroad heb ik het wel graag. Lekker hard, veel stof en steentjes en allezinds geen plakkerige modder of andere natte toestanden.

Ideaal om toch nog enige snelheid te halen ipv te moeten ploeteren
                                  Idem. We moesten in een meer zuiders klimaat wonen. In de V.S. bv. Daar zou ik me off-road meer amuseren dan hier. We wonen sowieso in een nogal slijkerig land, al zijn er natuurlijk verschillen tss de verschillende streken.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Moab lijkt me vet.

Comment

Moab lijkt me vet.
                                      O.a.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Een Suntour XCP 75 voorvork voor 15 euro, dat kan ne mens niet laten liggen zekers?

Comment

• Heb er hier ook nog ene liggen

We zijn dan toch nog aan ne 6de man geraakt voor de 24u.

Comment

Working...
                                          X