Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
    Heb er hier ook nog ene liggen

We zijn dan toch nog aan ne 6de man geraakt voor de 24u.
    Ah cool dat je nog een 'volwaardig' team hebt.

Die suntour, is dat nou wat? Kost nieuw weliswaar slechts 90 euro ofzo dus ik moet er geen rocket sience van verwachten ook dat weet ik ...

Comment

• Awel, koopje dan hé.
      Ik heb een Suntour en ik ben daar niet onverdeeld positief over (regeling is naar mijn gevoel een knopje waar niets mee verbonden is, speling op lockout, ...) maar het volstaat aangezien ik voor 90% op de baan blijf.

Comment

• voor een recreatief ritje van 25-30 per week is dat zeker voldoende.

maar om echt regelmatig mee te gaan mountainbiken,...
        nu de enne is al rapper content als de andere natuurlijk maar een SRT komt er bij toch nooit meer op.

Comment

• Suntour voorvork heeft er wel geteld 2 uurkes aangehangen... terug de originele vaste voorvork erop gezet (welke 1/25ste van die suntour weegt). Die suntour vork verklote de balans van de fiets volledig, net alsof je van uit je luxe voiture met servo in een traktor zonder servo stapt.

Comment

• Zalig.
            Er zit waarheid in, velen die met een mtb rijden (en ik reken mezelf daar ook toe) kunnen gemakkelijk zonder enige vorm van vering.
            Jij hebt zo'n Cadex zeker?

Comment

• Ik wil je wel eens meenemen op een paar tochtjes in de Ardennen, eens zien of je daar ook nog zo happy bent zonder vering.
              Al wat je vering normaal opvangt, wordt dan door jou opgevangen en na een tijdje zal je dat wel beginnen voelen.

Comment

• Dat geloof ik graag.
                Maar er zijn toch veel mensen die (quasi) nooit terrein opzoeken waar vering een absolute noodzaak is? En nogmaals, ik reken mezelf daar ook bij.

Comment

• Ja, als ik op de weg fiets met m'n Hilset heb ik ook geen vering nodig. Of in ieder geval niet meer dan wat een tita frame, een pace vork en een paar dikke banden me bieden. En zo blijft de fiets onder de 9kg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Zalig.
                    Er zit waarheid in, velen die met een mtb rijden (en ik reken mezelf daar ook toe) kunnen gemakkelijk zonder enige vorm van vering.
                    Jij hebt zo'n Cadex zeker?
                    Inderdaad een Cadex. Super tevreden met die old skool fiets
                    'k Zou wel eens 't rem-systeem moeten 'upgraden'.... misschien v-brakes op zetten voor paar tiental eurootjes.

Comment

• Ikke 2 weken terug op de MTB-tocht in Ronse afzien

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                        Heb er hier ook nog ene liggen

We zijn dan toch nog aan ne 6de man geraakt voor de 24u.
                        hoe ist geweest ?

Comment

• Een keer een mountainbikeboekske meegegraaid in de winkel, omdat er een leuke test in stond van 12 hardtails ~2000 euro (voorlopig way out of line voor mij, maar dan weet ik waarvan te dromen ). En reclame van de KTM Myroon, wat een knappe fiets zeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                            Ikke 2 weken terug op de MTB-tocht in Ronse afzien

Dag Ken

Comment

• Adri, check eens het fietserstopic.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Voor die Lefty van 1kg ? .. van wat zou die gemaakt zijn, unobtanium ??

EDIT: ah nee, die rugzakken..
                                Last edited by ; 01/07/2009, 07:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Voor die Lefty van 1kg ? .. van wat zou die gemaakt zijn, unobtanium ??

EDIT: ah nee, die rugzakken..
                                  een prototype voor een nieuwe Lefty met 140 mm veerweg.
                                  Buitengedeelte, inclusief clamps zou uit 1 stuk 3D Forged alu zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                    een prototype voor een nieuwe Lefty met 140 mm veerweg.
                                    Buitengedeelte, inclusief clamps zou uit 1 stuk 3D Forged alu zijn.

http://www.mbaction.com/ME2/dirmod.a...79D2A1410CD19A
                                    Nice. Toch voor op een fully.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik ken nogal weinig van MTB's maar is dit iets?

Die voorderrailleur lijks me nogal prullig of is dat maar een gedacht?

Comment

• Dit lijkt me precies wel iets.

Is dat iets prijs/kwaliteit?

Comment

• Dit is wel weer meer dan ik er aan wou geven maar lijkt me een mooie aanbieding te zijn?

12GO Biking. Fietswinkel. Webshop. Werkplaats. Shop online of kom langs in onze megastore in Moordrecht, vlakbij Gouda en Rotterdam.

Comment

Working...
                                          X