Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Voor de rest: je bent wel degelijk een erg opgefokt ventje. Ga een eindje fietsen.
    Opgefokt ventje?? Waarom??

Btw, ik ben een eind gaan fietsen 'gast'! 100 km's vandaag, nochtans hier gepost, maar hé, daar heb je weeral eens over gelezen zekers?
    Ga jij misschien eens fietsen 'gast'. Zo te horen is het al héééél lang geleden dat je nog eens serieus met ne vélo gereden hebt... 'GAST'!
    Die zogezegde pijn in uw knieke zekers??

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
      Wat de rest doet tijdens het fietsen kan mij weinig schelen. Dat is iedereen zijn vrije keuze.
      Voilà, dat denk ik er ook van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Opgefokt ventje?? Waarom??

Btw, ik ben een eind gaan fietsen 'gast'! 100 km's vandaag, nochtans hier gepost, maar hé, daar heb je weeral eens over gelezen zekers?
        Ga jij misschien eens fietsen 'gast'. Zo te horen is het al héééél lang geleden dat je nog eens serieus met ne vélo gereden hebt... 'GAST'!
        Die zogezegde pijn in uw knieke zekers??

Mvg
        Gaan we dat weer krijgen ...
        Ik zeg niet dat je niet gefietst hebt, alleen ... het was blijkbaar niet genoeg.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik zeg niet dat je niet gefietst hebt, alleen ... het was blijkbaar niet genoeg.
          Fuck man, ik heb 100 km's gebold en dan ga jij nog zeggen: "Ga een eindje fietsen"!

Wat is een 'eindje gaan fietsen' bij u dan?? 200 km of wat?

Comment

Fuck man, ik heb 100 km's gebold en dan ga jij nog zeggen: "Ga een eindje fietsen"!

Wat is een 'eindje gaan fietsen' bij u dan?? 200 km of wat?
            Kerel ...

120d Hatch Edition Sport

Comment

Kerel ...
              Neenee, 't is gast!

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Inderdaad kerel... of is 't gast?
              Man man, je blijft echt wel de nerd van de klas hé?

Comment

• Keep on going like that, DUDE.

Back on:

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog een knappe oldie:

Titanium Koga Miyata met aluminium lugs. Let op de Syncros- en Ringlé-onderdelen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ben daarnet 100 km's gaan losrijden op het gemakske, zonder helm, rustig langs het jaagpad, niks mis mee mijn gedacht.
                    100km losrijden, amaai, d'er moet iets goed vastgezeten hebben.
                    Meestal rij je op een uurtje de spieren wel los hoor. tenzij je 100km aan losrijtempo gefietst hebt, wat toch wel wat anders is.

Comment

Nog een knappe oldie:

Titanium Koga Miyata met aluminium lugs. Let op de Syncros- en Ringlé-onderdelen.
                      Uniek exemplaar lijkt me zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Uniek exemplaar lijkt me zo.
                        Op de brakeboosters, de Rock Shox en de Ringlé-onderdelen na, lijkt deze me wel origineel te zijn.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik zet altijd mijn helm op, zelfs als ik ga losrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                            Ik zet altijd mijn helm op, zelfs als ik ga losrijden
                            deze in het vervolg ook

Comment

Op de brakeboosters, de Rock Shox en de Ringlé-onderdelen na, lijkt deze me wel origineel te zijn.
                              kan zijn, maar ik bedoelde eigenlijk dat er daar niet te veel van gemaakt werden. De reden waarom ze alu lugs gebruiken ontsnapt me trouwens volledig.
                              brakeboosters zouden gorillaz kunnen zijn, die zijn ook van die tijd. Ik heb er ook nog ergens zo 1 liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Ik zet altijd mijn helm op, zelfs als ik ga losrijden
                                idem.

Op de koersfiets dan toch, op m'n gewone fiets naar het werk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Op de koersfiets dan toch, op m'n gewone fiets naar het werk niet.
                                  Foei schandalig!

Je kan ook tegen 10 per uur je kop invallen hoor.

Comment

Foei schandalig!

Je kan ook tegen 10 per uur je kop invallen hoor.
                                    'k voel mij toch al een stuk stabieler op die bredere banden bij een lagere snelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      kan zijn, maar ik bedoelde eigenlijk dat er daar niet te veel van gemaakt werden. De reden waarom ze alu lugs gebruiken ontsnapt me trouwens volledig.
                                      brakeboosters zouden gorillaz kunnen zijn, die zijn ook van die tijd. Ik heb er ook nog ergens zo 1 liggen.
                                      Geen idee hoeveel ervan gemaakt geweest zijn.
                                      Waarom die lugs? Simpel: merkidentiteit. Het topmodel had alu lugs met carbon buizen. Daaronder had je alu lugs met titanium buizen. Dan had je ook nog een versie met alu buizen in alu lugs en (ik dacht) eentje met alu lugs en carbon buizen voor het hoofdframe en alu buizen voor de achtervorken.
                                      Die boosters zijn idd zo goed als zeker Gorilla's. Dat design, het feit dat ze vrij dun zijn ... Kan niet missen.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze nacht terug gekomen van de Salzkammergut Tropy.
                                        Dat mountainbiken redelijk extreme kan zijn is alweer bewezen daar
                                        Vrijdag waren we al daar en zijn we wat gaan rondrijden om de stramme spieren van het autorijden een beetje soepel te maken.
                                        Het was toen 30-32 graden.
                                        Zaterdag opgestaan met de voeten in het water, onze camping stond onder water en het regende dat het goot. Helft van de camping heeft toen al zijn koffers gepakt en is naar huis vertrokken.
                                        Wij hebben onze enige droge kleren die we nog vonden aan getrokken en we zijn vertrokken. In de 2de startbox
                                        Eerste klim ging ongelooflijk goed voor mij. En boven was ik al bij de groep van de eerste startbox. (10 km fietsen ongeveer)
                                        Daar moest ik echter al 10-15 minuten wachten op mijn kammeraad en de regen begon sneeuw te worden.
                                        In de afdaling ben ik serieus afgekoeld, maar even later kwam de volgende helling eraan.
                                        Daar weer goed naar boven en terug redelijk warm. Daar alweer 10-15 minuten moeten wachten en dus weer totaal afgekoeld. Even later na een downhill stuk was er een stuk waar men kon kiezen. Opgeven of doorrijden.
                                        Ik denk dat 2/3 renners kozen om terug naar het dorp te rijden op dat punt.
                                        Ik bleef wachten op mijn kammeraad om te kijken wat hij van plan was. Ik was op dat moment vast beraden om verder te rijden.
                                        Echter na 15 minuten stil staan om weer te wachten nog verder afgekoeld en toen begon ik te twijfelen. Ik was al redelijk besneeuwd op dat moment. Net op het moment dat ik terug op de fiets wou stappen werd me dat verboden door een dokter die met de ambulance langskwam. Die heeft mij direct terug naar het dorp gevoerd omdat ik blijkbaar al onderkoelingsverschijnselen had .
                                        De race is even later ook stil gelegd. Als ik nergens had moeten wachten had ik kunnen rijden tot dat signaal gegeven werd (20 minuten na mijn verplichte opgaven)
                                        Maar de combinatie van wachten en afdalen is mij fataal geworden.

Comment

• Is al redelijk extreem om te beginnen, hebben ze die 220km nog ?
                                          En dan zo'n omstandigheden, wijze beslissing om te stoppen.
                                          Een paar jaar geleden is de Dolomiti ook om reden van sneeuw gestopt.
                                          Wat je kameraad betreft, het is nooit een goed idee om een race met iemand te rijden die zo'n groot conditieverschil vertoond.

Comment

Working...
                                          X