Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Voilà, daar zeg je 't.

Omdat het een wedstrijd is zekers??

Da's inderdaad ieders keuze...

Nee, ik ga niemand helpen in een wedstrijd, of er moest niemand in de buurt zijn en er ene in de kant ligt te creperen, dan wel.
    En een pomp of een binnenband moet je maar zelf bijhebben, moet je daarvoor een maatje bij je hebben??
    Voila, wij zijn het volledig met mekaar eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Fuck man, ik zou bij die helft zijn die 's morgens zijn natte rommel de auto insmijt en naar huis rijdt hoor.

Daar hou ik dus écht niet van, zeker als het dan nog eens koud is.
      4° toen we opstonden op 500m hoogte
      boven vroor het net of net niet denk ik.

Als het hier in Belgie zo'n weer was vertrok ik ook niet. Maar nu hadden we betaald en die hele reis gemaakt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten

Als het hier in Belgie zo'n weer was vertrok ik ook niet. Maar nu hadden we betaald en die hele reis gemaakt....
        Inderdaad, enigszins begrijpelijk.

Comment

• Inderdaad, maar zelfs dan, brrr...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
            4° toen we opstonden op 500m hoogte
            boven vroor het net of net niet denk ik.

Begrijpelijk. Ik zou ook doorgezet hebben. En ondertussen heb je toch weer een straffe ervaring bij.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Sinds kort dus een Trek 6000. Toch al een kleine 300km gereden sinds de aankoop, en intussen al redelijk vuil. Aan mijn voorvork kleeft op het verende deel heel wat zand en stof. Als is dat wegneem, verwijder ik ook wel wat olie veronderstel ik. Met wat moet ik die terug wat invetten? Ik heb hier nog een spuitbus kettingvet, is dat goed, of moet ik me een specifiek product aanschaffen.
              ????

Ik overweeg een eerste mod aan de fiets, namelijk de banden. Ik denk er aan banden te monteren die iets beter geschikt zijn voor de weg. Iemand tips?

Deze eventueel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                ????

Ik overweeg een eerste mod aan de fiets, namelijk de banden. Ik denk er aan banden te monteren die iets beter geschikt zijn voor de weg. Iemand tips?

Deze eventueel?
                http://bontrager.com/model/07795
                Niet slecht als je enkel op de weg rijdt. Wil je af en toe ook off-road kunnen, in droge omstandigheden, dan zou ik Ritchey Speedmax nemen (de gewone versie).

120d Hatch Edition Sport

Comment

• En een Schwalbe Racing Ralph of Rocket Ron?
                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                  Audi S3 '02 sold => topic
                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                    En een Schwalbe Racing Ralph of Rocket Ron?
                    Dat is niets om op straat te gebruiken.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• nee,maar toch meer allround...toch

Comment

nee,maar toch meer allround...toch
                        All round wel, maar daar vroeg Walter niet naar.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik ben heel tevreden van de Schwalbe Marathon Supremes.. nog nooit mee plategereden, wel alleen op de weg te gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            All round wel, maar daar vroeg Walter niet naar.
                            Hangt er van af hoe je het interpreteert "Ik denk er aan banden te monteren die iets beter geschikt zijn voor de weg"

Comment

Hangt er van af hoe je het interpreteert "Ik denk er aan banden te monteren die iets beter geschikt zijn voor de weg"
                              En kijk dan eens naar wat hij zelf voorstelt.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm

Comment

• net terug van frankrijk
                                  weekje zonder de fiets (bena toch) en vooral surfen (golf en wind)

nu beginnen met trainen voor Cristalp. Eerst beginnen met 1kg vakantie eten weg te werken

nog wat sfeerfoto's van de Salzkammergut

Comment

• Een keertje polsen wat men hier zou kiezen uit volgende fietsen voor rond de 1000 euro. Niet dat ik onmiddelijk voor de keuze sta, het zal eerder iets zijn voor volgende lente.

Canyon Grand Canyon AL 6.0 999 euro
                                    + frame (zo te lezen), de vergelijkende tests zijn allen vol lof
                                    - internet, geen korting

Bulls Copperhead 3 999 euro
                                    + volledig XT, prijs-kwaliteit niet te kloppen volgens velen
                                    - Magura Julie (men is daar niet onverdeeld positief over)

Cube LTD Team
                                    + ziet er geweldig uit imo (de groene)
                                    - geometrie is niet echt sportief volgens sommige fora

Canyon is met 11,2 kg de lichtste, voor zover dat iets uitmaakt. Canyon en Cube hebben Formula Oro K18 remmen. Canyon heeft SLX vooraan met X.9 achterderailleur en X.7 triggers. Cube is een mix van Deore, SLX en XT. Alle drie hebben ze een Reba SL.
                                    Hoeveel korting zou er op een Bulls of Cube haalbaar zijn? Of volgend jaar ergens een Cube zien te bemachtigen van dit modeljaar aan een prijsje?
                                    Tweedehands kopen sluit ik hier even uit, hoewel ik er voorstander van ben.

Edit: ik wist dat het niet lang zou duren. http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...anyon_6_0.html
                                    Last edited by ; 27/07/2009, 14:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Een keertje polsen wat men hier zou kiezen uit volgende fietsen voor rond de 1000 euro. Niet dat ik onmiddelijk voor de keuze sta, het zal eerder iets zijn voor volgende lente.

Canyon Grand Canyon AL 6.0 999 euro
                                      + frame (zo te lezen), de vergelijkende tests zijn allen vol lof
                                      - internet, geen korting

Bulls Copperhead 3 999 euro
                                      + volledig XT, prijs-kwaliteit niet te kloppen volgens velen
                                      - Magura Julie (men is daar niet onverdeeld positief over)

Cube LTD Team
                                      + ziet er geweldig uit imo (de groene)
                                      - geometrie is niet echt sportief volgens sommige fora

Canyon is met 11,2 kg de lichtste, voor zover dat iets uitmaakt. Canyon en Cube hebben Formula Oro K18 remmen. Canyon heeft SLX vooraan met X.9 achterderailleur en X.7 triggers. Cube is een mix van Deore, SLX en XT. Alle drie hebben ze een Reba SL.
                                      Hoeveel korting zou er op een Bulls of Cube haalbaar zijn? Of volgend jaar ergens een Cube zien te bemachtigen van dit modeljaar aan een prijsje?
                                      Tweedehands kopen sluit ik hier even uit, hoewel ik er voorstander van ben.

Edit: ik wist dat het niet lang zou duren. http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...anyon_6_0.html
                                      Zonder me erin te verdiepen heb ik een voorkeur voor de Canyon. Er zelf aan werken, lukt nog wel, dus dat is het probleem niet. Behalve dan bv. het vervangen van de lagers van het crankstel.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• 'k ben eigenlijk niet echt mee met die versnellingsgroepen van sram, hoe verhouden die zich tov shimano, 'k bedoel wat komt met wat overeen ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Zonder me erin te verdiepen heb ik een voorkeur voor de Canyon. Er zelf aan werken, lukt nog wel, dus dat is het probleem niet. Behalve dan bv. het vervangen van de lagers van het crankstel.
                                          Ik net niet. Gewoon door de naam van het bedrijf.
                                          Als er iets aan de kader komt kun je sowieso fluiten naar garantie (zo komt het toch over de laatste maanden)

Comment

Working...
                                          X