Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, Jupke! Veel plezier ermee.

Jan, let op uw DT-fouten.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik?
      I spy with my little eye... alles behalve een dt-fout.
      Nee, echt, ik zie ze niet. Rijdt? Klopt toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Ik?
        Als Beta familiair wordt is het meestal op Jakkel
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Als Beta familiair wordt is het meestal op Jakkel
          Idd. Sorry voor de verwarring.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deftig marchandise Jupke! Geniet ervan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Schone fiets!
              Kleur is niet echt mijn ding, maar hé, 't is een modekleur. Dus je hoort er wel bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Schone fiets!
                Kleur is niet echt mijn ding, maar hé, 't is een modekleur. Dus je hoort er wel bij.
                Mijn koersfiets is ook matzwart, voor mij persoonlijk de mooiste kleur voor een fiets. Heb het graag sober.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Ik?
                  Al maakte je een dt-fout. We begrijpen het hoor, zeveren over taalfouten doe je hier niet vind ik. Enfin, er zijn mensen die zich goed voelen als ze daar opmerkingen over kunnen geven. Zelfs als er uiteindelijk geen fout te bespeuren viel.

Comment

Mijn koersfiets is ook matzwart, voor mij persoonlijk de mooiste kleur voor een fiets. Heb het graag sober.
                    Tuurlijk dat, dat zijn voorkeuren hé.
                    Ik zie persoonlijk liever flashy kleurtjes.

Comment

'k heb alleen een vraagje.

Bij het in elkaar steken merkte ik dat die voorste rem een beetje raakte. Na wat geprul met die vijsjes waar dat remklauwtje mee vast zit had ik het zo geregeld dat ie geruisloos draaide.

Na het tochtje van daarjuist doet ie dat terug en nu de achterste ook. Moet ik dat nu terug regelen of ga je dat altijd een beetje hebben, of ...?

Iemand tips?
                      Niemand een antwoord op mijn schijfremvraagje?

Comment

Niemand een antwoord op mijn schijfremvraagje?
                        Als het droog is zou dat normaal niet mogen. In de regen en de vettigheid is het doodnormaal die slijpende geluiden. Heb je het geheel gecenterd tegenover de schijf? Dan zou dat normaal in orde moeten zijn.

Comment

Al maakte je een dt-fout. We begrijpen het hoor, zeveren over taalfouten doe je hier niet vind ik. Enfin, er zijn mensen die zich goed voelen als ze daar opmerkingen over kunnen geven. Zelfs als er uiteindelijk geen fout te bespeuren viel.
                          Ik zaag daar alleen bij JOU over. En daar staat toch wel een kanjer van een DT-fout.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Ik zaag daar alleen bij JOU over. En daar staat toch wel een kanjer van een DT-fout.
                            Al een geluk dat ik dat bij u niet doe. In uw posts staat regelmatig ook wat mis hoor, maar dat zijn natuurlijk typfouten.
                            Kom man, ga ergens anders de taalnerd uithangen vriend.

Comment

Als het droog is zou dat normaal niet mogen. In de regen en de vettigheid is het doodnormaal die slijpende geluiden. Heb je het geheel gecenterd tegenover de schijf? Dan zou dat normaal in orde moeten zijn.
                              toen ik vertrok was het niet, het is begonnen toen ik in het los zand stond te dabben

Nu had ik die voorste gecenterd door heel de remklauw over de schijf te positioneren, dat is de manier hoe het moet?

Als morgen alles terug droog is nog eens kijken en voelen.

Comment

toen ik vertrok was het niet, het is begonnen toen ik in het los zand stond te dabben
                                Dat is normaal, maar dat moet normaal snel over zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                Nu had ik die voorste gecenterd door heel de remklauw over de schijf te positioneren, dat is de manier hoe het moet?
                                Ja

Als morgen alles terug droog is nog eens kijken en voelen.
                                Doe dat!

Comment

• Daarmee dat ik eigenlijk liever V-brakes had gehad

Ik weet wel dat dit beter zal werken enzo maar 't is ook allemaal wat gevoeliger he.

Comment

Al een geluk dat ik dat bij u niet doe. In uw posts staat regelmatig ook wat mis hoor, maar dat zijn natuurlijk typfouten.
                                    Kom man, ga ergens anders de taalnerd uithangen vriend.
                                    Bij mij valt het meestal toch op dat het typfouten zijn. Ik geef toe dat ik relatief regelmatig eens een typfout maak. Komt er ook van als je bijna nooit herleest wat je post.
                                    Enfin, blij u terug op uw paard gekregen te hebben.
                                    Ik ga slapen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Daarmee dat ik eigenlijk liever V-brakes had gehad

Ik weet wel dat dit beter zal werken enzo maar 't is ook allemaal wat gevoeliger he.
                                      Feit.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Daarmee dat ik eigenlijk liever V-brakes had gehad
                                        Heb ik hier al altijd gezegd. Maar volgens velen hier heb je schijven nodig. Waarom? Ik weet het niet.

Ongelooflijk waar.

Comment

Heb ik hier al altijd gezegd. Maar volgens velen hier heb je schijven nodig. Waarom? Ik weet het niet.
                                          Ik weet uiteraard wel dat je het hier niet over mij hebt, maar ik herinner mij niet dat iemand anders al anders beweerde. OK, in de bergen (of de Ardennen) zijn schijven de betere oplossing, maar in Vlaanderen kan je het perfect redden met V-brakes.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X