Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
en edit zegt dat ik idd geen bochten tegen kom
Maar soms mij wel, ook gevaarlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIdd net afgezet, ik fiets altijd met helm.
(behalve die 2 km met m'n stadsfiets naar het werk 's morgens en 's avonds )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten2 km naar het werk? Ideaal! Ontspannen ritje tot je arriveert en een ontspannen ritje terug ook.
Ik heb 4 maand op een ander gewerkt en heb mij dood geergerd aan die autorit elke morgen en avond. Ik was blij als een kind dat ik terug naar Beerse mocht komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenGe kunt u niet voorstellen wat voor een luxe dat is.
Ik heb 4 maand op een ander gewerkt en heb mij dood geergerd aan die autorit elke morgen en avond. Ik was blij als een kind dat ik terug naar Beerse mocht komen.
Op 2 km van mijn deur werken zou ik ook direct zien zitten.
Vroeger zat ik op 5 km, maar de route was wel wat heuvelachtig, dus fietsen zonder zweten was toch uitgesloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIs dat iets?
Ik ben gewend van met mijn koersfiets 31-32 gem aan te komen, mij leek dit nu pokketraag (al voelde het niet zo)
Ik ben best slecht als ik dit allemaal hoor
Comment
-
Ale, 'k ben toch goed bezig dan precies
Het was misschien wel de eerste keer in het bos maar met de koersfiets rij ik elke week zeker 2-3 keer he, dus aan conditie ontbreekt het me niet. (al vind ik zelf altijd dat het nog beter kan)
Mijn trainingen: http://www.wielertoerist.be/Jupke/tr...og/?modus=view
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAle, 'k ben toch goed bezig dan precies
Het was misschien wel de eerste keer in het bos maar met de koersfiets rij ik elke week zeker 2-3 keer he, dus aan conditie ontbreekt het me niet. (al vind ik zelf altijd dat het nog beter kan)
Ik kijk echt zo goed als nooit op de site van wielertoerist. Enkel het forum interesseert. In feite had ik zelfs geen idee dat de site er helemaal anders uitziet dan het forum. Kan je nagaan hoe lang het geleden was dat ik nog eens op de site geklikt had. En hoeveel keer ik er in totaal al naartoe gesurft ben vooral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice.
Ik kijk echt zo goed als nooit op de site van wielertoerist. Enkel het forum interesseert. In feite had ik zelfs geen idee dat de site er helemaal anders uitziet dan het forum. Kan je nagaan hoe lang het geleden was dat ik nog eens op de site geklikt had. En hoeveel keer ik er in totaal al naartoe gesurft ben vooral.
Wel leuk dat je op het einde van de maand kan kijken hoeveel en hoever je gefietst hebt, voor de rest gebruik ik het ook voor niets hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk gebruik die site enkel om m'n trainingen bij te houden.
Wel leuk dat je op het einde van de maand kan kijken hoeveel en hoever je gefietst hebt, voor de rest gebruik ik het ook voor niets hoor.
Comment
-
Miljaar, hoe mottig is dit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAle, 'k ben toch goed bezig dan precies
Nu persoonlijk ben ik niet zo bezig met gemiddelden en gereden tijden enzo. Ik kijk gewoon op het einde van 't jaar hoeveel km's ik in totaal gereden heb.
Maar ik moet wel toegeven dat als ik thuis kom van een rit ik naar 't gemiddelde kijk hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMiljaar, hoe mottig is dit...
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce..._Scale_35.html
Maar ik ben dan ook een buitenbeentje natuurlijk, en hou wel wat van personalisatie. Gewone zwarte banden erop smijten, is er ook maar gewoon bijhoren hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat lijkt wel interessant.
Nu persoonlijk ben ik niet zo bezig met gemiddelden en gereden tijden enzo. Ik kijk gewoon op het einde van 't jaar hoeveel km's ik in totaal gereden heb.
Maar ik moet wel toegeven dat als ik thuis kom van een rit ik naar 't gemiddelde kijk hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMiljaar, hoe mottig is dit...
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce..._Scale_35.html
Comment
-
Ook wel lekker, 1150 euro.
Iets zwaarder dan een 8000, Formula Oro K18 i.p.v. Juicy 5 en SLX crank i.p.v. XT. Ik vind vooral de looks zalig... En 350 euro minder is ook niet niks.
En met mijn vork is er vanalles mis aan het gaan. Die piept sinds een tijdje, en als ik m'n voorste rem indruk en de fiets vooruit duw zie ik hem ter hoogte van de vorkpoten als het ware plooien... Toch echt wel een zwakke schakel vind ik.
Comment
Comment