Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Dat staat niet bij mijn kostuumpje

Dikke uitvlucht ja!

Comment

en edit zegt dat ik idd geen bochten tegen kom
      Echt he

Maar soms mij wel, ook gevaarlijk
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• das ook waar

Comment

Idd net afgezet, ik fiets altijd met helm.

(behalve die 2 km met m'n stadsfiets naar het werk 's morgens en 's avonds )
          2 km naar het werk? Ideaal! Ontspannen ritje tot je arriveert en een ontspannen ritje terug ook.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            2 km naar het werk? Ideaal! Ontspannen ritje tot je arriveert en een ontspannen ritje terug ook.
            Ge kunt u niet voorstellen wat voor een luxe dat is.

Ik heb 4 maand op een ander gewerkt en heb mij dood geergerd aan die autorit elke morgen en avond. Ik was blij als een kind dat ik terug naar Beerse mocht komen.

Comment

Ge kunt u niet voorstellen wat voor een luxe dat is.

Ik heb 4 maand op een ander gewerkt en heb mij dood geergerd aan die autorit elke morgen en avond. Ik was blij als een kind dat ik terug naar Beerse mocht komen.
              Kan ik geloven. Ik sta nu wel zelf nooit in de file, maar veel verkeer is er in de piekuren altijd. En dat kan wel eens ergerlijk zijn.
              Op 2 km van mijn deur werken zou ik ook direct zien zitten.
              Vroeger zat ik op 5 km, maar de route was wel wat heuvelachtig, dus fietsen zonder zweten was toch uitgesloten.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Is dat iets?

Ik ben gewend van met mijn koersfiets 31-32 gem aan te komen, mij leek dit nu pokketraag (al voelde het niet zo)
                Holy Moly

Ik ben best slecht als ik dit allemaal hoor

Comment

• Ale, 'k ben toch goed bezig dan precies

Het was misschien wel de eerste keer in het bos maar met de koersfiets rij ik elke week zeker 2-3 keer he, dus aan conditie ontbreekt het me niet. (al vind ik zelf altijd dat het nog beter kan)

Mijn trainingen: http://www.wielertoerist.be/Jupke/tr...og/?modus=view

Comment

Ale, 'k ben toch goed bezig dan precies

Het was misschien wel de eerste keer in het bos maar met de koersfiets rij ik elke week zeker 2-3 keer he, dus aan conditie ontbreekt het me niet. (al vind ik zelf altijd dat het nog beter kan)

Nice.

Ik kijk echt zo goed als nooit op de site van wielertoerist. Enkel het forum interesseert. In feite had ik zelfs geen idee dat de site er helemaal anders uitziet dan het forum. Kan je nagaan hoe lang het geleden was dat ik nog eens op de site geklikt had. En hoeveel keer ik er in totaal al naartoe gesurft ben vooral.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Nice.

Ik kijk echt zo goed als nooit op de site van wielertoerist. Enkel het forum interesseert. In feite had ik zelfs geen idee dat de site er helemaal anders uitziet dan het forum. Kan je nagaan hoe lang het geleden was dat ik nog eens op de site geklikt had. En hoeveel keer ik er in totaal al naartoe gesurft ben vooral.
                      Ik gebruik die site enkel om m'n trainingen bij te houden.

Wel leuk dat je op het einde van de maand kan kijken hoeveel en hoever je gefietst hebt, voor de rest gebruik ik het ook voor niets hoor.

Comment

Ik gebruik die site enkel om m'n trainingen bij te houden.

Wel leuk dat je op het einde van de maand kan kijken hoeveel en hoever je gefietst hebt, voor de rest gebruik ik het ook voor niets hoor.
                        Goh, mij interesseert dat niet echt, al begrijp ik wel dat het motiverend kan werken.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• 't zijn just die banden he, steekt daar terug zwarte op en 't is een mooi fietske.

Comment

• Ik weet niet, die witte velgen...

Comment

Ale, 'k ben toch goed bezig dan precies

Dat lijkt wel interessant.
                              Nu persoonlijk ben ik niet zo bezig met gemiddelden en gereden tijden enzo. Ik kijk gewoon op het einde van 't jaar hoeveel km's ik in totaal gereden heb.
                              Maar ik moet wel toegeven dat als ik thuis kom van een rit ik naar 't gemiddelde kijk hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Ik vind dat dus bangelijk knap hé.
                                Maar ik ben dan ook een buitenbeentje natuurlijk, en hou wel wat van personalisatie. Gewone zwarte banden erop smijten, is er ook maar gewoon bijhoren hé.

Comment

• Met zwarte banden is die wel zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Dat lijkt wel interessant.
                                    Nu persoonlijk ben ik niet zo bezig met gemiddelden en gereden tijden enzo. Ik kijk gewoon op het einde van 't jaar hoeveel km's ik in totaal gereden heb.
                                    Maar ik moet wel toegeven dat als ik thuis kom van een rit ik naar 't gemiddelde kijk hoor.
                                    Ik ben er mee bezig in die mate dat ik voor mezelf vooruitgang wil boeken. Maar niet om met anderen te vergelijken of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Echt lelijk vind ik die niet, maar met zwarte banden en een wite Fox-vork (zou mooi staan bij die witte WCS-stuurpen) zou hij er wel een stuk beter uitzien.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ook wel lekker, 1150 euro.

Iets zwaarder dan een 8000, Formula Oro K18 i.p.v. Juicy 5 en SLX crank i.p.v. XT. Ik vind vooral de looks zalig... En 350 euro minder is ook niet niks.

En met mijn vork is er vanalles mis aan het gaan. Die piept sinds een tijdje, en als ik m'n voorste rem indruk en de fiets vooruit duw zie ik hem ter hoogte van de vorkpoten als het ware plooien... Toch echt wel een zwakke schakel vind ik.

Comment

Working...
                                        X