2000 km gedaan op net 6 maanden, en dat met mijn eerste niet-utilitaire fiets. Boven verwachting, ik doe het nog altijd heel graag
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten2000 km gedaan op net 6 maanden, en dat met mijn eerste niet-utilitaire fiets. Boven verwachting, ik doe het nog altijd heel graag
Wanneer gaan we eens samen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Wanneer gaan we eens samen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEerst nog wat weken trainen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenOp het gemak mag ook hoor, ik prober mij altijd aan te passen aan het gezelschap.
Laat maar weten wanneer je je benen eens wil losrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtentuurlijk
Laat maar weten wanneer je je benen eens wil losrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtende komende week zit al redelijk vol gepropt, als ik een gaatje vind laat ik het weten, al zal dat eerder in het weekend zijn, volgende zondag namiddag misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtena komt hier nog dik in orde.
Mini-meet op de kempense heuvelrug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe lotuzzz en jupke lijken mij wel toffe pee's.
Als jullie eens een uitgebreide rondleiding willen op de kempische heuvelrug van Herentals naar Kasterlee, ik wil gerust jullie gids eens zijn hoor.
Edit: wel enkel bij droge omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ken er veel mooie trajecten, maar afgelopen woensdag heb ik wel gemerkt dat veel alternatieve paadjes afgesloten zijn met opgehoopte takken. Waarschijnlijk door bosbeheer. Maar er blijft nog veel moois over hoor.
En naar beneden had ik daar op het zand graag de 50 doorbroken, ipv 49,8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Ligt net naast het parcours van groen, dichtbij camping floreal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k heb daar al naast gereden denk ik, passeer je daar net voor je zo'n open stuk op rijdt? Heb daar ook nog maar 2 keer geweest he.
Ik ga die rondleiding daar echt wel kunnen gebruiken
Mja, die put zie je nu echt bijna niet meer.
Dan ga ik op mn favoriete groene singletrackje je misschien nog uit de wielen krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten'de put' ook. Vreselijk, want de week voor die afgesloten werd heb ik voor de eerste maal naar boven proberen te rijden, en mits minder versleten achterbanden was het misschien wel gelukt (zat 2/3 hoog)
En naar beneden had ik daar op het zand graag de 50 doorbroken, ipv 49,8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeert Wellens en Dries Govaerts (BK MTB Beloften) heb ik daar ooit naar boven zien rijden. Voor de rest eigenlijk nog niemand. Ik ben ooit tot op ongeveer 2 meter van boven geraakt, da's het meeste da'k ooit gehaald heb. Ik moet wel zeggen dat ik het nog niet echt veel geprobeerd heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeert Wellens en Dries Govaerts (BK MTB Beloften) heb ik daar ooit naar boven zien rijden. Voor de rest eigenlijk nog niemand. Ik ben ooit tot op ongeveer 2 meter van boven geraakt, da's het meeste da'k ooit gehaald heb. Ik moet wel zeggen dat ik het nog niet echt veel geprobeerd heb.
Enfin, nu ga ik slapen, morgen weer vroeg dag maar we regelen dat nog.
Comment
Comment