Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Ik heb de Cristalp nooit gereden dus ik ga geen kommentaar geven op de prestaties van diegenen die hem wel reden, behalve proficiat !
    Een vriend van mij heeft de 70 gereden in 7u en nog wat en hij zei dat het een zware was. En hij was 6de in zijn klasse (op de 16 )
    De gepensioneerden?

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
      nope ik had totaal geen ander doel als hem uitrijden.
      Als het van de eerste keer al direct een mooie tijd was geweest was het mooi meegenomen. Nu was het gewoon prachtig dat ik mijn eerste marathon heb uitgereden en er veel van heb kunnen leren.
      Ik heb genoten van de hele sfeer en natuurlijk van de aankomst.
      En als jij daar blij mee bent, is dat toch perfect ? Ik vind het in ieder geval knap dat je het uitgereden hebt, ondanks je probleem met je been. Goed laten nakijken zou ik zeggen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        De gepensioneerden?

Akkoord dat ge daar mee lacht, maar als ik, gepensioneerd zijnde, nog kan starten in de Cristalp, zal ik heel tevreden zijn.
        Ik heb oude grijze mannetjes de Ventoux zien beklimmen terwijl het slijm rond hun oren hing, en toch heb ik daar veel respect voor. Op de off-road beklimmingen nota-bene, waar bijzonder weinig volk zich waagt..
        Chapeau zeg ik dan, en hoop dat ik daar op mijn 70e nog kan rijden.

Comment

• bedankt allemaal voor de felicitaties.

oorzaak van de "krampjes" ken ik nu ook. Een kleine spierscheur in mijn rechterbovenbeen (categorie A).
          Niks ergs en ik zou snel hersteld moeten zijn. 24 uur van zolder zou ik misschien nog kunnen meerijden maar nooit op 100% van mijn kunnen (voor zover dat al mogelijk was na de cristalp)
          rust zou wel beter zijn. Ik weet nog niet wat ik doe.Na Zolder was sowieso een rustpauze ingepland.

Comment

bedankt allemaal voor de felicitaties.

oorzaak van de "krampjes" ken ik nu ook. Een kleine spierscheur in mijn rechterbovenbeen (categorie A).
            Niks ergs en ik zou snel hersteld moeten zijn. 24 uur van zolder zou ik misschien nog kunnen meerijden maar nooit op 100% van mijn kunnen (voor zover dat al mogelijk was na de cristalp)
            rust zou wel beter zijn. Ik weet nog niet wat ik doe.Na Zolder was sowieso een rustpauze ingepland.
            Ik zou Zolder links laten liggen..

Comment

bedankt allemaal voor de felicitaties.

Maak het niet erger : las nu je rustpauze al in

Of je kan starten, maar dan stop je best wel van zodra de pijn opduikt...

Comment

• ik moet veel strechen,ijs leggen en fietsen (maar geen mountainbike)
                dus ganse weer wat losrijden zonder veel kracht te zetten en dan zien we wel hoe het gaat.

Comment

ik moet veel strechen,ijs leggen en fietsen (maar geen mountainbike)
                  dus ganse weer wat losrijden zonder veel kracht te zetten en dan zien we wel hoe het gaat.
                  da's wel erg, op straat MOETEN rijden..
                  Ik voel met u mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                    Akkoord dat ge daar mee lacht, maar als ik, gepensioneerd zijnde, nog kan starten in de Cristalp, zal ik heel tevreden zijn.
                    Ik heb oude grijze mannetjes de Ventoux zien beklimmen terwijl het slijm rond hun oren hing, en toch heb ik daar veel respect voor. Op de off-road beklimmingen nota-bene, waar bijzonder weinig volk zich waagt..
                    Chapeau zeg ik dan, en hoop dat ik daar op mijn 70e nog kan rijden.
                    Ja OK, dat was nu niet echt waar ik op doelde met mijn post. Het was meer een vrienschappelijke stek naar Adri toe.

Tuurlijk zou het respect afdwingen als je als gepensioneerde nog zoiets kan.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      De gepensioneerden?

+60 ja, ik geef het je wel te doen hoor, op die leeftijd

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Ja OK, dat was nu niet echt waar ik op doelde met mijn post. Het was meer een vrienschappelijke stek naar Adri toe.

Tuurlijk zou het respect afdwingen als je als gepensioneerde nog zoiets kan.
                      No prob, ik had het inderdaad zo verstaan

Comment

• Ah, die is écht 60 +? Respect!
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Proficiat Saiko!

Comment

• thx !

fiets goedgekeurd !

De start met trainingbroek en dikke jas nog aan.

Hoogstepunt van de race. Vanaf daar was het alleen nog bergaf. Ook weer dikke jas aan want het waaide daar serieus koud.

Comment

• Proficiat Saiko!

Ik zou ook die 24u links laten liggen, het kan alleen maar erger worden

Comment

• Heb je voor +-2500€ een deftige fully met carbon frame, en met deftige groep?

Ken niet echt veel van fietsen. Is een carbon frame bijvoorbeeld zn meerprijs waard tov alu?
                                Zijn er ergens straffe koopjes te doen?

Cannondale? Trek? Specialized? Cube? ... Wat is goed, beter, best?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                  Heb je voor +-2500€ een deftige fully met carbon frame, en met deftige groep?
                                  Zelfs met moeite een deftige hardtail met deftige groep en componenten.

Comment

• laatst iemand met een cannondale F2 (2008 model) zien buiten gaan en die had 1250€ betaald.
                                    Dat leek me wel een koopje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Zelfs met moeite een deftige hardtail met deftige groep en componenten.
                                      ok. Wat versta jij onder "deftig"? Ik ben geen mtb kenner, dus ik veronderstel dat mn eisen ook niet zo hoog liggen.

Heb je het enkel over hardtails met carbon frame of vind je ook dat er voor 2500€ zelfs geen deftige hardtails met alu frame te vinden zijn?

In dat geval denk ik dat we onder "deftig" beiden iets anders verstaan.

Of om het anders te stellen: Als ik een fully wil, en er +-2500€ voor over heb, wat zou je me dan aanraden?:

- Vergeet het carbon en stel je tevreden met een alu fully
                                      - Vergeet de fully en stel je tevreden met een hardtail
                                      - Loop neuken

Comment

• Ik heb bijvoorbeeld onlangs een Cannondale rize 4 lefty zien staan voor 2500€. Is dat dan een kutkar waar je liever ver weg van blijft? Als dat inderdaad het geval is , hoor ik het liever op voorhand. Zo'n rize 4 lefty heeft een alu frame. Vandaar ook dat ik hier kwam vragen of een carbon frame (dat je bijvoorbeeld terugvindt vanaf de rize carbon 3) zn meerprijs waard is.

Comment

Working...
                                        X