Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Hmm, dit zou wel eens iets kunnen zijn voor volgend jaar:

Miljaar, lekker ding... Denk wel dat hij wat duurder wordt dan het vorige model (XT crank en achterderailleur i.p.v. SLX). Maar ze hebben er dan wel weer goedkopere wielen onder gestoken (Rangers i.p.v. SSR, en die liggen zelfs op mijn 6000) en dat versta ik niet zo goed...
    Koop gewoon een 8000 of 8500 en rijd daar wat langer mee.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik moet m'n budget ergens beperken, en ik vind 1000 euro meer dan genoeg voor de omstandigheden waarin ik het gebruik en hoeveel ik fiets. Adviesprijs voor de nieuwe 8500 is 2000 euro, tja...
      En dan nog, er zal tegen volgende zomer wel meer dan één tweedehands kansje zich voordoen, en dat vind ik nog altijd de beste optie...

Comment

• Tweedehandse 8500.

Of een eindereeksmodel.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik moet m'n budget ergens beperken, en ik vind 1000 euro meer dan genoeg voor de omstandigheden waarin ik het gebruik en hoeveel ik fiets. Adviesprijs voor de nieuwe 8500 is 2000 euro, tja...
          En dan nog, er zal tegen volgende zomer wel meer dan één tweedehands kansje zich voordoen, en dat vind ik nog altijd de beste optie...
          Voor 800 euro verkoop ik u mijn Cannondale Scalpel model 2004, volledig in orde gezet, weliswaar zonder zadel/pedalen (is toch persoonlijk) en wielen. Is met volledige XTgroep en XTRachterderrie... Nieuwprijs was een goeie 3000 euro (incl wielen weliswaar maar ik hou graag een extra set voor mijn andere MTB) Als je er de wielen bij wil : 1000. (zijn MAvic XM819 velgen met DTswiss 240 naven, heel goede kwaliteit)

De maat is M, ik ben zelf 1m84...

Ik doe 'm weg omdat ik er al 2 (!!) jaar niet meer op gereden heb...

Comment

• Merci voor het voorstel.
            Maar ik heb geen fully nodig, en eerlijk gezegd vind ik dat geen mooie fietsen (niet kwaad bedoeld of zo hoor, maar da's persoonlijke smaak hé!)...
            Nu, tegen die prijs ga je die wel snel kwijt zijn denk ik.

Comment

• No sweat ! Snel kwijt ? Heeft enkele maanden op kapaza gestaan, met ridicule biedingen, 1 wou wel 1000 euro betalen maar liet dan plots niks meer horen...

Comment

• Tiens... Nu ja, het zit daar inderdaad wel vol met zeveraars. eBay prefereer ik nog altijd als ik iets verkoop.

Comment

Merci voor het voorstel.
                  Maar ik heb geen fully nodig, en eerlijk gezegd vind ik dat geen mooie fietsen (niet kwaad bedoeld of zo hoor, maar da's persoonlijke smaak hé!)...
                  Nu, tegen die prijs ga je die wel snel kwijt zijn denk ik.
                  Een Scalpel rijdt niet echt als een fully hoor. Is ook geen echte fully, eerder een softtail. Een heel stijf ding.
                  De looks, tja dat is smaak natuurlijk.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• shit voor 800€ brengt ge mij aan het twijfelen. zeker met die vering.
                    Thuis eens kijken of ik dat hier aangesmeert krijg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Voor 800 euro verkoop ik u mijn Cannondale Scalpel model 2004, volledig in orde gezet, weliswaar zonder zadel/pedalen (is toch persoonlijk) en wielen. Is met volledige XTgroep en XTRachterderrie... Nieuwprijs was een goeie 3000 euro (incl wielen weliswaar maar ik hou graag een extra set voor mijn andere MTB) Als je er de wielen bij wil : 1000. (zijn MAvic XM819 velgen met DTswiss 240 naven, heel goede kwaliteit)

De maat is M, ik ben zelf 1m84...

Ik doe 'm weg omdat ik er al 2 (!!) jaar niet meer op gereden heb...
                      zegn Tuur, ge komt me nogal bekend voor en uw shirtje ook.

Comment

• Ja Adri, wij kennen elkaar inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Ja Adri, wij kennen elkaar inderdaad
                          hmm, tuur, is dat fietske niet te klein????

geen zin om mee te gaan: http://www.transmallorca.de/
                          reisburo zoekt tickets uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            tuurlijk

Laat maar weten wanneer je je benen eens wil losrijden
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            De lotuzzz en jupke lijken mij wel toffe pee's.

Als jullie eens een uitgebreide rondleiding willen op de kempische heuvelrug van Herentals naar Kasterlee, ik wil gerust jullie gids eens zijn hoor.

Edit: wel enkel bij droge omstandigheden.
                            Iemand tijd nu voor een ritje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              Dan maar alleen, tot straks

Comment

Gatver Roel, ik kon dit niet lezen want was gewoon daar

Met een collega uit de 020, voor het eerst eens ferm gecrasht

MTB'en

Nee, er zijn bosbeheerswerkzaamheden aan de gang op de groene lus, er staat wel een waarschuwingsbordje, maar dat staat te laat, ik doe met 25-30 per uur dat bochtje rond die omgevallen boom en plots zie ik dat bordje, en een fractie later zie ik dat het paadje wegvalt in een hoop diepe sporen in het loszand, dwars op mijn route. In een reflex niet geremd en zo goed mogelijk erover gevlogen, maar toch met mijn voorwiel in een spoor en overkop.
                                Niks aan de fiets, en niks aan 't manneke, klep van m'n helm was wel gelost, veronderstel dat die mijn stuur geraakt heeft.

Leve de helm!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Gatver Roel, ik kon dit niet lezen want was gewoon daar

Met een collega uit de 020, voor het eerst eens ferm gecrasht

MTB'en

Nee, er zijn bosbeheerswerkzaamheden aan de gang op de groene lus, er staat wel een waarschuwingsbordje, maar dat staat te laat, ik doe met 25-30 per uur dat bochtje rond die omgevallen boom en plots zie ik dat bordje, en een fractie later zie ik dat het paadje wegvalt in een hoop diepe sporen in het loszand, dwars op mijn route. In een reflex niet geremd en zo goed mogelijk erover gevlogen, maar toch met mijn voorwiel in een spoor en overkop.
                                  Niks aan de fiets, en niks aan 't manneke, klep van m'n helm was wel gelost, veronderstel dat die mijn stuur geraakt heeft.

Leve de helm!
                                  Zijt maar zeker.

Ik ben eens de andere kant gaan verkennen.

Ben het kanaal gevolgd tot aan de voetgangersbrug voor ravels, daar blauw gevolgd tot aan de grote brug van Ravels, daar groen gedaan langs het kanaal en rond de liereman en dan langs de vaart terug. 't was de bedoeling de rest van blauw daar ook nog mee te pakken maar aangezien ik een bordje heb gemist en het begon te schemeren toch maar terug de vaart opgezocht en naar huis gefietst.

had ik geweten dat ge in de lilse bergen was had ik u wel eens komen opjagen

Ken ik die collega?

Comment

Zijt maar zeker.

Ik ben eens de andere kant gaan verkennen.

Ben het kanaal gevolgd tot aan de voetgangersbrug voor ravels, daar blauw gevolgd tot aan de grote brug van Ravels, daar groen gedaan langs het kanaal en rond de liereman en dan langs de vaart terug. 't was de bedoeling de rest van blauw daar ook nog mee te pakken maar aangezien ik een bordje heb gemist en het begon te schemeren toch maar terug de vaart opgezocht en naar huis gefietst.

had ik geweten dat ge in de lilse bergen was had ik u wel eens komen opjagen

Ken ik die collega?
                                    Neenee, dat is nog een jonk manneke

Ravels heb ik ook al eens gedaan, die blauwe. Goed voor als je geen bochten wil nemen

Wij hebben groen, rood en zwart gedaan. Zwart
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      hmm, tuur, is dat fietske niet te klein????

geen zin om mee te gaan: http://www.transmallorca.de/
                                      reisburo zoekt tickets uit
                                      Fiets is perfect qua maat Ik heb niet graag een groot frame.

Zin wel, maar geen tijd ('t is trouwens Spa+Chambley in 't WE van de 24e)

Comment

• Nog 2 weekjes op de baan en dan is het Mtb seizoen weer begonnen voor mij Oost Vl. en Vlaams brabant onveilig maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                                          Nog 2 weekjes op de baan en dan is het Mtb seizoen weer begonnen voor mij Oost Vl. en Vlaams brabant onveilig maken
                                          MTB-seizoen is ook gedaan hoor. Het cyclocross-seizoen daarentegen ...

120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X