Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik moet m'n budget ergens beperken, en ik vind 1000 euro meer dan genoeg voor de omstandigheden waarin ik het gebruik en hoeveel ik fiets. Adviesprijs voor de nieuwe 8500 is 2000 euro, tja...
En dan nog, er zal tegen volgende zomer wel meer dan één tweedehands kansje zich voordoen, en dat vind ik nog altijd de beste optie...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk moet m'n budget ergens beperken, en ik vind 1000 euro meer dan genoeg voor de omstandigheden waarin ik het gebruik en hoeveel ik fiets. Adviesprijs voor de nieuwe 8500 is 2000 euro, tja...
En dan nog, er zal tegen volgende zomer wel meer dan één tweedehands kansje zich voordoen, en dat vind ik nog altijd de beste optie...
De maat is M, ik ben zelf 1m84...
Ik doe 'm weg omdat ik er al 2 (!!) jaar niet meer op gereden heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMerci voor het voorstel.
Maar ik heb geen fully nodig, en eerlijk gezegd vind ik dat geen mooie fietsen (niet kwaad bedoeld of zo hoor, maar da's persoonlijke smaak hé!)...
Nu, tegen die prijs ga je die wel snel kwijt zijn denk ik.
De looks, tja dat is smaak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVoor 800 euro verkoop ik u mijn Cannondale Scalpel model 2004, volledig in orde gezet, weliswaar zonder zadel/pedalen (is toch persoonlijk) en wielen. Is met volledige XTgroep en XTRachterderrie... Nieuwprijs was een goeie 3000 euro (incl wielen weliswaar maar ik hou graag een extra set voor mijn andere MTB) Als je er de wielen bij wil : 1000. (zijn MAvic XM819 velgen met DTswiss 240 naven, heel goede kwaliteit)
De maat is M, ik ben zelf 1m84...
Ik doe 'm weg omdat ik er al 2 (!!) jaar niet meer op gereden heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJa Adri, wij kennen elkaar inderdaad
geen zin om mee te gaan: http://www.transmallorca.de/
reisburo zoekt tickets uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtentuurlijk
Laat maar weten wanneer je je benen eens wil losrijdenOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe lotuzzz en jupke lijken mij wel toffe pee's.
Als jullie eens een uitgebreide rondleiding willen op de kempische heuvelrug van Herentals naar Kasterlee, ik wil gerust jullie gids eens zijn hoor.
Edit: wel enkel bij droge omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIemand tijd nu voor een ritje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIemand tijd nu voor een ritje?
Gatver Roel, ik kon dit niet lezen want was gewoon daar
Met een collega uit de 020, voor het eerst eens ferm gecrasht
MTB'en
Nee, er zijn bosbeheerswerkzaamheden aan de gang op de groene lus, er staat wel een waarschuwingsbordje, maar dat staat te laat, ik doe met 25-30 per uur dat bochtje rond die omgevallen boom en plots zie ik dat bordje, en een fractie later zie ik dat het paadje wegvalt in een hoop diepe sporen in het loszand, dwars op mijn route. In een reflex niet geremd en zo goed mogelijk erover gevlogen, maar toch met mijn voorwiel in een spoor en overkop.
Niks aan de fiets, en niks aan 't manneke, klep van m'n helm was wel gelost, veronderstel dat die mijn stuur geraakt heeft.
Leve de helm!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGatver Roel, ik kon dit niet lezen want was gewoon daar
Met een collega uit de 020, voor het eerst eens ferm gecrasht
MTB'en
Nee, er zijn bosbeheerswerkzaamheden aan de gang op de groene lus, er staat wel een waarschuwingsbordje, maar dat staat te laat, ik doe met 25-30 per uur dat bochtje rond die omgevallen boom en plots zie ik dat bordje, en een fractie later zie ik dat het paadje wegvalt in een hoop diepe sporen in het loszand, dwars op mijn route. In een reflex niet geremd en zo goed mogelijk erover gevlogen, maar toch met mijn voorwiel in een spoor en overkop.
Niks aan de fiets, en niks aan 't manneke, klep van m'n helm was wel gelost, veronderstel dat die mijn stuur geraakt heeft.
Leve de helm!
Ik ben eens de andere kant gaan verkennen.
Ben het kanaal gevolgd tot aan de voetgangersbrug voor ravels, daar blauw gevolgd tot aan de grote brug van Ravels, daar groen gedaan langs het kanaal en rond de liereman en dan langs de vaart terug. 't was de bedoeling de rest van blauw daar ook nog mee te pakken maar aangezien ik een bordje heb gemist en het begon te schemeren toch maar terug de vaart opgezocht en naar huis gefietst.
had ik geweten dat ge in de lilse bergen was had ik u wel eens komen opjagen
Ken ik die collega?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenZijt maar zeker.
Ik ben eens de andere kant gaan verkennen.
Ben het kanaal gevolgd tot aan de voetgangersbrug voor ravels, daar blauw gevolgd tot aan de grote brug van Ravels, daar groen gedaan langs het kanaal en rond de liereman en dan langs de vaart terug. 't was de bedoeling de rest van blauw daar ook nog mee te pakken maar aangezien ik een bordje heb gemist en het begon te schemeren toch maar terug de vaart opgezocht en naar huis gefietst.
had ik geweten dat ge in de lilse bergen was had ik u wel eens komen opjagen
Ken ik die collega?
Ravels heb ik ook al eens gedaan, die blauwe. Goed voor als je geen bochten wil nemen
Wij hebben groen, rood en zwart gedaan. Zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenhmm, tuur, is dat fietske niet te klein????
geen zin om mee te gaan: http://www.transmallorca.de/
reisburo zoekt tickets uit
Zin wel, maar geen tijd ('t is trouwens Spa+Chambley in 't WE van de 24e)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk BerichtenNog 2 weekjes op de baan en dan is het Mtb seizoen weer begonnen voor mij Oost Vl. en Vlaams brabant onveilig maken
Comment
Comment