Sporza dacht ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenvan 6 tot een uur of 8, 8en half
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenOK, die mannen zijn dus niét normaal, damn zo vlammen
Prachtige omloop trouwens!
Comment
-
Te laat wakker. Heb het dus niet gezien.
WK mountainbike - Zwitser Schurter pakt goud, Nys is veertiende
05/09/2009 08:28
De Zwitser Nino Schurter is zaterdag in het Australische Canberra wereldkampioen mountainbike geworden. In een spurt met twee versloeg hij na goed twee uur wedstrijd de Franse topfavoriet Julien Absalon. Een andere Zwitser, Florian Vogel, pakte brons op een minuut van zijn landgenoot. Sven Nys werd veertiende en eerste Belg op 4:30. Roel Paulissen kwam als zestiende over de streep, Filip Meirhaeghe finishte als negentiende.
Comment
-
Prachtige wedstrijd, zeer mooi parkoers en prachtig in beeld gebracht. Zoals Absalon en Schurter bergaf gleden, het zag er alllemaal zo flow uit..
3 belgen in de top 20. Zeker geen slechte prestatie alhoewel Nys op een zeker moment uitzicht had op de top 5.
Maar eens te meer blijkt dat er een hemelsbreed verschil zit tussen een MTB XC wedstrijd en een cyclocross.
De diesel van Paulissen is nooit helemaal aangeslagen, was trouwens ook zijn parcours niet helemaal. Meirhaeghe daarentegen moet ongelofelijk gekickt hebben in de best wel pittige afdalingen en rukt op van een 70ste stek tot de 19. Chapeau hoor.
Voor Bjorn zou de val missschien een rol kunnen gespeeld hebben in zijn minder presteren.
Wat Nys betreft, hij is toch maar weer eens de beste Belg en als het een vochtig parkoers geweest was zag ik hem zeker top 10 rijden.
Absalon is op zijn waarde geklopt door een jonge man waar we zeker nog meer zullen van horen de komende jaren.
Comment
-
Ik heb gekeken, werkelijk een prachtig parcours, en die start van Nys
3 Belgen op plaats 10-20, globaal een mooi resultaat denk ik. Al zal Nys het zich kwalijk nemen de top tien niet te hebben gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk heb gekeken, werkelijk een prachtig parcours, en die start van Nys
3 Belgen op plaats 10-20, globaal een mooi resultaat denk ik. Al zal Nys het zich kwalijk nemen de top tien niet te hebben gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Yukkie, een Taurine.
Nee, zou ook wel in mijn garage mogen.
Comment
-
Die Scott vind ik ietsje té flashy, zo op het eerste zicht. Niet veel, maar toch een ietsiepietsie.
Welk crankstel heeft die eigenlijk? Blijkbaar iets van Shimano dat ik nog niet ken. Opvolger van Deore of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDe achterderailleur is van Sram zie ik maar de rest ken ik niet.
Niet met rode stukken evenwel.Last edited by Beta; 05/09/2009, 22:21.
Comment
Comment