Bwa, het waren maar 1200 hoogtemeters dus dat viel nogal mee. Ik was 5u42 onderweg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBwa, het waren maar 1200 hoogtemeters dus dat viel nogal mee. Ik was 5u42 onderweg.
Comment
-
Adrih mountainbike je ook soms hier in heverleebos. ik ben begonnen met wat mountainbiken en zoek wat toffe weggetjes in de buurt. het parcours naast de e40 vind ik geweldig...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Ja daar ben ik ook al gespot.
PS kami, zo iets waren wij van zin om te organiseren rond Leuven; GPS track bij inschrijving en zoek de bevoorradingen
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten1200 meter op die afstand is idd niet zoveel, maar toch ... Jij vertrekt dus zomaar alleen om even een kleine zes uur te gaan bollen? Nice.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
PS kami, zo iets waren wij van zin om te organiseren rond Leuven; GPS track bij inschrijving en zoek de bevoorradingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenikke DIY lampen
+1500 lummen zonder de verliezen van de lenzen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenBinnenkort weer in het donker op pad ? Dan moeten we nog eens afspreken, Betty wil Tesla wel eens ontmoeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat kan geregeld worden. Bvb een nachtritje langs de BLOSO routes van Overijse of Meerdael..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNiks, behalve als je graag huilt met de wolven.
Het is een aparte dimensie.. niet voor beginners. Alhoewel met de lampen die wij gebruiken is er eigenlijk ook niets aan, het is net daglicht
Comment
-
Het blijft een gevaarlijke bedoening, zelfs met goede verlichting. Je kan het niet vergelijken met 's nachts op de weg rijden. Maar ik doe het wel eens graag, het is soms wel kicken in je 2-dimensionale licht-tunnel rijden..
En je kan natuurlijk in de winter gedurende de week blijven doorrijden.. inplaats van op de rollen te zweten;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenCutter electronics ? Down Under ?
Zelf ledjes bestellen,driver,behuizing en solderen maar.
Ik heb wat hulp gevraagd aan iemand die er ervaring mee heeft dus niet helemaal DIY
Als dit goed meevalt wil ik ze mss meer zelf maken.
Voor die prijs kan ik er moeilijk zelf kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenDo It Yourself
Zelf ledjes bestellen,driver,behuizing en solderen maar.
Ik heb wat hulp gevraagd aan iemand die er ervaring mee heeft dus niet helemaal DIY
Als dit goed meevalt wil ik ze mss meer zelf maken.
Voor die prijs kan ik er moeilijk zelf kopen.
Die juist dimensioneren en intelligent laten opladen en ontladen, blijkt een moeilijke taak te zijn.
Je kan die batterijen ook daar kopen, maar dan gaat je geldwinst al heel snel verloren, en ben je beter af met een kwaliteitsset van pakweg lupine.
Ik heb vroeger ook redelijk wat liggen prullen, maar zo'n Betty, 2 groottes van batterij en die Charger One, maken het erg makkelijk.
Betty op het stuur van de trainingsfiets, batterij aan de stuurpen hangen en weg. Geen draden met strips vasthangen, of dingen liggen vastschroeven.. Gewoon rijden met een flitsende spot..
Gilbo op het mtb forum is ook dikwijls met zelfbouw bezig, en haalt daar mooie resultaten mee. De batterij moet je wel zelf fabriceren of kopen.
Als je dan kijkt wat een Tesla systeem van Lupine kost, vind ik persoonlijk dat je daar beter af mee bent.
Zeker als je het systeem regelmatig gaat gebruiken en opladen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHet blijft een gevaarlijke bedoening, zelfs met goede verlichting. Je kan het niet vergelijken met 's nachts op de weg rijden. Maar ik doe het wel eens graag, het is soms wel kicken in je 2-dimensionale licht-tunnel rijden..
En je kan natuurlijk in de winter gedurende de week blijven doorrijden.. inplaats van op de rollen te zweten;
Als ik al op de baan rij 's avonds, is dat om zoveel mogelijk paadjes te doen waar geen auto's komen.
In het donker MTB'en is stukken leuker dan op de baan, maar je doet het best op paadjes die al iets of wat kent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenOp de weg in het donker is idd erg makkelijk, maar niet mijn favoriet. Automobilisten weten dikwijls niet goed wat er juist aangereden komt. Ook je achterverlichting is niet in verhouding met je voorlicht, en je hoort er genoeg die van het fietspad gemaaid worden 's avonds.
Als ik al op de baan rij 's avonds, is dat om zoveel mogelijk paadjes te doen waar geen auto's komen.
In het donker MTB'en is stukken leuker dan op de baan, maar je doet het best op paadjes die al iets of wat kent.
Comment
Comment