Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tof om eens te bekijken: http://vimeo.com/6590899

edit: say what!? http://vimeo.com/3944800
    Last edited by ; 16/09/2009, 14:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      Tof om eens te bekijken: http://vimeo.com/6590899

edit: say what!? http://vimeo.com/3944800

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Je kan de meeste van die lampen toch instellen op een minder krachtige lichtstraal, zodat je ermee op de weg kan komen?
        Wat kami bedoelt is dat het achterlicht meestal wat zwak is. Offroad heb je geen achterlicht nodig, op de weg wel.
        Op de weg gebruik ik andere lichten dan offroad (smallere beam en minder wattage) + ik hang mezelf vol reflecterend materiaal. En zoals kami zoek ik de rustige wegen op. Daar heb je ook minder strooilicht wat in je bril kan spiegelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Wat kami bedoelt is dat het achterlicht meestal wat zwak is. Offroad heb je geen achterlicht nodig, op de weg wel.
          Op de weg gebruik ik andere lichten dan offroad (smallere beam en minder wattage) + ik hang mezelf vol reflecterend materiaal. En zoals kami zoek ik de rustige wegen op. Daar heb je ook minder strooilicht wat in je bril kan spiegelen.
          Dat weet ik. Wat ik bedoelde is dat je er toch duidelijk uitziet als een fietser als de lichtstraal minder krachtig staat afgesteld.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
            Mavic Crossmax SLR... beresterke wielen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Mavic Crossmax SLR... beresterke wielen!
              Ik zou die kerel toch niet te veel naäpen als je wil dat uw wielen lang meegaan.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat was Roel Paulissen in de Cape Epic.. hij heeft de rest van dat seizoen lang last gehad van zijn rug door die escapade;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Ik zou die kerel toch niet te veel naäpen als je wil dat uw wielen lang meegaan.
                  Die wielen gooien ze toch na iedere racedag weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                    Die wielen gooien ze toch na iedere racedag weg...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat was Roel Paulissen in de Cape Epic.. hij heeft de rest van dat seizoen lang last gehad van zijn rug door die escapade;
                      Dat heb je met superstijve wielen hé.

Comment

• Hieruit: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=67789
                        Schitterende fiets trouwens ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Hieruit: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=67789
                          Schitterende fiets trouwens ook...
                          Inderdaad, heel schoon gerief! Die 2009 SLR wielen zijn ook wel superknap met die blanke uitgefreesde stukken. Oogt lekker agressief.

Comment

• altijd tof zo de remleiding langs de buitenkant van u vork.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                              altijd tof zo de remleiding langs de buitenkant van u vork.
                              ?????
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inderdaad beter aan de binnenkant routeren.. beetje roughe bike weet dat. Minder kans om aan decorstukken te blijven hangen. En zijn achterste snelspannersluiting hangt ook aan de verkeerde kant.

Comment

Inderdaad beter aan de binnenkant routeren.. beetje roughe bike weet dat. Minder kans om aan decorstukken te blijven hangen. En zijn achterste snelspannersluiting hangt ook aan de verkeerde kant.
                                  Ah. Zo.
                                  Bij mij hangt de kabel ook aan de binnenkant hoor.
                                  Recent met mijn handvat nog in een struik blijven hangen. Ik dacht eerst door te rijden (ik dacht: "die lost wel"), maar die struik trok gewoon mijn stuur over. Toch nog moeten remmen. Gelukkig was het een heel nauwe single track en reed ik niet snel.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Inderdaad beter aan de binnenkant routeren.. beetje roughe bike weet dat. Minder kans om aan decorstukken te blijven hangen. En zijn achterste snelspannersluiting hangt ook aan de verkeerde kant.
                                    snelspanner heb ik ook aan de kant van de disk hangen.
                                    Ik weet dat de 'regel' zegt aan de kant van de derailleur want aan de disk kunt ge u verbranden. Maar aan de kant van de derailleur zit hij in de weg voor de kabels...

Remleiding heb ik altijd langs binnen lopen. Heb al paar keer resultaat gezien als ge dat niet doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                      snelspanner heb ik ook aan de kant van de disk hangen.
                                      Ik weet dat de 'regel' zegt aan de kant van de derailleur want aan de disk kunt ge u verbranden. Maar aan de kant van de derailleur zit hij in de weg voor de kabels...

Remleiding heb ik altijd langs binnen lopen. Heb al paar keer resultaat gezien als ge dat niet doet
                                      Ik heb achteraan een snelspanner die je met een inbussleutel moet openmaken. De inbuszijde zit aan de schijf..
                                      In ons belgenlandje moet je toch al redelijk wat moeite doen om die schijf extreem heet te krijgen. En dan nog moet je pech hebben dat je net dan plat rijdt..
                                      Als je wat steviger terrein opzoekt, steek je wat stevigere banden die niet zo snel plat rijden...
                                      Lijkt mij een wat overroepen regeltje... Bovendien doe je het meeste remwerk vooraan, achteraan zit er niet zo veel remvermogen. En vooraan is het sowieso een inbussleutel voor de lefty naaf...

Comment

• Ik had onlangs al een nieuw TA 44t blad gestoken, nu bleek achteraf het middenblad (32t) ook te fel versleten te zijn. Meteen met het 32 blad ook kettingbladboutjes van TA gestoken.

Vroeger en nu...

Comment

• Vet!

Ik ga op mijn gemakje ook wat goudenaccenten op mijn Cannondale aan brengen. Na de winter anders is dat toch direct versletenh

Comment

Working...
                                          X