Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
    snelspanner heb ik ook aan de kant van de disk hangen.
    Ik weet dat de 'regel' zegt aan de kant van de derailleur want aan de disk kunt ge u verbranden. Maar aan de kant van de derailleur zit hij in de weg voor de kabels...

Remleiding heb ik altijd langs binnen lopen. Heb al paar keer resultaat gezien als ge dat niet doet
    het is niet dat ge u aan de disk kunt verbranden, het is dat ge er aan kunt komen met vette handen en hij daardoor minder goed remt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ah. Zo.
      Bij mij hangt de kabel ook aan de binnenkant hoor.
      Recent met mijn handvat nog in een struik blijven hangen. Ik dacht eerst door te rijden (ik dacht: "die lost wel"), maar die struik trok gewoon mijn stuur over. Toch nog moeten remmen. Gelukkig was het een heel nauwe single track en reed ik niet snel.
      Stuur over met aan een struik te blijven hangen??Was dat stuur van karton gemaakt of zo?

Comment

• Ik denk dat hij bedoelt: uit z'n handen trekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ik had onlangs al een nieuw TA 44t blad gestoken, nu bleek achteraf het middenblad (32t) ook te fel versleten te zijn. Meteen met het 32 blad ook kettingbladboutjes van TA gestoken.

Vroeger en nu...

Ik denk niet dat ik al een groot kettingblad versleten heb op m'n MTBs .
          Ik heb bvb al 3 jaar een setje Boone kettingbladen liggen voor op de Moots, maar ik krijg dat groot blad maar niet versleten... En vind het een beetje onnozel om een goed blad weg te gooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Ik denk dat hij bedoelt: uit z'n handen trekken...
            dat hij dat dan zegt hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Vet!

Ik ga op mijn gemakje ook wat goudenaccenten op mijn Cannondale aan brengen. Na de winter anders is dat toch direct versletenh
              ik denk niet dat ge die boutjes zult verslijten hoor.. of het moest zijn van ze te kuisen..

Comment

• Daarjuist in Herentals rood-groen-zwart gedaan.

Goed getimed, 'k was 5-10 min het bis uit toen het donker werd, volgende week nog een beetje vroeger vertrekken dus :ll:

Dat zwart cyclocrossparcours is idd wel iets speciaals, is het normaal dat ik op 2 plekken niet boven geraak of ligt dat aan mijn gebrek aan parcourskennis en ik daardoor verkeerd geschakeld aan de onderkant stond?

Lag wel heel mul allemaal, alles poederdroog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  ik denk niet dat ge die boutjes zult verslijten hoor.. of het moest zijn van ze te kuisen..
                  Ik denk dan vooral aan mijn ketting ofzo, das wel al een serieus accent maar bon Gohja voor die boutjes vind ik wel iets in de aard van: "oeps ik vind die boutjes niet meer die ik toevallig heb losgegevezen, nu moet ik er wel nieuwe opsteken"

Comment

Stuur over met aan een struik te blijven hangen??Was dat stuur van karton gemaakt of zo?
                    Ik zei handvat. En dat is van rubber gemaakt. Als je daar dan mee blijft haken in een doornenstruik ...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik denk dat hij bedoelt: uit z'n handen trekken...
                      Nee hoor. Ik had direct door dat die struik aan mijn handvat bleef hangen, maar ik dacht: die lost wel als ik gewoon door rijd. Niet dus.

Edit:
                      Oh, nu snap ik het.
                      Adri dacht dat ik wou zeggen dat mijn stuur zou breken. Niet dus. Over trekken in de zin van: het bleef links hangen, dus dus sloeg het over naar links. Overtrekken dus.
                      Wel niet uit mijn handen hoor. Ik had het nog steeds goed vast (iets meer naar binnen wel, omdat ik geen doornen in mijn armen of handen wou).
                      Last edited by Beta; 19/09/2009, 01:52.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

dat hij dat dan zegt hee
                        Ik zei dat toch. Overtrekken =/= breken hé.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Hieruit: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=67789
                          Schitterende fiets trouwens ook...
                          Fantastische foto en bike, droomcombo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Dat zwart cyclocrossparcours is idd wel iets speciaals, is het normaal dat ik op 2 plekken niet boven geraak of ligt dat aan mijn gebrek aan parcourskennis en ik daardoor verkeerd geschakeld aan de onderkant stond?
                            Da's heel normaal, daarom is dat ook een cyclocrossparcours hé.

Comment

Ik denk niet dat ik al een groot kettingblad versleten heb op m'n MTBs .
                              Ik heb bvb al 3 jaar een setje Boone kettingbladen liggen voor op de Moots, maar ik krijg dat groot blad maar niet versleten... En vind het een beetje onnozel om een goed blad weg te gooien
                              Die van mij, vooral het 44t blad was spijsrot, wel twee kettingen en ook twee jaar meegegaan.

Comment

Overtrekken is naar de andere kant trekken. Ik denk dat onze vriend beta ook dat niet heeft bedoeld. Zijn kennis van de Nederlandse taal is nochtans subliem... naar eigen zeggen toch.

Comment

• Ook fotootje van mij dan maar.
                                  In Verbier, Zwitserland, deze zomer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Overtrekken is naar de andere kant trekken. Ik denk dat onze vriend beta ook dat niet heeft bedoeld. Zijn kennis van de Nederlandse taal is nochtans subliem... naar eigen zeggen toch.
                                    Erkenning.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                      Ook fotootje van mij dan maar.
                                      In Verbier, Zwitserland, deze zomer.
                                      Verbier ?
                                      Wanneer ben je daar geweest ?
                                      Ik ben er geweest tijdens het voorlaatste weekend van Augustus.
                                      Hebben jullie in Verbier iets betaaldbaars gevonden om te slapen ??

Comment

• Gisteren en verleden donderdag de Langste Afdaling van Belgie nog eens gereden (1 keer om mijn geheugen op te frissen en 1 keer als gids voor een groep van het werk)

De Langste Afdaling is ooit verschenen in O2 Bikers #59 (in 2001 geloof ik). De klim is begonnen als een asfaltstuk van Theux naar Sart en dan de venen in.
                                        Ik heb jaren gewerkt om die "langste klim" te verbeteren en ik denk wel dat ik nu een mooi traject uitgewerkt heb.
                                        De tocht vertrekt in Theux en gaat tot het Signal de Botrange, waarna er van het Signal de Botrange terug naar Theux gedaald wordt - de eigenlijke Langste Afdaling dus.

Het is een tocht van 65km en in mijn versie zo'n 1100 a 1200 hoogtemeters. Er zit zowat alles in wat onze Ardennen te bieden hebben. Ik heb de GPS track van mijn verkenning (met een paar omwegen er nog in) naar EveryTrail opgeladen. je kan de track hier downloaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                          Verbier ?
                                          Wanneer ben je daar geweest ?
                                          Ik ben er geweest tijdens het voorlaatste weekend van Augustus.
                                          Hebben jullie in Verbier iets betaaldbaars gevonden om te slapen ??
                                          We waren er het weekend van 18-19juli, toen de tour daar aankwam.
                                          M'n grootouders hebben er een huis dus daar verbleven we, maar kan me voorstellen dat iets betaalbaar in Verbier vinden niet al te makkelijk is.

Comment

Working...
                                          X