Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, want ik heb nu ook een Trek in 19,5", ben ongeveer 1.90. Allez, dat zijn nogal gestrekte kaders en m'n zadel steekt nu ongeveer even ver uit als op die foto's.
    Zit perfect zo vind ik.
    21,5" bij Trek is echt voor heel grote mensen, lees ik overal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
      wat wil je?
      5 felle leds zodat mensen u zien op straat (kostprijs rond de 5€ ofzo)
      van die lampen zoals hierboven ? (100-150€)
      http://forums.mtbr.com/forumdisplay.php?f=124

Thanks voor de link. Ga morgen op t werk als ik tijd heb eens bekijken. Vandaag al eens in de vlucht gekeken maar 99% van wat daar staat lijkt chinees dus er is nog veel te leren.

100 a 150 euro als beginner is een beetje teveel van t goede.

ondertussen heb ik dit op het forum van mountainbike.be gevonden:

de lamp: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12623

de bevestiging: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8274

Of dit pakket maar ik denk dat er met bovenstaande 2 onderdelen evenveel lichtsterkte wordt behaald?

Database error.
      The database has encountered a problem.

Comment

• Die laatste van 79 dollar is de laatste tijd overal in trek. Cheap en goed naar het schijnt.
        900 lummen voor dat geld is echt goedkoop.
        Levertijd zou 15-20 dagen zijn omdat de belgische douane traag is. Maar voor de rest alleen nog maar goede dingen van die lamp gehoord.

Comment

• Misschien dat ik die ga bestellen, alleen het batterypack vind ik nadelig, ooit begeeft dat toch eens.
          Database error.

Comment

• hier dezelfde nog goedkoper.

batterijen namaken is geen probleem.
            Hier in het dorp is een winkel die battery packs maakt alles is mogelijk type,grote,voltage,amps,...

Comment

• hmmm das 25 euro duurder; normale verzending.
              snellere verzending ems komt in totaal op 65 euro.
              Database error.

Comment

• owh had verzending niet gezien

Comment

• op dealextreme komt hij 54 met gratis verzending.
                  expressverzending aan 65 euro.

op die site in nederland is het 79 euro zonder verzending.
                  Zojuist bij dealextreme besteld, nu nog even afwachten.
                  Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Al verkocht natuurlijk...
                    Merde! Nu ja, ik kon toch pas zaterdag gaan zien dus ik kan me niks verwijten...

Comment

• Echt wel mooi frame dat nieuwe Cannondale Flash alu frame, zeker aan de balhoofdbuis is de vloeiende vormgeving van de vertrekkende buizen super geslaagd naar mijn mening. In tegenstelling tot z'n Flash carbonbroertje heeft dit frame ook niet zulk een dunne achtervork, wat ik esthetisch toch minder geslaagd vind. En die Flash alu achtervork heeft nog steeds het 'Handmade in USA' opschrift. Een opschrift dat eigenlijk verplicht hoort te zijn op een Cannondale.

Frame zou 1,4 kg wegen en dat is slechts 150 gr. zwaarder dan het oude Cannondale carbon hardtail frame, de Taurine.

Comment

• Ik vind dit anders stukken mooier dan het alu afkooksel.. :

Zalige wielen !!
                        Alleen geen goede fiets voor mensen die graag upgraden, deze fiets is AF !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          Flash vind ik niet mooi, en de alu afgeleide is maar een afgeleide he..
                          Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          Ik vind dit anders stukken mooier dan het alu afkooksel.. :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Echt wel mooi frame dat nieuwe Cannondale Flash alu frame, zeker aan de balhoofdbuis is de vloeiende vormgeving van de vertrekkende buizen super geslaagd naar mijn mening. In tegenstelling tot z'n Flash carbonbroertje heeft dit frame ook niet zulk een dunne achtervork, wat ik esthetisch toch minder geslaagd vind. En die Flash alu achtervork heeft nog steeds het 'Handmade in USA' opschrift. Een opschrift dat eigenlijk verplicht hoort te zijn op een Cannondale.

Frame zou 1,4 kg wegen en dat is slechts 150 gr. zwaarder dan het oude Cannondale carbon hardtail frame, de Taurine.

Mooi hoor, en hoeveel mag zoiets kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten

Mooi hoor, en hoeveel mag zoiets kosten?
                              Adviesprijs is 2.199 euro. Normaal met korting af kan je deze hebben voor ongeveer een 2.000 euro.

Comment

Adviesprijs is 2.199 euro. Normaal met korting af kan je deze hebben voor ongeveer een 2.000 euro.
                                Hmm, juist jammer dat er geen Cannondale verdeler is in de streek...

De enige die ik ken is Jowan in Kluisbergen. Er zijn er ongetwijfeld nog, maar waar?

Comment

Hmm, juist jammer dat er geen Cannondale verdeler is in de streek...

De enige die ik ken is Jowan in Kluisbergen. Er zijn er ongetwijfeld nog, maar waar?
                                  http://gb.cannondale.com/dealer_locator/

Comment

'k Heb ook net eens gekeken. Torhout en Tielt is't dichtste. Pfff, decisions, decisions...

Comment

'k Heb ook net eens gekeken. Torhout en Tielt is't dichtste. Pfff, decisions, decisions...
                                      Van Brugge naar Torhout is toch zo ver niet?

Comment

Van Brugge naar Torhout is toch zo ver niet?
                                        Zo'n 15 km, maar ik ken die verdeler niet en ik ben content van de mens waar ik mijn koersfiets gekocht heb, hoewel die alleen maar Specialized, Cube en Cervelo verdeelt.

Blijft moeilijk om een MTB uit te kiezen.

Comment

Zo'n 15 km, maar ik ken die verdeler niet en ik ben content van de mens waar ik mijn koersfiets gekocht heb, hoewel die alleen maar Specialized, Cube en Cervelo verdeelt.

Blijft moeilijk om een MTB uit te kiezen.
                                          Tsja... ik ben ook tevreden van mijn BMW dealer, maar als ik morgen een Mercedes wil heb ik natuurlijk een probleem.

Comment

Working...
                                          X