Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die bovenste in carbon versie kost 4599€ geloof ik, er worden er maar 25 van gemaakt.
De versie die jij toont kost 1000€ minder en er worden er ook maar 25 van gemaakt.
Die bovenste in carbon versie kost 4599€ geloof ik, er worden er maar 25 van gemaakt.
De versie die jij toont kost 1000€ minder en er worden er ook maar 25 van gemaakt.
Ik heb niks met Granville te maken, ik ben er wel ooit rondgeleid door de technisch directeur die ik kende door onze gezamelijke passie voor titanium fietsen.
Wat de prijzen betreft die ik noemde, die staan in de nieuwste O2 Bikers
nee, koop die onderste: ga je meer plezier van hebben
of: laat uwe frank ne keer vallen: Titanium, beter ga je niet vinden!!!
SEVEN/IndependentFabrication/Merlin/... kaderke, eventueel op maat
100mm voorvork : RS Sid of Fox
XX-group, tenzij je in de bergen gaat rijden: XTR + Hope remmen (vooraan: 180mm-schijf)
wielen: hope/DT of CK naven met ZTR-velgen en Sapim (Belgisch) spaken
(als ge niet teveel weegt en kunt rijden: ZTR-race velgen, anders de 355's)
zadel: uitproberen, harde zadels zijn soms comfortabeler!!!
grips: lange tochten in 't vooruitzicht: ergonomische, bar-ends zijn niet altijd nodig
en: Edge705 gps'ke
voila, dan is'm af, nog wat details maar die gaan de fiets weinig beïnvloeden (stuurpen enz.)
Edit: als ge met ne Panamera rijdt, lijkt ne fully beter bij u te passen: racy = 100mm veerweg, comfy/fun: 140mm veerweg: best DW-link!!!!!!! (turner bvb)
Ik heb niks met Granville te maken, ik ben er wel ooit rondgeleid door de technisch directeur die ik kende door onze gezamelijke passie voor titanium fietsen.
Wat de prijzen betreft die ik noemde, die staan in de nieuwste O2 Bikers
nee, koop die onderste: ga je meer plezier van hebben
of: laat uwe frank ne keer vallen: Titanium, beter ga je niet vinden!!!
SEVEN/IndependentFabrication/Merlin/... kaderke, eventueel op maat
100mm voorvork : RS Sid of Fox
XX-group, tenzij je in de bergen gaat rijden: XTR + Hope remmen (vooraan: 180mm-schijf)
wielen: hope/DT of CK naven met ZTR-velgen en Sapim (Belgisch) spaken
(als ge niet teveel weegt en kunt rijden: ZTR-race velgen, anders de 355's)
zadel: uitproberen, harde zadels zijn soms comfortabeler!!!
grips: lange tochten in 't vooruitzicht: ergonomische, bar-ends zijn niet altijd nodig
en: Edge705 gps'ke
voila, dan is'm af, nog wat details maar die gaan de fiets weinig beïnvloeden (stuurpen enz.)
Edit: als ge met ne Panamera rijdt, lijkt ne fully beter bij u te passen: racy = 100mm veerweg, comfy/fun: 140mm veerweg: best DW-link!!!!!!! (turner bvb)
Ik heb al een fully (Scott Spark) en via het werk nu een frame van de Spark LTD (normaal niet verkrijgbaar) in bestelling staan
Dat opbouwen met een een X0 groepje (rij liever met draaishifters dan Shimano Rapidfire), DT wielen, een Sid WC of DT vork, Kcnc parts. Zadel: ik blijf trouw aan Fizik Gobi.
Tijd om de Litespeed vanonder het dekzeil uit te halen en de zomerbikes weg te bergen.
Hier is m'n 1998 Obed die met de Fox RLT80 een stuk beter stuurt (tegenover de SID uit 2003)
Sorry voor de skinnies, maar ik ga ermee op de weg fietsen straks.. de Hilset ligt te wachten op nieuwe trapaslagers
Als hij dat nu eens in een dag of 2-3 zou willen gidsen, zou dat wel wreed de moeite kunnen zijn. Er is ook veel stapwerk bij heb ik me laten vertellen.
Ik vroeg hem of hij content was van die Rocket Ron, en hij zei me dat dat de beste band was waar ie al mee reed. Is wel de dikke versie (2.2)
Comment