Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij deze in carbon

of deze:

Comment

• Die bovenste in carbon versie kost 4599€ geloof ik, er worden er maar 25 van gemaakt.
      De versie die jij toont kost 1000€ minder en er worden er ook maar 25 van gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Die bovenste in carbon versie kost 4599€ geloof ik, er worden er maar 25 van gemaakt.
        De versie die jij toont kost 1000€ minder en er worden er ook maar 25 van gemaakt.
        Ge zijt zo geen beetje op de hoogte !

Ik ga voor de bovenste in Carbon als hardtail....

Comment

• 't Is maar een vraag, maar aangezien je dat van dat fietsfestival ook gepost hebt: heb je iets met Granville te maken?
          Last edited by ; 06/10/2009, 23:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
            't Is maar een vraag, maar aangezien je dat van dat fietsfestival ook hebt gepost hebt: heb je iets met Granville te maken?
            Die kans is zeeeeeeeeeeeeer groot evenals Scott

Comment

• Ah bon, vermoedens bevestigd.
              Forumprijs voor een 2010 Scale 35?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Ah bon, vermoedens bevestigd.
                Forumprijs voor een 2010 Scale 35?
                Ik kan alleen bevestigen dat het een goede keuze is

Comment

• Ik heb niks met Granville te maken, ik ben er wel ooit rondgeleid door de technisch directeur die ik kende door onze gezamelijke passie voor titanium fietsen.
                  Wat de prijzen betreft die ik noemde, die staan in de nieuwste O2 Bikers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ge zijt zo geen beetje op de hoogte !

Ik ga voor de bovenste in Carbon als hardtail....
                    nee, koop die onderste: ga je meer plezier van hebben
                    of: laat uwe frank ne keer vallen: Titanium, beter ga je niet vinden!!!

SEVEN/IndependentFabrication/Merlin/... kaderke, eventueel op maat
                    100mm voorvork : RS Sid of Fox
                    XX-group, tenzij je in de bergen gaat rijden: XTR + Hope remmen (vooraan: 180mm-schijf)
                    wielen: hope/DT of CK naven met ZTR-velgen en Sapim (Belgisch) spaken
                    (als ge niet teveel weegt en kunt rijden: ZTR-race velgen, anders de 355's)
                    zadel: uitproberen, harde zadels zijn soms comfortabeler!!!
                    grips: lange tochten in 't vooruitzicht: ergonomische, bar-ends zijn niet altijd nodig
                    en: Edge705 gps'ke
                    voila, dan is'm af, nog wat details maar die gaan de fiets weinig beïnvloeden (stuurpen enz.)

Edit: als ge met ne Panamera rijdt, lijkt ne fully beter bij u te passen: racy = 100mm veerweg, comfy/fun: 140mm veerweg: best DW-link!!!!!!! (turner bvb)
                    Last edited by ; 07/10/2009, 16:55.

Comment

Ik heb niks met Granville te maken, ik ben er wel ooit rondgeleid door de technisch directeur die ik kende door onze gezamelijke passie voor titanium fietsen.
                      Wat de prijzen betreft die ik noemde, die staan in de nieuwste O2 Bikers
                      Adri: zelf al iets bijgekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        Die bovenste ziet er imo veel vetter uit. Waarom zou die onderste voor meer plezier moeten zorgen?

Comment

of: laat uwe frank ne keer vallen: Titanium, beter ga je niet vinden!!!

SEVEN/IndependentFabrication/Merlin/... kaderke, eventueel op maat
                          100mm voorvork : RS Sid of Fox
                          XX-group, tenzij je in de bergen gaat rijden: XTR + Hope remmen (vooraan: 180mm-schijf)
                          wielen: hope/DT of CK naven met ZTR-velgen en Sapim (Belgisch) spaken
                          (als ge niet teveel weegt en kunt rijden: ZTR-race velgen, anders de 355's)
                          zadel: uitproberen, harde zadels zijn soms comfortabeler!!!
                          grips: lange tochten in 't vooruitzicht: ergonomische, bar-ends zijn niet altijd nodig
                          en: Edge705 gps'ke
                          voila, dan is'm af, nog wat details maar die gaan de fiets weinig beïnvloeden (stuurpen enz.)

Edit: als ge met ne Panamera rijdt, lijkt ne fully beter bij u te passen: racy = 100mm veerweg, comfy/fun: 140mm veerweg: best DW-link!!!!!!! (turner bvb)
                          Ik heb al een fully (Scott Spark) en via het werk nu een frame van de Spark LTD (normaal niet verkrijgbaar) in bestelling staan
                          Dat opbouwen met een een X0 groepje (rij liever met draaishifters dan Shimano Rapidfire), DT wielen, een Sid WC of DT vork, Kcnc parts. Zadel: ik blijf trouw aan Fizik Gobi.

Comment

• winterslaap

Comment

Adri: zelf al iets bijgekocht?
                              Nee, mankeer ik nog iets dan ??

Comment

• Tijd om de Litespeed vanonder het dekzeil uit te halen en de zomerbikes weg te bergen.
                                Hier is m'n 1998 Obed die met de Fox RLT80 een stuk beter stuurt (tegenover de SID uit 2003)
                                Sorry voor de skinnies, maar ik ga ermee op de weg fietsen straks.. de Hilset ligt te wachten op nieuwe trapaslagers

Comment

• Hier de andere fiets van onze maat met de Dean

en hier is het ritje dat hij er deze zomer mee gedaan heeft :

http://pagesperso-orange.fr/courirenmontagne/new.html

rond de Mont Blanc in 13u55 (150km en +6000 hoogtemeters)

Comment

rond de Mont Blanc in 13u55 (150km en +6000 hoogtemeters)

nu ik OUD ben, mag ik dat in dagen doen
                                    en dan denk'k da'k nog wreed fier zou zijn dat uitgebold te hebben

oud: plus35'er

Comment

• Als hij dat nu eens in een dag of 2-3 zou willen gidsen, zou dat wel wreed de moeite kunnen zijn. Er is ook veel stapwerk bij heb ik me laten vertellen.
                                      Ik vroeg hem of hij content was van die Rocket Ron, en hij zei me dat dat de beste band was waar ie al mee reed. Is wel de dikke versie (2.2)

Comment

oud: plus35'er
                                        Is dat oud? Ik word 38 en ik word nog elk jaar sterker, zeker op de langere afstanden.

Comment

• TMB is ook in 2 dagen te doen. Chamonix Coumayeur en dan Courmayeur verder naar Chamonix.
                                          Moet de moeite zijn

Comment

Working...
                                          X