Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Velomobielen en ligfietsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velomobielen en ligfietsen

Iemand ervaring met de Nederlandse nieuwkomer Sunrider ?

Ontdek de Sunrider velomobiel en e-bike bij Alligt. Wij hebben een producent gevonden die de Sunrider in licentie gaat produceren en zijn nu dealer van dit innovatieve vervoersmiddel. Binnenkort ontvangen we onze eerste nieuwe Sunrider

Filmpje :

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

er bestaan een aantal for over ligfietsen.

Ik vind het een heel andere manier van rijden, en de geringe hoogte zorgt voor extra snelheid.
    Je duwt heel anders met de benen, in het begin zeker even wennen.

Comment

wat ik me altijd afvraag. wat doe je dan als je een serieuze helling opwilt?
      bij gewone fietsen kan je "rechtstaan" en zo wat meer gewicht in de schaal gooien maar met ligfietsen zie ik je dat niet direct doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        bij gewone fietsen kan je "rechtstaan" en zo wat meer gewicht in de schaal gooien maar met ligfietsen zie ik je dat niet direct doen?
        Veldrijdersgewijs even in uwe nek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          Vraag ik me ook wel af. Idem met scherpe bochten. Met een koersfiets kan je je gewicht helemaal naar binnen zetten.
          Ik heb zwaar de indruk dat een ligfiets maar goed is voor trajecten die niet àl te bochtig zijn en voor relatief vlakke trajecten.
          Toegegeven: zelf niet veel ervaring mee. Ooit een keer met een ligfiets met drie wielen gereden, maar dat was brol.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Omdat een klasgenoot toen op vakantie was, eens 3 weken met dergelijk ligfiets gereden.

In het begin is het echt aanpassen aan de manier van trappen. Maar eens je het gewend bent, haal je hier behoorlijke snelheden mee. Maar erg gevaarlijk in het verkeer. Je moet zelf zorgen dat elke auto je gezien heeft.

Comment

met die ligfiets uit het filmpje wil ik anders wel eens op zolder een paar tourkes doen.

Comment

Working...
              X