Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is geen retro-look, is echt een badge uit 2000-2001
    Maar het maakt de fiets wel af, daarom dat ik er ook lang achter gezocht heb.

ik kon moeilijk den deze van m'n andere Litespeed sleuren hee
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 23/12/2010, 21:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Is geen retro-look, is echt een badge uit 2000-2001
      Jaja, oké. Maar het heeft wel een retrolook hé.

Echt wel knap in combinatie met dat Chris King balhoofdstel!

Comment

• 99 USD zou ik daar toch niet aan geven.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Jaja, oké. Maar het heeft wel een retrolook hé.

Ja, inderdaad, dat wel. Zo maken ze ze nu niet meer. Tegenwoordig is het een stickerke .

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          99 USD zou ik daar toch niet aan geven.
          Tja, af is af he. Is maar 77€ of zo hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Tja, af is af he. Is maar 77€ of zo hoor.
            77 euro is toch wel veel voor zoiets, maar ik kan wel begrijpen dat iemand dat er voor wilt geven.

Comment

• Gelukkig nieuwjaar, mannen. En veel zorgeloze fietskilometers.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Idem hier, en ik ga er subiet al aan beginnen se.

Comment

• Ook voor iedereen een gelukkig en sportief 2011 gewenst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Graag gedaan.

Kijk eens op http://www.gazelle.nl/nl/dealers.php?idParent=3
                    Daar kan je een dealer vinden op locatie in Nederland.

Voor een dealer in België kan je de site van l'avenir raadplegen.
                    http://www.lavenir.be/
                    Iemand trouwens ervaring met L'Avenir fietsen?
                    Ben van plan me er een aan te schaffen.

Comment

• Misschien is het hier al eens aan bod gekomen, maar om niet heel het topic door te hoeven lezen?
                      Ik zoek een fietsendrager voor 2 race fietsen.
                      Wil een leuk design, in lichte uitvoering met een kantelsysteem.

Iemand aanraders?

Comment

• Thule
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dat is de meest voor de hand liggende idd, maar vorig jaar op een fietsbeurs zag ik zo die click on van Cykell, dat zag me er een superhandig model uit.
                          Wel vrij duur.

Comment

• Ik heb nu weer een nieuwe en heb na veel modellen en merken te gaan bekijken toch weer voor de thule gekozen.
                            Ze zijn toch mooier afgewerkt en heel gemakkelijk in gebruik.
                            Deze staat er in 10 sec op.
                            Als ik de fietsen eraf haal leg ik hem meteen in de koffer omdat het toch geen moeite is.
                            Een fietsendrager op de trekhaak is een uitstekend hulpmiddel voor het vervoeren van zware fietsen of e-bikes. Deze robuuste en lichte fietsendragers zijn in een handomdraai te monteren op uw trekhaak.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                              Ik heb nu weer een nieuwe en heb na veel modellen en merken te gaan bekijken toch weer voor de thule gekozen.
                              Ze zijn toch mooier afgewerkt en heel gemakkelijk in gebruik.
                              Deze staat er in 10 sec op.
                              Als ik de fietsen eraf haal leg ik hem meteen in de koffer omdat het toch geen moeite is.
                              https://www.thule.com/nl-nl/be/produ...d-931-_-931000
                              Heb mijn vorige Thule verkocht, die was van 2009.
                              Heeft 1 dag op de zoekertjes sites gestaan en die was weg voor 285€.
                              Heb nog een ander gekend merk ook staan maar deze geraakte niet weg voor 100€.
                              Kan op de naam niet komen maar het is met veel geel in het logo.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Ik heb de Thule Euroway G2. Licht en gebruiksvriendelijk.

Comment

• Thule is idd de aanrader. Fietskarren, fietsdragers, dakkoffer en dakdragers van dit merk. Van niets klagen of breuken tot nu toe.

Comment

• Op de mini hadden we er zo ene voor op het dak met 1 arm.
                                    Heb wel meer dan 100 km door het open dak zitten kijken om alles te controleren maar dat deed niks.
                                    Daarna was ik het pas gewoon.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Ik ben een totale leek eerlijk gezegd, maar ik zie dat deze 931 geen uitschuifbare dragers heeft om aan te passen op de wielbasis van de fiets.
                                      Nu zijn zowel mijn vrouw als ik van redelijk gemiddelde lengte, dus ik denk dat het wel meestal zal passen, maar is dit niet aan te raden?

Comment

• Ik ben een totale leek eerlijk gezegd, maar ik zie dat deze 931 geen uitschuifbare dragers heeft om aan te passen op de wielbasis van de fiets.
                                        Nu zijn zowel mijn vrouw als ik van redelijk gemiddelde lengte, dus ik denk dat het wel meestal zal passen, maar is dit niet aan te raden?

Comment

• Ik ben ook 1,85 en al mijn fietsen geraken er zonder problemen op hoor.
                                          Deze kan de zwaarste fietsen dragen, lengte is nooit een probleem.
                                          Het kogel en draaggewicht is wel heel verschillend tussen de verschillende types.
                                          Op deze kunnen ook elektrische fietsen en zo kan ik ook mijn ma eens meenemen op een fietsuitstapje met de dochter.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X