Herkenbaar. Al zou het bij bergop, regen en win dop kop eerder "*?!!gd9x%vr*dmm£ !!!!!!" zijn...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Deze fiets had ik dikwijls bekeken op het net. Maar intussen online uitverkocht en ik heb die eigenlijk ook niet zo heel echt nodig...
Maar toen ik m'n dochters fiets binnenstak voor een nieuw stuur, stonden er godverdikke twee exemplaren me aan te staren in de winkel...
Cube Cross Race, de instapper bij Cube qua crosser. Zou bij mij 75% asfalt (winter, woon-werk,...) worden en ca. 25% offroad. Wel mechanische schijfremmen, maar meer dan voldoende stopkracht voor wat ik doe in het bos. 105 afgemonteerd. Het weinige wat ik er online over vindt, is behoorlijk positief. Prijs in de winkel zou neerkomen op de prijs online. Misschien nog proberen betere banden te fiksen voor die prijs. Als ik m'n Stevens cyclocrosser nog voor een deftige prijs zou kwijtraken. Hm...
Zo verleidelijk...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ja, maar daardoor blijft de prijs héél interessant. Gaat net boven de 1000 euro.
De versie met hydraulische remmen én iets betere wielset is al meer dan 300 euro extra.
Aangezien ik niet zo veel offroad ga en zelden in de bergen/heuvels lijken die mechanische me meer dan ok.
Even de Stevens online gezet. Zien of er interesse is...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDeze fiets had ik dikwijls bekeken op het net. Maar intussen online uitverkocht en ik heb die eigenlijk ook niet zo heel echt nodig...
Maar toen ik m'n dochters fiets binnenstak voor een nieuw stuur, stonden er godverdikke twee exemplaren me aan te staren in de winkel...
Cube Cross Race, de instapper bij Cube qua crosser. Zou bij mij 75% asfalt (winter, woon-werk,...) worden en ca. 25% offroad. Wel mechanische schijfremmen, maar meer dan voldoende stopkracht voor wat ik doe in het bos. 105 afgemonteerd. Het weinige wat ik er online over vindt, is behoorlijk positief. Prijs in de winkel zou neerkomen op de prijs online. Misschien nog proberen betere banden te fiksen voor die prijs. Als ik m'n Stevens cyclocrosser nog voor een deftige prijs zou kwijtraken. Hm...
Zo verleidelijk...
Comment
-
Neen. Da's gewoon my happy face
Op deze foto valt me nu echt op dat ik een lang bovenlijf heb en in verhouding korte beentjes.
Vandaar dat ik qua frame altijd wat klein zit.
De Stevens van nu is een 56 en echt op het randje.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Aangezien ik niet zo veel offroad ga en zelden in de bergen/heuvels lijken die mechanische me meer dan ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenNeen. Da's gewoon my happy face
Op deze foto valt me nu echt op dat ik een lang bovenlijf heb en in verhouding korte beentjes.
Vandaar dat ik qua frame altijd wat klein zit.
De Stevens van nu is een 56 en echt op het randje.
Comment
-
Ze zeggen wel size doesn't matter, but it does. (tot op een bepaald niveau)
Gelukkig is downsizing daar nog niet doorgebroken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk heb grote voeten
Comment
-
Comment
-
Eerst testrit geslaagd. Maar wat is de grond droog en kei-keihard geworden. De offroad stukjes waren eerlijk gezegd niet zo fijn. Leuke stukjes offroad die nu keihard zijn en vol putten bulten, had snel pijn aan handen en armen (en elders ook). Ga dubbel stuurlintje installeren nog.
Verder heerlijk rijdenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Gisteren heeft de 7 jarige dochter nog eens een vtt van 35,7km gereden.
Ze vond het weer plezant.
Last edited by Gixxer; 11/06/2017, 16:11.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Eerst testrit geslaagd. Maar wat is de grond droog en kei-keihard geworden. De offroad stukjes waren eerlijk gezegd niet zo fijn. Leuke stukjes offroad die nu keihard zijn en vol putten bulten, had snel pijn aan handen en armen (en elders ook). Ga dubbel stuurlintje installeren nog.
Verder heerlijk rijden
Welke banden zitten daarop? Echt knap kleurtje, dat blauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenGisteren heeft de 7 jarige dochter nog eens een vtt van 35,7km gereden.
Ze vond het weer plezant.
Dat gaat een tweede Jolien D'Hoore worden peins 'k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Amai, da's ook al een serieuze afstand voor een 7-jarige!
Dat gaat een tweede Jolien D'Hoore worden peins 'k.
Zal dus een derde Jolientje worden
Comment
Comment