Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenGoed, ik zal het nog eens bekijken in de winkel. Eventueel beide eens testen ofzo. Korting, zal geen probleem zijn. We kopen al 20 jaar in die winkel en ik heb al heel wat fietsen gehad. Een paar extra's had hij me al belooft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe hebt tegenwoordig hele mooie beweeglijke eigentijdse schoenen die eruitzien als gewone schoenen maar die toch kunnen voorzien worden om plaatsjes in de zool te integreren. Met integreren bedoel ik dat je wanneer je 'r mee wandelt je niet op de plaatjes loopt zoals bij echte raceschoenen wel het geval is, die met het overbekende klak-klak geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOmdat er geen versteviging opzit, dus te hard plooit, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk zou ook voor SPD opteren. Meer zelfs: ik rijd zelf alleen met SPD, zowel op de MTB als op de koersfiets. Al mijn fietsen zijn uitgerust met MTB-pedalen.
Waarom? Ik heb even spd gereden, maar vond dat drukvlak te klein, kreeg er zere voeten van, rij nu met look kéo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenWaarom? Ik heb even spd gereden, maar vond dat drukvlak te klein, kreeg er zere voeten van, rij nu met look kéo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOmdat er geen versteviging opzit, dus te hard plooit, niet?
Edit: Je doelde er waarschijnlijk op dat het vervelend is om met gewone schoenen met SPD pedalen te rijden omdat je zool te hard plooit? Nee, ik vind het vervelend omdat je een klein drukvlak hebt schuif je met je gewone schoenen gemakkelijk van de pedalen.Last edited by Jakkel; 17/06/2007, 17:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenWaarom? Ik heb even spd gereden, maar vond dat drukvlak te klein, kreeg er zere voeten van, rij nu met look kéo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenSPD is gemakkelijker om mee te lopen
Ik heb een paar koersschoenen van Gaerne met zo'n superstijve zool. het plaatje is gewoon op de zool gevezen zonder een inkeping of iets dergelijke.
Ik kan je verzekeren dat dat héél ongemakkelijk loopt hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat hangt ervan af op welke schoenen je de plaatjes monteert.
Ik heb een paar koersschoenen van Gaerne met zo'n superstijve zool. het plaatje is gewoon op de zool gevezen zonder een inkeping of iets dergelijke.
Ik kan je verzekeren dat dat héél ongemakkelijk loopt hoor.
Ik moest er wel nog bij zeggen dat ik ook MTB-schoenen heb.
Anderzijds, SPD's zijn SPD's. Waar jij het over hebt, is SPD SL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenMinder gemakkelijk dan het Look-systeem?
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenAnderzijds, SPD's zijn SPD's. Waar jij het over hebt, is SPD SL.
SPD SL is een compleet ander kliksysteem, mijn pedalen zijn weldegelijk SPD pedalen maar voor koersfietsen bedoelt, doe eens de moeite om de foto van twee posts terug eens aandachtig te bekijken.
Dit is een SPD SL pedaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat zeg je nu man?
SPD SL is een compleet ander kliksysteem, mijn pedalen zijn weldegelijk SPD pedalen maar voor koersfietsen bedoelt, doe eens de moeite om de foto van twee posts terug eens aandachtig te bekijken.
Dit is een SPD SL pedaal.
Ik weet heel goed wat SPD SL is.
Ik was even verward. Daarstraks was je idd bezig over gewone SPD's. Ik vrees dat ik er even met mijn gedachten niet bij was. Mijn excuses.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten@Jakkel, deze?
Tel 5 posts naar boven, daar zie je mijn fiets met die pedalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenMedium dacht'k, wegdoen 'k weet niet. 'k zou eerst eens moeten weten wat ik er nog voor terug krijg...
We kunnen gewoon eens elkaars bike testen, dan zien we wel. Het moet niet hé. Het is ook een leuke kans om eens een andere Cannondale te testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenMocht je zin hebben in een eventuele ruil ... Louter vrijblijvend en eventueel mits opleg van mijn kant.
We kunnen gewoon eens elkaars bike testen, dan zien we wel. Het moet niet hé. Het is ook een leuke kans om eens een andere Cannondale te testen.
evt. al foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenHmm, denk van niet, 'k wil hem misschien wel eens testrijden en zien
evt. al foto?
Mss heb ik wel ergens een foto. Ik denk het toch.
Het is een Super V 800 van 2000, maar dat model heeft niet zo lang bestaan. De specs komen overeen met die van de Raven 800 van 2000. Het frame is knalrood met gele letters met zwarte omlijning.
Gewoon eens testrijden is ook OK. Ik lig momenteel wel plat wegens knieproblemen waar ik al drie maand mee zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenMss heb ik wel ergens een foto. Ik denk het toch.
Het is een Super V 800 van 2000, maar dat model heeft niet zo lang bestaan. De specs komen overeen met die van de Raven 800 van 2000. Het frame is knalrood met gele letters met zwarte omlijning.
Gewoon eens testrijden is ook OK. Ik lig momenteel wel plat wegens knieproblemen waar ik al drie maand mee zit.
Bron: http://www.cannondale.com/bikes/00/cusa/model-0VA8.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenYep. Die was hier ook een zestal maand verkrijgbaar. Alleen heeft hij standaard Expert cranks. Op de foto is het een goedkoper model. De mijne heeft XT's en een XT-trapas. Voor de rest is hij nog origineel.
Dit is toch een Super V800?
Comment
Comment