Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
    Model 2007 toch al, nieuwe versie werd in oktober gelanceerd.

Momenteel zitten er Ksyrium SL wielen in, maar deze worden binnenkort vervangen door een setje Easton EC90SL (waren nog niet leverbaar).
    Nice!

Kan je eens wat foto's posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Kan je 'r meteen ook eens bijzeggen waarom het niet uw 'kopje thee' is?
      Mss is het een die-hard Campa-aanhanger.

6.9 kg is anders écht wel weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten

Ik ben helemaal geen Campa-fan. Ik rijd met een Pinarello met Dura Ace, een Cannondale met Ultegra en een MTB met Deore LX-XT en nog onderdelen van andere merken. Soms krijg ik reacties dat een Pina met Shimano niet staat, maar ik schakel nu eenmaal liever met STI's dan met Ergopowers.
        Het ging me gewoon om de vorm van het frame. Carbon hoeft niet al te veel krommingen en bulten te bevatten, vind ik.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Ik ben helemaal geen Campa-fan. Ik rijd met een Pinarello met Dura Ace, een Cannondale met Ultegra en een MTB met Deore LX-XT en nog onderdelen van andere merken. Soms krijg ik reacties dat een Pina met Shimano niet staat, maar ik schakel nu eenmaal liever met STI's dan met Ergopowers.
          Het ging me gewoon om de vorm van het frame. Carbon hoeft niet al te veel krommingen en bulten te bevatten, vind ik.
          Mijn kadertje komt op 8.1, met enkel een carbon voorvork, lekker licht zo'n compact

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Mijn kadertje komt op 8.1, met enkel een carbon voorvork, lekker licht zo'n compact
            Wat bedoel jij nu eigenlijk? 8,1 kg voor de hele fiets? Voor het frame alleen, zou nogal zwaar zijn. En dat compact, heb je het dan over je crankstel of over je frame (sloping, ofte Compact, zoals de benaming bij Giant luidt).
            Ik snap niet waar je heen wil.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Nice!

Kan je eens wat foto's posten?

Zal ik zeker doen, maar alleen pas wanneer de Easton Carbon wielen erin zitten. Nu met de Ksyriums is het mooi, maar nog niet "zoals het moet zijn"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten

Nu met de SL's is het 6,9 wat in mijn ogen tot wel het absolute minimum is... Wellicht gaat het met die hoge Carbon velgen wel wat meer terug worden, vermits die zowiezo wel wat zwaarder zijn dan Ksyriums.

Comment

Model 2007 toch al, nieuwe versie werd in oktober gelanceerd.

Momenteel zitten er Ksyrium SL wielen in, maar deze worden binnenkort vervangen door een setje Easton EC90SL (waren nog niet leverbaar).

'k Weet niet of je 't weet, maar Easton EC90SL zijn geen wielen maar wel een carbon vork hé.

Comment

Nu met de SL's is het 6,9 wat in mijn ogen tot wel het absolute minimum is... Wellicht gaat het met die hoge Carbon velgen wel wat meer terug worden, vermits die zowiezo wel wat zwaarder zijn dan Ksyriums.
                    De carbon wielen van Easton wegen ongveer 200 gr. minder dan een setje SL's. Ge moet u eens wat beter informeren peins 'k.

Comment

Zal ik zeker doen, maar alleen pas wanneer de Easton Carbon wielen erin zitten. Nu met de Ksyriums is het mooi, maar nog niet "zoals het moet zijn"
                      Ik vind Ksyriums mooi hoor, posten die handel.

Comment

8,1 kg voor een frame met vork. Lekker zwaar zo'n compact frame zou 'k zeggen.

Comment

• Ik vind ook niets terug over EC 90 SL-wielen. EC 70 SL's bestaan natuurlijk wel als wielsetje. Is de 90-versie een nieuw model (zou ik vreemd vinden) of bedoel je eigenlijk de Tempest II Carbon-wielen?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik weet niet of ik het hier al gepost heb, maar aangezien ik dit topic geopend heb om raad te vragen, kan ik ineens ook zeggen wat ik onlangs gekocht heb

Het is een gewone degelijke stadsfiets geworden.

De Granville Vancouver.

een leuk fietsje.

Comment

Ik vind ook niets terug over EC 90 SL-wielen. EC 70 SL's bestaan natuurlijk wel als wielsetje. Is de 90-versie een nieuw model (zou ik vreemd vinden) of bedoel je eigenlijk de Tempest II Carbon-wielen?
                              Je hebt gelijk, t zijn de 70 SL wielen. k had op de prijsofferte de cijfers ni goe gezien.

Comment

Wat bedoel jij nu eigenlijk? 8,1 kg voor de hele fiets? Voor het frame alleen, zou nogal zwaar zijn. En dat compact, heb je het dan over je crankstel of over je frame (sloping, ofte Compact, zoals de benaming bij Giant luidt).
                                Ik snap niet waar je heen wil.
                                Alles op een aan 8.1 kg.

Comment

Alles op een aan 8.1 kg.

Zelf gewogen, of ga je af op hetgene de fabrikant opgeeft?

Comment

Zelf gewogen, of ga je af op hetgene de fabrikant opgeeft?
                                    Ik zal het in uw plaats zeggen: "Ik weet het niet, ik zeg zo maar iets, dat doe ik wel meer".
                                    Juist?

Comment

Ik zal het in uw plaats zeggen: "Ik weet het niet, ik zeg zo maar iets, dat doe ik wel meer".
                                      Juist?
                                      Nee, zelf gewogen

Comment

Nee, zelf gewogen
                                        Oké bedankt, ik vind het alleen een klein beetje ongeloofwaardig.
                                        9,1 kg zou ik beter kunnen geloven, de zerolite wielen zijn vrij zwaar, vandaar.

Even ter info, mijn Cannondale koersfiets met CAAD8 frame, Ksyrium Equipe wielen, Campagnolo Veloce groep met een FSA hollowtech cranckstel en carbon zadelpen weegt 8,7 kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
                                          Ik weet niet of ik het hier al gepost heb, maar aangezien ik dit topic geopend heb om raad te vragen, kan ik ineens ook zeggen wat ik onlangs gekocht heb

Het is een gewone degelijke stadsfiets geworden.

De Granville Vancouver.

een leuk fietsje.
                                          Proficiat met uw nieuw fietsje. Voor een rustig fietstocht zal zoiets goed genoeg bollen en voor meer comfort zorgen dan de hier geposte pluimgewichten.

Comment

Working...
                                          X