Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKan je 'r meteen ook eens bijzeggen waarom het niet uw 'kopje thee' is?
6.9 kg is anders écht wel weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenMss is het een die-hard Campa-aanhanger.
Ik ben helemaal geen Campa-fan. Ik rijd met een Pinarello met Dura Ace, een Cannondale met Ultegra en een MTB met Deore LX-XT en nog onderdelen van andere merken. Soms krijg ik reacties dat een Pina met Shimano niet staat, maar ik schakel nu eenmaal liever met STI's dan met Ergopowers.
Het ging me gewoon om de vorm van het frame. Carbon hoeft niet al te veel krommingen en bulten te bevatten, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk ben helemaal geen Campa-fan. Ik rijd met een Pinarello met Dura Ace, een Cannondale met Ultegra en een MTB met Deore LX-XT en nog onderdelen van andere merken. Soms krijg ik reacties dat een Pina met Shimano niet staat, maar ik schakel nu eenmaal liever met STI's dan met Ergopowers.
Het ging me gewoon om de vorm van het frame. Carbon hoeft niet al te veel krommingen en bulten te bevatten, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMijn kadertje komt op 8.1, met enkel een carbon voorvork, lekker licht zo'n compact
Ik snap niet waar je heen wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNice!
Kan je eens wat foto's posten?
Zal ik zeker doen, maar alleen pas wanneer de Easton Carbon wielen erin zitten. Nu met de Ksyriums is het mooi, maar nog niet "zoals het moet zijn"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenMss is het een die-hard Campa-aanhanger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenModel 2007 toch al, nieuwe versie werd in oktober gelanceerd.
Momenteel zitten er Ksyrium SL wielen in, maar deze worden binnenkort vervangen door een setje Easton EC90SL (waren nog niet leverbaar).
'k Weet niet of je 't weet, maar Easton EC90SL zijn geen wielen maar wel een carbon vork hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenNu met de SL's is het 6,9 wat in mijn ogen tot wel het absolute minimum is... Wellicht gaat het met die hoge Carbon velgen wel wat meer terug worden, vermits die zowiezo wel wat zwaarder zijn dan Ksyriums.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenZal ik zeker doen, maar alleen pas wanneer de Easton Carbon wielen erin zitten. Nu met de Ksyriums is het mooi, maar nog niet "zoals het moet zijn"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMijn kadertje komt op 8.1, met enkel een carbon voorvork, lekker licht zo'n compact
Comment
-
Ik vind ook niets terug over EC 90 SL-wielen. EC 70 SL's bestaan natuurlijk wel als wielsetje. Is de 90-versie een nieuw model (zou ik vreemd vinden) of bedoel je eigenlijk de Tempest II Carbon-wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk vind ook niets terug over EC 90 SL-wielen. EC 70 SL's bestaan natuurlijk wel als wielsetje. Is de 90-versie een nieuw model (zou ik vreemd vinden) of bedoel je eigenlijk de Tempest II Carbon-wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWat bedoel jij nu eigenlijk? 8,1 kg voor de hele fiets? Voor het frame alleen, zou nogal zwaar zijn. En dat compact, heb je het dan over je crankstel of over je frame (sloping, ofte Compact, zoals de benaming bij Giant luidt).
Ik snap niet waar je heen wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAlles op een aan 8.1 kg.
Zelf gewogen, of ga je af op hetgene de fabrikant opgeeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZelf gewogen, of ga je af op hetgene de fabrikant opgeeft?
Juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zal het in uw plaats zeggen: "Ik weet het niet, ik zeg zo maar iets, dat doe ik wel meer".
Juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, zelf gewogen
9,1 kg zou ik beter kunnen geloven, de zerolite wielen zijn vrij zwaar, vandaar.
Even ter info, mijn Cannondale koersfiets met CAAD8 frame, Ksyrium Equipe wielen, Campagnolo Veloce groep met een FSA hollowtech cranckstel en carbon zadelpen weegt 8,7 kg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk BerichtenIk weet niet of ik het hier al gepost heb, maar aangezien ik dit topic geopend heb om raad te vragen, kan ik ineens ook zeggen wat ik onlangs gekocht heb
Het is een gewone degelijke stadsfiets geworden.
De Granville Vancouver.
een leuk fietsje.
Comment
Comment