Toen had ik nog een cannondale.. maar geen gestreepte
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenToen had ik nog een cannondale.. maar geen gestreepte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenja, en je had ook nog die van dat US team, met die gekko hagedis.. groen/oranje kleurstelling dacht ik
Comment
-
Iemand ervaring met de Focus BLACK FOREST?
FRAME Aluminium 6061, Zero Stack, double butted
FORK Fox 32-F 100-RL 100 mm
SPROCKET Shimano SLX
GEAR LEVER Shimano Deore M530
BRAKES Tektro Auriga Comp, hydraulic Disc-Brake
CHAIN WHEEL Shimano FC-M542
Stond bij de FM te koop voor 1099€ en deze zou een voorvork hebben van 750€?
Heb toch wel effekes zitten kwijlen erop
Comment
-
De afmontage is voor de rest wel allesbehalve evenwichtig...
Goedkope schijfremmen, en gewone Deore-componenten (uitgezonderd de achterderailleur).
Allez, het valt nog mee (aan mijn fiets hangt er niets beter maar die kost ook maar 700) maar voor die adviesprijs zou ik iets anders kiezen. Zo'n Fox wordt nogal gehyped, vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIemand ervaring met de Focus BLACK FOREST?
FRAME Aluminium 6061, Zero Stack, double butted
FORK Fox 32-F 100-RL 100 mm
SPROCKET Shimano SLX
GEAR LEVER Shimano Deore M530
BRAKES Tektro Auriga Comp, hydraulic Disc-Brake
CHAIN WHEEL Shimano FC-M542
Stond bij de FM te koop voor 1099€ en deze zou een voorvork hebben van 750€?
Heb toch wel effekes zitten kwijlen erop
Een dergelijke fiets zou ik nog wel durven overwegen voor die prijs. Focus is wel deftig.
OK, de overige afmontage is niet voor elk onderdeel super, maar dat kan je achteraf nog upgraden. Je mag niet te veel verwachten ook voor die prijs. Liever een goed frame en een goede vork met iets mindere componenten, dan omgekeerd. Pas op: voor een beginner kan Deore wel volstaan. En mochten er problemen mee komen (of bij slijtage), dan zwier je er gewoon SLX of Deore XT op.
Comment
-
Domme vraag misschien van een beginner:
Koersbroek met of zonder "bretellen"? Toen ik paste leek het alsof die bretellen me na een zekere tijd zouden irriteren. Letterlijk en figuurlijk.
En wat is het voordeel? Dat je broek niet afzakt? Rond mijn perfect gevormde dijen () doet mijn broek zonder dat niet.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDomme vraag misschien van een beginner:
Koersbroek met of zonder "bretellen"? Toen ik paste leek het alsof die bretellen me na een zekere tijd zouden irriteren. Letterlijk en figuurlijk.
En wat is het voordeel? Dat je broek niet afzakt? Rond mijn perfect gevormde dijen () doet mijn broek zonder dat niet.
Overigens, bij kouder weer een korte én een lange broek met bretellen dragen, vind ik behoorlijk irritant. Te warm op de buik of te kort op de borststreek. Hoogst vervelend imo.
Comment
-
Ben voor m'n eerste kleding bij Decathlon geweest (jaja)
Heb daar broeken (verschillende maten) geprobeerd met bretels maar die trokken allemaal hard aan m'n schouders. Misschien dat dat altijd zo is? Dat ze goed zitten in de rijpositie?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Mijn kleren komen ook van de Decathlon hoor Heb daar zelf een paar broeken gekocht zonder bretellen en dat blijft perfect zitten. De bovenkant ervan komt boven de navel zelf. Voor die prijs kan je zeker niet sukkelen. Dacht dat ik daar 9,90€ betaald heb voor 1 broek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWel ellendig dat dat zonder bretellen ook zo hoog komt, je zweet enorm hard op je onderrug dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenZweten en rijwind = zout op m'n bolleke als ik thuis kom
Comment
Comment