Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was vandaag ook een uur of twee gaan rijden met de koersfiets. Ik rijd in een heel kalm boerenbaantje en voor mij reed er een ventje van een jaar of tien. Die hoorde mij komen en begon te versnellen. Ik hem voorbij. Kleine bleef geven. Ik dacht even dat hij mij voorbij ging rijden (ik reed ongeveer 28 km/h), maar hij bleek thuis gekomen te zijn.

53 km gedaan met een gemiddelde van 27 km/h. Valt nog mee. Ik had het gevoel dat ik trager gereden had. Wat bergop en bergaf (maar geen steile hellingen) en veel kleine baantjes gedaan. Heb me zelfs een keer of drie vier omgedraaid in baantjes die ik niet goed kende omdat het vervolg me niet aanstond.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Waarom zou m'n tellertje verkeerd staan?

Had beter gezwegen over da madammeke
      Ik reed een 26 toen ze me inhaalde. Was meer van de omgeving aan 't genieten.

Heb de laatste twee dagen met hartslagmeter gereden en als ik 70-75% van m'n max hartslag probeer te rijden is dat een 28-30 km/h. Omdat ik maar rond 19u45-20 u kan vertrekken heb ik tegenwoordig wel maar een groot uur meer voor het donker wordt....
      Moet je er u geld mee verdienen? Indien niet dan hoop ik dat ge er fun in hebt, want das by far toch het belangrijkste. Die snelheden en gemiddelden, pfffffoert!

Comment

• Maandag gebabbeld met een persoon die zijn gianni Motta fiets verkoopt van 8 jaar oud voor 850 Euro... Hij heeft hem aangekocht voor 1600 ofzo.

Overpriced?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
          Maandag gebabbeld met een persoon die zijn gianni Motta fiets verkoopt van 8 jaar oud voor 850 Euro... Hij heeft hem aangekocht voor 1600 ofzo.

Overpriced?
          Hangt ervan af.
          Was de aankoopprijs ook werkelijk 1.600 euro?
          Algemene staat (ketting, tandwielen, lakbeschadigingen, ingesleten velgranden, speling op onderdelen,....).

Comment

Maandag gebabbeld met een persoon die zijn gianni Motta fiets verkoopt van 8 jaar oud voor 850 Euro... Hij heeft hem aangekocht voor 1600 ofzo.

Overpriced?
            Ik vind persoonlijk van wel, een klein voorbeeldje.

Deze is 1 jaar oud

Comment

Overpriced?
              Allicht wel.
              Als hij nog origineel is (op vervanging van de versleten onderdelen na natuurlijk), zou ik op niet veel meer dan 500 € rekenen. Maar bon, het staat hem natuurlijk vrij nog zo veel te vragen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Net een nieuwe motor zei hij.
                Njah tis eigenlijk een persoon die constant op café zit, omdat zijn vrouw is weggelopen. En eerlijk ik snap waarom. Tis echt een saaie kwast.
                Zijn fiets heeft emotionele waarde.

Comment

Overpriced?
                  Tuurlijk wel. Ik heb onlangs mijn Ridley uit 2001 (met Ultegra groep) verkocht voor 250 euro. Daar moesten wel nieuwe kettingbladen, ketting en cassette op. Nieuwprijs was ook 1600 euro destijds.

Voor 850 euro kunt ge zeker een fiets van 2-3 jaar oud vinden, zelfs carbon kader met Ultegragroep

Comment

• kammeraad van mij verkoopt deze.

ben zelf ook aan het twijfelen maar voor die paar km per jaar dat ik op de koersfiets zit blijft het een bom geld

Comment

• M'n vorige MTB heb ik verkocht voor 850 euro. Was negen jaar oud en kostte nieuw in '98, 78.000 Bfr. (1.950 euro).

Fiets was gebruikt, maar wel perfect onderhouden. Dus... ergens een prijs opplakken zonder iets te zien kan je niet. Zoals ik al wist te zeggen, hangt af van de algemene staat, goed onderhouden, heeft die veel gebold,... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                        Moet je er u geld mee verdienen? Indien niet dan hoop ik dat ge er fun in hebt, want das by far toch het belangrijkste. Die snelheden en gemiddelden, pfffffoert!
                        Ik heb fun.
                        Probeer die hartslag in het oog t ehouden omdat er best wat kilo's afmogen bij mij en rond de 65-75 % zou je meest vet verbranden, vandaar...

Heb vanmiddag 63 km gereden, maar er staat hier bij de kust een strak windje.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Ik heb fun.
                          Probeer die hartslag in het oog t ehouden omdat er best wat kilo's afmogen bij mij en rond de 65-75 % zou je meest vet verbranden, vandaar...

Heb vanmiddag 63 km gereden, maar er staat hier bij de kust een strak windje.
                          En in die polders zijn bomen dan ook nog een zeldzaamheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            M'n vorige MTB heb ik verkocht voor 850 euro. Was negen jaar oud en kostte nieuw in '98, 78.000 Bfr. (1.950 euro).

Fiets was gebruikt, maar wel perfect onderhouden. Dus... ergens een prijs opplakken zonder iets te zien kan je niet. Zoals ik al wist te zeggen, hangt af van de algemene staat, goed onderhouden, heeft die veel gebold,... .
                            Zijn neef is fietsenverkoper. De fiets wordt veel gebruikt. De staat weet ik niet.

Comment

• Weet er iemand of het mogelijk is om ergens een dakdrager om fietsen te vervoeren te huren? Bij Huurland dacht ik, maar hun online catalogus spreekt me tegen.

Ik zoek geen zo'n fietsdrager om op je trekhaak te monteren. Het is voor op de dakrails van een break te zetten. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                Weet er iemand of het mogelijk is om ergens een dakdrager om fietsen te vervoeren te huren? Bij Huurland dacht ik, maar hun online catalogus spreekt me tegen.

Ik zoek geen zo'n fietsdrager om op je trekhaak te monteren. Het is voor op de dakrails van een break te zetten. Iemand?
                                Hier heeft er 1 maanden op het forum gestaan, gratis af te halen en niemand die het wou

Comment

• Ah ja, zo'n ding kost bijna niets, ga er gewoon 1 halen.

Comment

• Halfords heeft een zeer groot assortiment auto en fietsproducten. 22 echte winkels. Betaal snel met Ideal of Afterpay. Niet goed geld terug

Comment

• Wow, da's echt geen geld. Als je meerdere fietsen wilt vervoeren, dan moet je gewoon meerdere van die goten kopen zeker?

Comment

• Is dat stevig? Ik zou het niet helemaal vertrouwen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• 'k heb daarmee 800 km enkel mee op verlof geweest en dat is echt stevig.

Alleen oppassen voor lage peages enz.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X