Oorspronkelijk geplaatst door Petrol
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOp de meeste wel, op mijn RS4 bvb niet. Ik heb dus een dakdragersysteem. Best een vreemd zicht, een volle RS4 met nog eens 3 fietsen op 't dak. Verbruik is navenant
Moest ik de keuze hebben tussen beide zou ik voor dakdragers gaan, onder andere omwille van het feit dat je toch problemen moet hebben om je koffer open te krijgen met zo'n haaksysteem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtensommige trekhaaksystemen hebben een kantelmechanisme.
Anderzijds is het wel lastiger om de fiets op en af het rek te halen als ze op je dak staan (tenzij je 2m10 bent of een trapje bij hebt.
Het gaat wel van op de grond hoor maar 't is wat lastiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtendas waar maar die hebben dan weer de nijging te wiebelen.
Anderzijds is het wel lastiger om de fiets op en af het rek te halen als ze op je dak staan (tenzij je 2m10 bent of een trapje bij hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtendas waar maar die hebben dan weer de nijging te wiebelen.
Al de rest : in de auto. Ik steek makkelijk 4 fietsen in een S-Max.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenEen Thule wiebelt niet door dat kantel mechanische. Dat zit echt heel netjes in mekaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOp de meeste wel, op mijn RS4 bvb niet. Ik heb dus een dakdragersysteem. Best een vreemd zicht, een volle RS4 met nog eens 3 fietsen op 't dak. Verbruik is navenant
Ik heb op de RVV zelfs een gast met een Porsche 911 Turbo gezien die doodleuk een fiets uit zijn wagen pulkte..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie extra druppel zal het nu ook wel niet maken zeker.. allez, t'is nu niet dat je een RS4 koopt om zijn zuinigheid hee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk gebruik regelmatig de twinnyload van mijn ouders. Zo'n nieuw type dat gewoon op de bol klemt maar dat heeft toch de neiging door dat kiepmechanisme een beetje te bewegen, niet dat dat kwaad kan hoor, daar niet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie extra druppel zal het nu ook wel niet maken zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, en ja die zijn ook voor mtb gebruik. Ik heb een Garmin Edge 705 en kom niet meer buiten zonder
En is dat gemakkelijk te gebruiken om MTB-tracks in te voeren ed?
Comment
-
Ik heb nog een Polar bij voor de hartslagmeting. Cadans interesseerd me niet. Snelheid en dergelijke heb je natuurlijk correct uit de GPS.
Je moet er mee leren werken maar het is eenvoudig om tracks in het toestel te laden en deze dan te volgen offroad.
Hier zie je een voorbeeld van het scherm
en deze op een andere fiets
Comment
-
Ook ik gebruik de Edge al 2 jaar en zeeeeer tevreden. Vooral het "training" center is leuk. Je kan er al je ritten tot in het detail ontleden, en, als leuk gadget, opnieuw bekijken in Google Earth (werkt eenvoudig en perfect).
Mijn ervaring met tracks is het best (voor je geheugen en om de klassiek GPS functie uit te schakelen) in crs modus.
Comment
Comment