Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Chris King ?
    Blijkbaar wel hé.

Ik vind gewoon de combi goudkleurige naaf en velg heel mooi!

Comment

• Ze zijn in een 5-tiental kleuren te krijgen, maar wat er binnenin zit is zoveel belangrijker

Comment

Ze zijn in een 5-tiental kleuren te krijgen, maar wat er binnenin zit is zoveel belangrijker
        Anders nogal spijtig om zoveel geld uit te geven. Voor de kleurtjes alleen, koop je beter wat anders.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja maar daar koop je initieel geen CK voor.
          het is wel tof dat die in zoveel kleuren aangeboden wordt.

Comment

Ja maar daar koop je initieel geen CK voor.
            het is wel tof dat die in zoveel kleuren aangeboden wordt.
            Tuurlijk. CK is nooit een merk geweest dat je koopt voor de kleurtjes alleen. En ook niet per sé voor het lage gewicht, want je hebt goedkopere alternatieven.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb nog een Polar bij voor de hartslagmeting.
              Waarom zeul je die polar eigenlijk nog mee terwijl je je hartslag perfect ook op je garmin kan tonen? Dan zit die achteraf nog bij in je logs ook.

Comment

• Gewoonte en backup.

Comment

• Comment

• pimpy

Comment

• 'k hou wel wat van vintage maar al dat goud, das niks voor mij.

Vind hem veel te kitcherig eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                        'k hou wel wat van vintage maar al dat goud, das niks voor mij.

²²²²²
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          'k hou wel wat van vintage maar al dat goud, das niks voor mij.

Colnago Mexico Oro
                          Da's eigenlijk ook niet om veel op te rijden, meer een decoratiestuk. Colnago is Italiaans, en dat gaat dikwijls samen met show en kitch

Comment

• Dit is toch zalig om in de living te zetten!!

Comment

• Zoiets in de living?

Kitsch dus.

Nee, dan liever een originele classic.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Zoiets in de living?

Kitsch dus.

Nee, dan liever een originele classic.
                                Een Colnago Oro is een originele classic, een écht fietsliefhebber weet zoiets en weet die ook te respecteren, ook al is 'ie dan eerder 'kitscherig'. Jij dus niet, 'k had eigenlijk ook niks anders verwacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Een Colnago Oro is een originele classic, een écht fietsliefhebber weet zoiets en weet die ook te respecteren, ook al is 'ie dan eerder 'kitscherig'. Jij dus niet, 'k had eigenlijk ook niks anders verwacht.
                                  Het klopt dat ik weinig met dergelijke racefietsen heb (liever MTB's), maar dan nog speelt er ook zoiets mee als smaak. Of slik jij alles wat ze voor edel slijten?
                                  Goudkleur was nogal in in de jaren '80, maar deze vind ik er gewoon over.
                                  Trouwens, zo origineel is die niet. Ik heb Campa nooit goudkleurige onderdelen weten te koop aanbieden in de reguliere winkels. Zeg dan gewoon dat het een limited edition is. Dat had een stuk aannemelijker geklonken.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat vinden jullie hier van? Of is dat nog te veel? De cannondale zou buitengaan en wat nog extra overblijft van budget gaat naar een pistefiets of verzekering voor de Massi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                      Wat vinden jullie hier van? Of is dat nog te veel? De cannondale zou buitengaan en wat nog extra overblijft van budget gaat naar een pistefiets of verzekering voor de Massi
                                      http://nl.kapaza.be/belgie/te-koop-c...r-51734255.htm
                                      Flanders is een merk dat vooral hier in de streek nogal bekend is, maar er is weinig van te vinden.
                                      Ik heb geen weet van problemen met alumium Flanders-fietsen. Hun titanium modellen waren (vroeger?) geen aanraders.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Thanks

Comment

Working...
                                        X