Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    In feite was het de bedoeling dat ik de Polar dagelijsk zou dragen, doch toen ik hem had, bleek hij dikker dan ik vermoedde. Ik heb toen nog een Festina ook bijgekocht. Daarvoor had ik een G-Shock met veel mogelijkheden, en die was in feite ook al dikker dan een standaard G-Shock ... Als je dan al eens een hemd wil dragen, moet je wel iets anders hebben.
    In praktijk, draag ik nu sinds 2 weken mijn polar als dagelijks horloge, steeds met hemd en das. Is geen probleem hoor, zolang mijn tita festina binnen is voor reparatie. Sebiets nog eens bellen hoe dat staat..

Die Sigma BC 2006 is zeker zo goed, en geeft op een makkelijkere wijze alle gegeven tegelijk aan, zonder te moeten downloaden. En ik vind hem makkelijker om te koppelen met de snelheidsmeter op de vork. Daar had ik constant problemen mee, bij beide polars..De hoofdreden om de Sigma aan te schaffen..en nog geen spijt van gehad.
    Als ik nu nog ooit een nieuw tellertje moet kopen, wil ik terug eentje met een draadje tussen vorkunit en stuurunit. Mijn HID lamp stuurt namelijk die connectie in de war door het magnetische veld van die gasontladingen...bijgevolg verdwijnt de connectie tussen stuur- en vorkunit. Oplossing is de lamp op de helm maar dat vind ik niet handig. Liever op stuur.
    Ik ben dan ook op zoek naar een nieuwe lamp, LED bij voorkeur, waarmee ik mijn nachtritten tot een veilig einde kan brengen. Lupine Betty 6 wordt het allicht, daar heb ik in de UK al een goed adresje voor gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      In praktijk, draag ik nu sinds 2 weken mijn polar als dagelijks horloge, steeds met hemd en das. Is geen probleem hoor, zolang mijn tita festina binnen is voor reparatie. Sebiets nog eens bellen hoe dat staat.
      Hangt af van welke Polar je draagt (S725 bij jou zeker?). Ik krijg mijn S710 in ieder geval niet onder de manchetten van een gekleed hemd. Bij een sportief hemd, lukt het net wel.
      In feite vind ik een Polar ook niet echt staan als je deftig gekleed rondloopt.
      Enfin, ik heb keuze genoeg, want ik heb in totaal zes (werkende) uurwerken.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Enfin, ik heb keuze genoeg, want ik heb in totaal zes (werkende) uurwerken.
        Shit zeg, ik maar twee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Shit zeg, ik maar twee.
          Eentje van mij hebben?

120d Hatch Edition Sport

Comment

Eentje van mij hebben?

Ja, da's goed, stuur maar op.

Comment

Ja, da's goed, stuur maar op.
              Drijf het niet te ver, maat. Neenee, komen halen en breng een paar Duvels mee.

En dan zullen we zien.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Drijf het niet te ver, maat. Neenee, komen halen en breng een paar Duvels mee.

Ik Duvels meenemen? Verkopen ze die in Brakel dan niet?

Comment

Ik Duvels meenemen? Verkopen ze die in Brakel dan niet?
                  Jawel, maar omdat ik al mijn geld in die uurwerken gestoken heb, heb ik geen geld meer voor bier.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Jawel, maar omdat ik al mijn geld in die uurwerken gestoken heb, heb ik geen geld meer voor bier.

Als het echt moet zuip ik zo'n 'alcoliekers-halve-liter-blikken' van den Aldi of Lidl ook wel hoor.

Comment

Als het echt moet zuip ik zo'n 'alcoliekers-halve-liter-blikken' van den Aldi of Lidl ook wel hoor.
                      Yukkie.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Yukkie.

Twee blikken achter elkaar achterover kappen en dan smaakt dat wel.

Euhm... we zijn precies off-topic aan 't gaan.

Comment

• Terug on-topic.

Vanmorgen op het onverwachte genomen foto door m'n vrouw toen ik vertrok op een trainingsrit.
                          't Was trouwens de eerste keer sinds het voorjaar dat 'k terug met een lange broek ben gaan rijden.

Comment

• You fancy biker, you. *rrrrrr*

Comment

• Zijn fiets is blijkbaar wel gekozen in functie van zijn kledij. Of is het andersom?

Ik heb eigenlijk geen kledij die bij één van mijn fietsen past. Kan ik eraan doen dat ze bij onze club zo'n vreemd kleurtje gebruiken.

Of wacht, ik heb wel een gele Gore Bike Wear vest die min of meer bij de Pina past.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nice bike & outfit ! Ik zoek mij ook nog een degelijk zwart outfitje...alleen, bij Sportivo is 't 150 euro voor een Assos truitje met lange mouwen *slik*. En Craft truitjes met lange mouwen, neen geen ondertruitjes van Craft , vind ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  You fancy biker, you. *rrrrrr*

Comment

Zijn fiets is blijkbaar wel gekozen in functie van zijn kledij. Of is het andersom?
                                    Dat is onze clubkledij sinds een drietal jaar.
                                    Nee, fiets is niet gekozen in functie van de kledij. De Caffeine 4SL stond mij qua afmontage het beste aan en viel binnen het vooropgestelde budget. Zoals je wel weet kan je voor elk type Cannondale maar kiezen uit twee framekleuren, het was deze kleur of de onderstaande. Ik had toen al wel door dat het zwart-wit-rode frame het beste bij mijn kledij past, dus was de keuze snel gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                      Nice bike & outfit ! Ik zoek mij ook nog een degelijk zwart outfitje...alleen, bij Sportivo is 't 150 euro voor een Assos truitje met lange mouwen *slik*. En Craft truitjes met lange mouwen, neen geen ondertruitjes van Craft , vind ik niet
                                      Fietskledij is altijd duur, meestal te duur voor wat het eigenlijk is. Al eens bij Van Eyck gepasseerd? Die heeft heel veel kledij hangen.

Comment

• Waar hangt er meest, in Geel of Aalst? 'k Ga dringend nog eens moeten gaan, alleen ontzie ik mij dat op zaterdag, al dat volk

Comment

• ie-bij !!

Echt waar, de shit.

Ofwel, voor zij die een beetje Cannondale-spul willen : www.rad-laden.de 'k Heb daar nu al twee bestellingen geplaatst. Oké, 't duurt een beetje lang eer je je bestelling aankrijgt (tussen betaling en levering zat er vorige keer 2 weken, ik wacht nu nog op m'n tweede bestelling).

Massa's spul !!!

Check wel eerst hun ebay.de-shop.

Comment

Working...
                                          X