Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Tegen wie zou ik het dan hebben?
    Tsja, dat vraag ik me nu net af moest je 't nog niet doorhebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Jij mag trouwens wel wat meer beginnen laten.

Wat meer beginnen laten? Wat is dat man, meer beginnen laten?

Comment

Zwijg me daarvan. Op mijn allereerste lesdag in Gent, was mijn fiets (ook zoiets) al gestolen. Dat ding werkte nog perfect (zowel de remmen als de naafversnellingen). Hij stond aan de deur van de school (echt op hooguit drie meter ervan) vastgemaakt met een kabelslot (achteraf heb ik wel steviger exemplaren gekocht uiteraard).
      Nu moet ik er gelijk bij zeggen, dat het mij zodanig tegen stak, dat ik nooit voor een andere fiets betaald heb. Ik ben dus zelf fietsen beginnen pikken. In Gent is dat de normaalste zaak van de wereld, dus waarom zou ik de onnozelaar uithangen en betalen?
      Die Norta heb ik ook niet betaald, is die van m'n schoonbroer. Heeft destijds het ouderlijk huis verlaten en z'n fiets laten staan. Ik heb die dan maar meegenomen.

Comment

• Jakkel, heb jij een webcam? Ik wil u anders wel eens zien typen. Je schijnt met een constante grijns op je gezicht rond te lopen. Mss heb je net een komiek op TV gezien, en beeld je je in dat jij dat bent? Of mss heb je weed gesmoord? Of een combinatie van de twee?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Jakkel, heb jij een webcam? Ik wil u anders wel eens zien typen. Je schijnt met een constante grijns op je gezicht rond te lopen. Mss heb je net een komiek op TV gezien, en beeld je je in dat jij dat bent? Of mss heb je weed gesmoord? Of een combinatie van de twee?
          Geen komiek op TV gezien, geen weed gesmoord en ik beeld mij niks in. Wat betreft die grijns kan ik u wel gelijk geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Geen komiek op TV gezien, geen weed gesmoord en ik beeld mij niks in. Wat betreft die grijns kan ik u wel gelijk geven.
            Hmmm.

Dus:
            Uw dochters: "Papa papa, wij hebben zin in iets heel lekkers."
            Jij: "Sssst. Nu even niet. Ik denk dat ik Bifi van het forum op stang kan jagen."

Zoiets?

PS: mijn volgende reactie zal wél weer online zijn.
            Die zal trouwens pas later komen, want ik ga nu een Westmalle drinken. En daar krijg ik dus wél een grijns van op mijn gezicht.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Hmmm.

Dus:
              Uw dochters: "Papa papa, wij hebben zin in iets heel lekkers."
              Jij: "Sssst. Nu even niet. Ik denk dat ik Bifi van het forum op stang kan jagen."

Zoiets?
              Mis, op zaterdag is het 'chipsdag'. De rest van de week krijgen ze 's avonds geen versnaperingen.

Comment

Mis, op zaterdag is het 'chipsdag'. De rest van de week krijgen ze 's avonds geen versnaperingen.
                hier is het de vrijdag en de zaterdag chipsdag voor de kids( en ik ) Jakkel

@Bikefreak ik moet toegeven dat ik hier ook al een tijdje een grijns op mijn gezicht heb van bepaalde posts hier op het forum vanavond

rara welke en van wie zijn posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  hier is het de vrijdag en de zaterdag chipsdag voor de kids( en ik ) Jakkel
                  Voor mij ook hoor, paprika van Lays, njammie!

Comment

Voor mij ook hoor, paprika van Lays, njammie!
                    bij mij ook Lays paprika

damn we konden een grote zak chips delen en samen grijnzen met de posts van .........

Comment

bij mij ook Lays paprika
                      En bij u is 't vrijdag ook 'chipsdag'!
                      Als je nu wat dichter zou wonen kwam 'k meteen af.

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      damn we konden een grote zak chips delen en samen grijnzen met de posts van .........

..... 'k ga zwijgen.

Comment

• verdorie ...

ik zit hier in het topic" suggesties voor een nieuwe fiets" te posten

en ik heb gene fiets

Comment

verdorie ...

en ik heb gene fiets
                          Tsja, ik was ook even aan het twijfelen of het hier nog altijd over fietsen ging.

Maar soit, sebiet maar 'ns wat chips eten zeker?

Comment

verdorie ...

en ik heb gene fiets
                            Don't worry, 't gaat hier al een hele poos niet meer over die "suggesties voor een nieuwe fiets" hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              Tsja, ik was ook even aan het twijfelen of het hier nog altijd over fietsen ging.

nu chips , niet subiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

Laat wat over voor mij hé.
                                Lays paprika als 't kan.

Comment

Laat wat over voor mij hé.
                                  Lays paprika als 't kan.
                                  Da's de beste, ofwel Pickles.

Ik denk dat een titelverandering hier wel op zijn plaats is.

Het Fietsen-topic?

Comment

Don't worry, 't gaat hier al een hele poos niet meer over die "suggesties voor een nieuwe fiets" hoor.
                                    me never worry

Comment

Moest ik in een vlakke streek wonen, en ik wou een fietsje voor dagelijks verkeer, ik zou mij zo eentje in huis halen:

Zalige fietsjes, die cruisers met erg dikke banden.
                                      Felt Speedway is SUPERVET !!

'k Ben al 'n tijdje aan 't overwegen of ik er eentje in huis haal, of niet. 'k Zou er alleen 'es mee gereden willen hebben voor ik 'm koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Felt Speedway is SUPERVET !!

'k Ben al 'n tijdje aan 't overwegen of ik er eentje in huis haal, of niet. 'k Zou er alleen 'es mee gereden willen hebben voor ik 'm koop.
                                        Heeft dat een bepaald doel zo'n type van fiets, of is dat gewoon show met die dikke banden?

Comment

• Cruisen. Zit je eigenlijk redelijk ontspannen op.

Rijdt niet beter dan 'n gewone fiets uiteraard, maar 't is wel vet.

Comment

Working...
                                          X