Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik woon in london. en als u wat tip kan geven, zal ik heel dankbaar zijn.

guozinho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guozinho Bekijk Berichten
      ik woon in london. en als u wat tip kan geven, zal ik heel dankbaar zijn.

guozinho
      Alstublieft: http://www.londonfieldscycles.co.uk/

Comment

• Jakkel, bedankt voor de weblink!
        Ik heb met hun gebeld, maar ze hebben dit model niet
        nog ander idee?
        k ben regelmatig in nederland en belgie. dus als deze fiets ergens in NL of BE te koop is, kom ik gewoon.

bedankt!
        Guo

Comment

Jakkel, bedankt voor de weblink!
          nog ander idee?
          k ben regelmatig in nederland en belgie. dus als deze fiets ergens in NL of BE te koop is, kom ik gewoon.

bedankt!
          Guo
          Gazelle is een Nederlands merk dat ook in België wordt verkocht, maar uiteraard verdeelt niet elke fietsenmaker dat merk. Het hangt er dus een beetje vanaf in welke streek je wil kijken.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Jakkel, bedankt voor de weblink!
            nog ander idee?

bedankt!
            Guo
            Graag gedaan.

Kijk eens op http://www.gazelle.nl/nl/dealers.php?idParent=3
            Daar kan je een dealer vinden op locatie in Nederland.

Voor een dealer in België kan je de site van l'avenir raadplegen.
            L’Avenir is de oudste fietsenfabrikant van België. Dat is geen toeval. Omdat L’Avenir kwaliteit en service hoog in het vaandel draagt, blijft ons merk een vaste waarde in het fietslandschap.

Comment

• Ik heb met Lavenir gecontacteerd, maar ze hebben dit model ook niet meer. alles zijn uitverkocht. Ik weet dat dit merk een NL merk is en inmiddels heb ik met een aantal Gazelle verdelers in NL gebelled. de uitkomst was negatief en t leek dat niemand dit model fiets meer heeft gezien deze fiets een gelimiteerde versie is. wat kan ik nog doen, weet iemand?

M,v,g

Guozinho

Comment

wat kan ik nog doen, weet iemand?

M,v,g

Guozinho
                Blijven informeren... anders een ander merk kopen vrees 'k.

Comment

• Krijgt men bij de fietsemaker/winkel ook een procentje korting ???....

hier bij ons ( bonheiden)een 5 procent is maar magertjes vind ik...

Comment

• Op de nieuwe modellen kan je bij sommige dealers tot een 10% korting krijgen. Op overjaarse showroommodellen worden soms kortingen van 30% en meer gegeven.

Ik zou zeggen, ga eens je licht opsteken bij verschillende fietsenhandelaars in je omgeving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Op de nieuwe modellen kan je bij sommige dealers tot een 10% korting krijgen. Op overjaarse showroommodellen worden soms kortingen van 30% en meer gegeven.

Ik zou zeggen, ga eens je licht opsteken bij verschillende fietsenhandelaars in je omgeving.

Okidoki THX....

Comment

• Het is wel perfect normaal dat men op bepaalde merken 10 % geeft in materiaal. Dat zou zijn omdat bepaalde merken niet toestaan dat er korting op hun fietsen wordt gegeven. Ik zeg wel "zou", want ik kan dat natuurlijk niet controleren (verschillende fietsenmakers vertelden mij dit), maar het lijkt mij aannemelijk.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                          Okidoki THX....
                          Graag gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Het is wel perfect normaal dat men op bepaalde merken 10 % geeft in materiaal. Dat zou zijn omdat bepaalde merken niet toestaan dat er korting op hun fietsen wordt gegeven. Ik zeg wel "zou", want ik kan dat natuurlijk niet controleren (verschillende fietsenmakers vertelden mij dit), maar het lijkt mij aannemelijk.
                            Als je quasi altijd bij dezelfde fietsenmaker gaat voor je spullen, krijg je steeds korting.
                            Gisteren nog een nieuwe Ultima performance bib short, performance hydro max grote verpakking en een continental mountain king supersonic. Zoek maar eens de list prijzen op van dat alles, dan kom je ruim boven de 150 euro uit. Korting en afronding van de prijs : 115 euro.

Die gast weet goed genoeg dat ik het anders op internet bestel, en dat hij dan helemaal niks heeft. Een stevige korting dus, ik rijd bovendien regelmatig rond met zijn winkelreclame op rug en borst.
                            Ga dus niet fietsenmaker 'hoppen', daar kom je niet verder mee. Eens een goeie fietsenmaker gevonden, kan je er beter bij blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                              Als je quasi altijd bij dezelfde fietsenmaker gaat voor je spullen, krijg je steeds korting.
                              Gisteren nog een nieuwe Ultima performance bib short, performance hydro max grote verpakking en een continental mountain king supersonic. Zoek maar eens de list prijzen op van dat alles, dan kom je ruim boven de 150 euro uit. Korting en afronding van de prijs : 115 euro.

Die gast weet goed genoeg dat ik het anders op internet bestel, en dat hij dan helemaal niks heeft. Een stevige korting dus, ik rijd bovendien regelmatig rond met zijn winkelreclame op rug en borst.
                              Ga dus niet fietsenmaker 'hoppen', daar kom je niet verder mee. Eens een goeie fietsenmaker gevonden, kan je er beter bij blijven.
                              Bwah. Ik ben altijd klant geweest bij Jowan in Kluisbergen. Al onze Cannondales (ook die van mijn pa) kwamen van daar. Die mensen wisten goed geneog wie we waren en waar we ongeveer woonden. Niettemin: voor onderdelen heb ik er nooit echt korting gehad. Na een paar keer ben ik dan elders gaan zoeken naar onderdelen. De eerste keer was bij Bik Pride of Europe, een postorderbedrijf dat adverteerde in tijdschriften (van internet voor het grote publiek was toen nog quasi geen sprake; ik heb het over meer dan 15 jaar geleden). Daarna ontdekte in Van Eyck.
                              Enfin, op fietsen kregen we wel steeds korting, maar in feite kregen we van bij het begin al 10 %, dus zeker niet omdat we vaste klanten waren.
                              Tegenwoordig zijn onze koersfietsen beiden Pinarello's, allebei van bij Van Eyck. Wel grappig dat mijn vader steeds dezelfde merken koopt als diegene die ik staan heb. Als ik nu een Canyon-MTB koop, zou zijn volgende dan ook een Canyon zijn? Ach, zijn koersfiets zal in principe later vervangen worden dan de mijne, dus allicht wordt zijn volgende racemachine terug hetzelfde merk als wat ik zal hebben.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand aan mening over volgende fiets.

oxford freelander TX

Frame
                                Alu 7005
                                > Remmen
                                V-Brakes
                                > Zadel
                                Comfort zadel
                                > Velgen
                                Alu dubbelwandig
                                > Andere
                                Shimano draaigripverstellers
                                V-Brakes
                                Anti-slip pedalen
                                Dubbelwandige velgen

UITVOERING
                                > Dames- en Herenmodel met 21 Shimano indexversnellingen
                                MATEN
                                > Dame 2 Rechte Buizen 50
                                > Heer Slooping 50 & 57

we zijn zo wat aan het rondzien. en deze stond ons wel aan. We moeten wel nog eens testrijden. (of is dat enkel bij vierwielers. )
                                Hij zou komen op 360€ (misschien nog wat af als we er 2 kopen )

Zou enkel gebruikt worden om mee naar de winkel te fietsen bij goed weer en zondags met de dochter achterop eens een toertje te doen. (naar grootouders en zo)

ik zoek iets sportiefs, dus geen klassieke herenfiets maar ook niet meer hypersportief zoals een mountenbike of racefiets. Zo'n fitnessfiets ziet er een beetje uit als een mountenbike maar heeft wel "race"bandjes ipv de zware noppenbanden
                                Last edited by ; 21/04/2008, 18:28.

Comment

• Hangt er vanaf hoeveel dat ding kost, en hoe dikwijls je ermee buiten wil komen. Als het is om af en toe eens een boodschap te doen, dan is daar niets mis mee. Het is wel direct duidelijk dat het hier om een goedkoop model gaat. Hopelijk is hij dus ook goedkoop.

Edit:
                                  Had ik nu over de tekst onder de foto's gekeken, of heb je dat achteraf toegevoegd? Anyway, 360 € voor die fiets lijkt mij meer dan genoeg. Voor de rest moet dat ding wel volstaan voor wat jij ermee wil doen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• dat was snel.
                                    ik was de post nog aan het aanpassen.

Comment

• Waar zie je aan dat het een "goedkope" is.
                                      ik geef wel geen 500€ of meer aan een fiets. vind het eigenlijk zonde voor hetgeen ik hem gebruik. Moest ik er dagelijks gebruik van maken zou ik een groter budget overwegen. Maar voor enkel in de zomer een zondagritje mee te maken....

nog iets van opmerkingen anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Waar zie je aan dat het een "goedkope" is.
                                        ik geef wel geen 500€ of meer aan een fiets. vind het eigenlijk zonde voor hetgeen ik hem gebruik. Moest ik er dagelijks gebruik van maken zou ik een groter budget overwegen. Maar voor enkel in de zomer een zondagritje mee te maken....

nog iets van opmerkingen anders?
                                        Crankstel en achterderailleur zijn van het goedkoopste wat er is. En nog een geluk dat ze geen frames, zadelpennen e.d. meer gebruiken als een goeie tien jaar geleden, want dan had ik hem laten staan.

Voor de rest ... Of ja: toch nog een opmerking: kan je die fiets niet krijgen zonder voorvering? Goedkope veringen deugen immers niet. Je kan er alleen maar kosten aan krijgen. Zonder vering is goedkoper en weegt minder. En om gewoon op straat te rijden, heb je dat echt niet nodig.

That's it. Voor de rest: dat ding moet zeker volstaan voor wat je ermee wil gaan doen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          dat was snel.
                                          ik was de post nog aan het aanpassen.
                                          Dus toch.

Ik begon al te vrezen dat ik nog eens bij je zou moeten langskomen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X