Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Crankstel en achterderailleur zijn van het goedkoopste wat er is. En nog een geluk dat ze geen frames, zadelpennen e.d. meer gebruiken als een goeie tien jaar geleden, want dan had ik hem laten staan.

Voor de rest ... Of ja: toch nog een opmerking: kan je die fiets niet krijgen zonder voorvering? Goedkope veringen deugen immers niet. Je kan er alleen maar kosten aan krijgen. Zonder vering is goedkoper en weegt minder. En om gewoon op straat te rijden, heb je dat echt niet nodig.

That's it. Voor de rest: dat ding moet zeker volstaan voor wat je ermee wil gaan doen.
    iets qua voorstel?
    of is het huilen met de pet op, voor dat budget.

Comment

• Wat is het maximum voor je? Wat voor soort model zoek je? Wat zijn de vereisten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        iets qua voorstel?
        of is het huilen met de pet op, voor dat budget.
        Maar nee. Als je een nieuwe wil, maakt het allemaal niet zoveel uit. En wellicht dat je liefst bij de fietsenmaker in de buurt iets koopt.
        Ik veronderstel ook dat je niet zinnens bent in vuile omstandigheden te fietsen, dus koop gerust wat je graag ziet.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dit ziet er mij wel fatsoenlijk uit, en een mooi model vind ik:

Comment

• Het is dus idd gewoon om bij goed weer buiten te komen. hij zal eerder gebruikt worden om uitstapjes van bv. 3km huis naar werk of ouders dan een km of 60 aan fietsroutes.
            Zouden wel gebeuren maar dus eerder sporadisch dan regelmaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Dit ziet er mij wel fatsoenlijk uit, en een mooi model vind ik:

http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes..._series/7100e/
              mercikes

daar iets van opmerkingen over BF?

Comment

mercikes

daar iets van opmerkingen over BF?
                Trek heeft een deftige reputatie en met de verhouding prijs/kwaliteit is het zeker in orde. Ik ga me nu wel niet uitspreken over welk merk het best is, want tests heb ik niet.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Trek heeft een deftige reputatie en met de verhouding prijs/kwaliteit is het zeker in orde. Ik ga me nu wel niet uitspreken over welk merk het best is, want tests heb ik niet.
                  Maar uw voorkeur zo naar de trek gaan? Qua gebruikte produkten dan.

Comment

Maar uw voorkeur zo naar de trek gaan? Qua gebruikte produkten dan.
                    Mijn voorkeur zou idd naar Trek gaan, maar dan niet uit rationele overwegingen.
                    Nu ja, Cube heeft ook wel een zeer goeie verhouding prijs/kwaliteit, dus als je dealer dat merk heeft, zou ik zeker ook eens bekijken.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Crankstel en achterderailleur zijn van het goedkoopste wat er is. En nog een geluk dat ze geen frames, zadelpennen e.d. meer gebruiken als een goeie tien jaar geleden, want dan had ik hem laten staan.

Voor de rest ... Of ja: toch nog een opmerking: kan je die fiets niet krijgen zonder voorvering?
                      Vanuit de fabriek alleszins niet, maar normaal moet dat toch te bespreken zijn met de fietsenwinkel? Voor hetgeen je er mee wil doen, is het meer dan voldoende Misschien als je je best doet, krijg je wel een % van de fietsenwinkel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smn Bekijk Berichten
                        Vanuit de fabriek alleszins niet, maar normaal moet dat toch te bespreken zijn met de fietsenwinkel? Voor hetgeen je er mee wil doen, is het meer dan voldoende Misschien als je je best doet, krijg je wel een % van de fietsenwinkel...
                        Moesten ze geen korting geven op een fiets, dan zou ik rap mijn biezen pakken en naar een andere fietsenmaker lopen. Nee, op een fiets moet er gewoon korting zijn. Nu heb ik wel de gewoonte om iets duurdere fietsen te kopen, maar toch.
                        Als student vroeg ik ook op alles korting. In het Sony-center in Gent ging ik zo bv. eens kijken voor een goeie hoofdtelefoon. Ik had eentje op het oog van 175 €. Korting gevraagd en tien procent gekregen. Bij een zelfstandige, vind ik dat normaal eigenlijk. In een keten moet je dat natuurlijk niet proberen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• aangezien we direct 2 fietsen gaan kopen, misschien 4 als men broer meegaat mogen ze wel wat doen, ja.

Comment

• Ik heb het nog eens nagevraagd en de voorvering zal normaal gezien weinig problemen geven, zelfs al rij je er regelmatig mee. Het is natuurlijk geen mountainbike, maar voor die prijs krijg je wel degelijke kwaliteit in mijn ogen Korting moet idd geen probleem zijn, maar bij de één krijg je al wat meer dan bij de ander natuurlijk...

Comment

• Zaterdag dus 2 fietsen gaan kopen.

oxford freelander voor mijnheer.

Oxford reflex voor mevrouw

Beiden met 21 versnellingen en voorvering. Dat gelzadel bij de reflex zit echt zalig. Want aangezien mijn maat niet binnen was (levering rond woensdag) ben ik met de reflex naar huis getoerd.
                              'k Heb als korting een kinderstoeltje gevraagd en gekregen (iets meer dan 5%)

Comment

• Ik ben ook weer op de goede weg.

Vorige week weeral 2 keer geweest, subiet weer weg.

Goed weer

Comment

• Ik ben het leven zonder fietsen precies al goed gewoon. Direct word ik nog een wielertoeristhater, zoals Tusci.
                                  Nee, het moet toch al twee weken geleden zijn dat ik nog eens een poging tot fietsen deed. Donderdag moet ik niet werken (een ambtenaar krijgt een dag vakantie als hij gaat bloed geven ), dus dan ga ik nog eens een dappere poging ondernemen.

@ Tuscani:
                                  Proficiat met de fietsen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ben het leven zonder fietsen precies al goed gewoon. Direct word ik nog een wielertoeristhater, zoals Tusci.
                                    Nee, het moet toch al twee weken geleden zijn dat ik nog eens een poging tot fietsen deed. Donderdag moet ik niet werken (een ambtenaar krijgt een dag vakantie als hij gaat bloed geven ), dus dan ga ik nog eens een dappere poging ondernemen.

@ Tuscani:
                                    Proficiat met de fietsen.
                                    Hoe komt het dat ge gestopt zijt? Ik ben nu een maand geleden weer herbegonnen... (heb vrijdag meegedaan aan tkampioenschap van Zottegem) en heb de smaak echt wel weer te pakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                      Hoe komt het dat ge gestopt zijt? Ik ben nu een maand geleden weer herbegonnen... (heb vrijdag meegedaan aan tkampioenschap van Zottegem) en heb de smaak echt wel weer te pakken
                                      Van moeten. Al 13 maand last met mijn linkerknie. Het is wel een stuk beter dan in het begin, maar het is toch nog niet over. Nog even afwachten, en anders een kijkoperatie.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Miniscus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Miniscus?
                                          Ontsteking aan het kraakbeen in het gewricht. Nu ja, ontsteking ... De ontstekingsremmers haalden in feite niet veel uit.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X