Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
    Hoe komt het dat ge gestopt zijt? Ik ben nu een maand geleden weer herbegonnen... (heb vrijdag meegedaan aan tkampioenschap van Zottegem) en heb de smaak echt wel weer te pakken
    Ik wist eigenlijk niet dat jij ook fietste.
    Jij bent toch die gast met zwart haar, waar ik vorig jaar op de meeting in Gent even mee babbelde, toen er een paar sprintjes aan het doen waren, right?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• 57.2 km, 29.2 gemiddeld.

Niet slecht vond ik voor dit jaar nog geen 400km gereden te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Ik wist eigenlijk niet dat jij ook fietste.
        Jij bent toch die gast met zwart haar, waar ik vorig jaar op de meeting in Gent even mee babbelde, toen er een paar sprintjes aan het doen waren, right?
        Idd, kheb lang gekoerst en nu ben ik met wat maten voor de fun een toeristenclubke begonnen. Krij nog dikwijls mee (vroeger en nu) aan de schelde ma kdenk niet dat ik u daar al gezien heb.

Comment

Idd, kheb lang gekoerst en nu ben ik met wat maten voor de fun een toeristenclubke begonnen. Krij nog dikwijls mee (vroeger en nu) aan de schelde ma kdenk niet dat ik u daar al gezien heb.
          Mij nog niet op een meeting gezien, bedoel je?
          Wel, ik ben redelijk zeker dat ik kort even met u gebabbeld heb op de meeting aan de Blaarmeersen in Gent, ergens in maart vorig jaar.
          Ik verhuis dit jaar naar ergens vlakbij de Schelde in Oudenaarde.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ben het leven zonder fietsen precies al goed gewoon. Direct word ik nog een wielertoeristhater, zoals Tusci.

@ Tuscani:
            Proficiat met de fietsen.
            ik ben helemaal geen wielerterroristhater.
            Ze moeten zich alleen niet zoals remi voelen.

Mercikes. de fiets van sally bolt heel goed. 'k heb er zo'n 7km mee naar huis gereden en hij gaat vlotjes. heel zacht om te rijden. enkel dat kinderstoeltje en de bel rammelen. Maar dat gelzadel doet wel deugd.
            hopelijk is de mijne morgen binnen en ga ik hem dus 's avonds afhalen. de freelander is een genre van "fitnessfiets". Zonder tralala zoals een mountenbike maar wel met wegbanden. al ga ik wel vragen om een pikkel te monteren. want telkens weer die fiets ergens tegen een gevel of in de sparren smijten, zoals met men mountenbike vroeger, is nu ook niet echt galant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              ik ben helemaal geen wielerterroristhater.
              Ze moeten zich alleen niet zoals remi voelen.

Mercikes. de fiets van sally bolt heel goed. 'k heb er zo'n 7km mee naar huis gereden en hij gaat vlotjes. heel zacht om te rijden. enkel dat kinderstoeltje en de bel rammelen. Maar dat gelzadel doet wel deugd.
              hopelijk is de mijne morgen binnen en ga ik hem dus 's avonds afhalen. de freelander is een genre van "fitnessfiets". Zonder tralala zoals een mountenbike maar wel met wegbanden. al ga ik wel vragen om een pikkel te monteren. want telkens weer die fiets ergens tegen een gevel of in de sparren smijten, zoals met men mountenbike vroeger, is nu ook niet echt galant.
              Ik overdreef nogal, I know. Vandaar ook de smiley.

Ik heb nog nooit behoefte gehad aan een pikkel. Als je je fiets voorzichtig tegen de muur zet, kan dat geen kwaad. En op een pikkel kan je fiets iets makkerlijker omwaaien of omver gelopen worden.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Mij nog niet op een meeting gezien, bedoel je?
                Wel, ik ben redelijk zeker dat ik kort even met u gebabbeld heb op de meeting aan de Blaarmeersen in Gent, ergens in maart vorig jaar.
                Ik verhuis dit jaar naar ergens vlakbij de Schelde in Oudenaarde.
                Ja, kheb u daar op die meeting in Gent gesproken. Maar ik bedoelde met die bende die langs de schelde rijdt (der rijden der daar nogal veel mee uit de streek, vandaar)

Comment

Ja, kheb u daar op die meeting in Gent gesproken. Maar ik bedoelde met die bende die langs de schelde rijdt (der rijden der daar nogal veel mee uit de streek, vandaar)
                  Een aantal jaar geleden, reed ik in de zomer dikwijls eens mee, tijdens de grote vakantie. Ik trainde toen sowieso redelijk wat. Er waren er altijd een paar die op weg van Eine naar Zwijnaarde uit de groep wouden ontsnappen. Ik toen ook. Was zalig. Vol wegspurten, terwijl die mannen toch niet traag reden, en maar blijven rijden om ze toch voor te kunnen blijven. En dan de laatste honderden meters nog eens goed spurten, om ter eerst tot aan de brug. Those were the days.
                  De laatste paar jaar zou me dat niet meer gelukt zijn, denk ik. En nu al helemaal niet meer.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• In 2 weken ga ik met mijn vriendin is een toertje maken.... De trip zou een 50km zijn en volledig aangegeven. Georganiseerd door een bedrijf waar de vriend van mijn ma werkt. Altijd zeer leuk.

Ineens kwam ze op het lumineuze idee om een tandem te nemen. Ik zag dit al helemaal niet zitten. Heuvelachtig landschap, korte bochtjes, .... en dan nog een tandem, dat neemt mijn vrijheid weg. Ik zei dat we het maar eens moesten proberen op voorhand! Zij al lichtjes teleurgesteld...

Dus gisteren gaan tandem rijden. Het begon goed, blijkbaar hebben haar ouders echt een goede tandem. Voor en achtervering, allemaal goed stevig, zal serieus wat geld gekost hebben. De eerste keer vertrekken was een ramp, de 2de keer ook , .... uiteindelijk ging het halvelings, maar bochten pakken is een merde, ik zat vanachter en had dus ook geen controle, mijn vriendin kan maar geen deftige vitesse nemen en remmen is precies ook een probleem bij haar. Ik heb meer zitten vloeken en roepen dan wat anders. Resultaat we gaan elk met zijn eigen fiets....

Comment

• Ja ik zou het ook niet echt appreciëren denk ik, de vrijheid heb ik net graag.

Comment

• Ik zou best wel eens een tandem willen proberen, maar no way achteraan. En zeker niet met mijn vriendin vooraan. Sturen is niet haar beste kwaliteit, en een tandem zou het alleen maar verergeren.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                          In 2 weken ga ik met mijn vriendin is een toertje maken.... De trip zou een 50km zijn en volledig aangegeven. Georganiseerd door een bedrijf waar de vriend van mijn ma werkt. Altijd zeer leuk.

Ineens kwam ze op het lumineuze idee om een tandem te nemen. Ik zag dit al helemaal niet zitten. Heuvelachtig landschap, korte bochtjes, .... en dan nog een tandem, dat neemt mijn vrijheid weg. Ik zei dat we het maar eens moesten proberen op voorhand! Zij al lichtjes teleurgesteld...

Dus gisteren gaan tandem rijden. Het begon goed, blijkbaar hebben haar ouders echt een goede tandem. Voor en achtervering, allemaal goed stevig, zal serieus wat geld gekost hebben. De eerste keer vertrekken was een ramp, de 2de keer ook , .... uiteindelijk ging het halvelings, maar bochten pakken is een merde, ik zat vanachter en had dus ook geen controle, mijn vriendin kan maar geen deftige vitesse nemen en remmen is precies ook een probleem bij haar. Ik heb meer zitten vloeken en roepen dan wat anders. Resultaat we gaan elk met zijn eigen fiets....
                          M'n grootvader heeft er ook ene.

Wel al een oude. Rechtdoor kan je daar goed mee gas geven maar als het bergop gaat precies of je moet 5 fietsen voorttrappen

Comment

• Je moet daar met 2 op fietsen hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Je moet daar met 2 op fietsen hé...
                              nee, echt das zo'n oud stalen geval, weegt echt lood

Comment

• Ik denk wel dat zoiets op een rechte baan knallen geblazen is als je met twee ferm doortrapt...

Comment

• Ja dat wel.

Comment

• Net telefoon gehad.
                                    Men veloke is binnen en persoon blijft speciaal open voor mij.

eerste dilemma is een feit.
                                    Wat doe ik,
                                    1, zoals nen echte de fiets in de koffer zwieren en thuis direct in de garage ploffen.

2, men wagen ginder achterlaten en met de fiets naar huis crossen om nadien met het vrouwtje terug te komen achter de wagen.

3, men fiets bij men broer achterlaten (die dicht bij de fietsenboer woont) en dan eens ophalen wanneer ik goesting heb.

Comment

Net telefoon gehad.

Wat doe ik,
                                      1, zoals nen echte de fiets in de koffer zwieren en thuis direct in de garage ploffen.

2, men wagen ginder achterlaten en met de fiets naar huis crossen om nadien met het vrouwtje terug te komen achter de wagen.

3, men fiets bij men broer achterlaten (die dicht bij de fietsenboer woont) en dan eens ophalen wanneer ik goesting heb.
                                      1

Maar dan vlak voor het in de garage ploffen eerst even nog langs de beenhouwer fietsen of zo

Comment

Net telefoon gehad.

Wat doe ik,

De koffer in, en zo naar huis brengen. Thuis gekomen, kan je nog altijd een toertje doen. Op die manier ben je nog het zuinigst ook, zowel op vlak van tijd, als op vlak van financiën.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          1

Maar dan vlak voor het in de garage ploffen eerst even nog langs de beenhouwer fietsen of zo
                                          Bon, dat zijn al twee mensen voor de eerste optie. Ik denk niet dat er nog veel volk zal langskomen om op de andere opties te stemmen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X