Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ja dan lach ik.

Enfin, ik wou u maar op uw paard krijgen. Jammer dat het niet gelukt is.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Enfin, ik wou u maar op uw paard krijgen. Jammer dat het niet gelukt is.
      Wauw, echt stoer.

Comment

Wauw, echt stoer.
        Op het forum kan je precies minder lachen dan in bed.

Maar bon, ik ben weg.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Op het forum kan je precies minder lachen dan in bed.
          Met zielige types als u wel ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Maar bon, ik ben weg.
          Doe dat, 'r komt toch weer niets zinnigs uit.

Comment

• Bon, hier dan maar schrijven wat ik wou zeggen.

Blijkbaar was de hoofdpijn toch erger dan verwacht, die ik gisteren had. Deze ochtend niet naar de clubtraining gegaan.

's Nachts slecht geslapen en dan om half 7 opgestaan. Met hoofdpijn, een rommelende maag en een verstopte neus aan de psaghetti begonnen. Een 20 min. later beslist om af te bellen, ik was op die tijd drie keer naar het toilet gemoeten.

Dju, ik had er serieus naar uitgekeken Straks dus op de rollen rijden als ik me nog wat beter voel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Bon, hier dan maar schrijven wat ik wou zeggen.

Blijkbaar was de hoofdpijn toch erger dan verwacht, die ik gisteren had. Deze ochtend niet naar de clubtraining gegaan.

's Nachts slecht geslapen en dan om half 7 opgestaan. Met hoofdpijn, een rommelende maag en een verstopte neus aan de psaghetti begonnen. Een 20 min. later beslist om af te bellen, ik was op die tijd drie keer naar het toilet gemoeten.

Dju, ik had er serieus naar uitgekeken Straks dus op de rollen rijden als ik me nog wat beter voel
              Het kan echt geen kwaad om een dagje rust te nemen hoor, u zeker niet te veel forceren, want straks wordt het alleen maar erger

Comment

• Beter een dag teveel gerust, dan een dag te lang getraind !

Heb ook net griep gehad en ik ga het zeker nog een week ZEER kalmpjesaan doen...

Enfin, spoedig herstel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                  Het kan echt geen kwaad om een dagje rust te nemen hoor, u zeker niet te veel forceren, want straks wordt het alleen maar erger
                  Ja dat is wel waar, kga toch vandaag nog efkes rijden, zo wat los rijden, alles op het gemakje.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Beter een dag teveel gerust, dan een dag te lang getraind !

Heb ook net griep gehad en ik ga het zeker nog een week ZEER kalmpjesaan doen...

Enfin, spoedig herstel !
                  Ja dat is wel waar.

Het zal deze week door de school zeker gene vette worden maar ik hoop erdoor te zijn tegen vrijdag, dan trek ik nog eens de piste op.

Merci

Comment

• Een paar dagen ziek zijn kan totaal geen kwaad, het kan zelfs zijn dat je 'r sterker uitkomt.

Enfin, goed uitzieken zou 'k zeggen.

Comment

• Vandaag voor de eerste keer in 4 maanden nog eens buiten gereden. Viel dat toch effe tegen op de rollen is het zoveel gemakkelijker (geen verkeer, geen bochten, niet moeten stoppen). Slechts een kleine 50km gereden, veel te koud naar m'n goesting.
                      Hoewel het achteraf nog goed meeviel, toch nog een gemiddelde van 30 gehaald en dat terwijl ik toch enkele keren heb moeten afstappen of terugdraaien (veel reserves had ik wel niet meer). Maar al bij al ben ik wel tevreden, maar ze zullen mij de volgende weken niet meer buiten zien.

Comment

Vandaag voor de eerste keer in 4 maanden nog eens buiten gereden. Viel dat toch effe tegen op de rollen is het zoveel gemakkelijker (geen verkeer, geen bochten, niet moeten stoppen). Slechts een kleine 50km gereden, veel te koud naar m'n goesting.
                        Hoewel het achteraf nog goed meeviel, toch nog een gemiddelde van 30 gehaald en dat terwijl ik toch enkele keren heb moeten afstappen of terugdraaien (veel reserves had ik wel niet meer). Maar al bij al ben ik wel tevreden, maar ze zullen mij de volgende weken niet meer buiten zien.
                        Ik heb vandaag een 80 km's met de MTB op de weg gereden. Waarom met de MTB op de weg? Omdat de fietspaden hier halve mountainbike trajecten zijn geworden met dat weer van de afgelopen weken.

En wat zeg je, koud?? Het was vandaag zalig om te rijden, ongeveer een 8° en weinig wind. Maar als je natuurlijk 4 maanden niet buiten geweest bent met de fiets dan kan ik aannemen dat je 't koud vond.

Comment

Ik heb vandaag een 80 km's met de MTB op de weg gereden. Waarom met de MTB op de weg? Omdat de fietspaden hier halve mountainbike trajecten zijn geworden met dat weer van de afgelopen weken.

En wat zeg je, koud?? Het was vandaag zalig om te rijden, ongeveer een 8° en weinig wind. Maar als je natuurlijk 4 maanden niet buiten geweest bent met de fiets dan kan ik aannemen dat je 't koud vond.
                          Jah tis datte, echt kou was het nu niet, maar het is toch veel plezanter om te fietsen wanneer het wat warmer is dus hou ik het voorlopig bij de rollen.

Comment

Jah tis datte, echt kou was het nu niet, maar het is toch veel plezanter om te fietsen wanneer het wat warmer is dus hou ik het voorlopig bij de rollen.
                            Ge moogt gerust zijn, ik ben 't stilletjes aan kotsbeu aan het worden om constant door die koude te rijden, om nog maar te zwijgen van die vettige natte pekelwegen.

Comment

• Vandaag nog leuk op de piste gereden Twas echt zalig, eerst een aantal rondjes losgereden en dan met een grote groep mee gegaan.

Dan effe gerust en dan heb ik wat gesukkeld Mijn hartslagmeter viel naar beneden dus moest ik effe stoppen om hem uit te doen.

Daarna met een groep meegereden met allemaal mannen die ouder waren als mij Khad dat maar na 10 ronden door omdat ik merkte dat we op gelijke hoogte bleven met de grootste groep, later gingen we zelfs sneller.

Op een gegeven moment zag ik dat degene voor mij van kop gingen en jawel, 2 min. later trok ik de groep voor drie rondjes en toen zat mijne stint erop.

De derde ging ook goed maar dan ben ik van de kop gebleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Vandaag nog leuk op de piste gereden Twas echt zalig, eerst een aantal rondjes losgereden en dan met een grote groep mee gegaan.

Dan effe gerust en dan heb ik wat gesukkeld Mijn hartslagmeter viel naar beneden dus moest ik effe stoppen om hem uit te doen.

Daarna met een groep meegereden met allemaal mannen die ouder waren als mij Khad dat maar na 10 ronden door omdat ik merkte dat we op gelijke hoogte bleven met de grootste groep, later gingen we zelfs sneller.

Op een gegeven moment zag ik dat degene voor mij van kop gingen en jawel, 2 min. later trok ik de groep voor drie rondjes en toen zat mijne stint erop.

De derde ging ook goed maar dan ben ik van de kop gebleven.
                                Je hebt er duidelijk veel plezier in GTX... en da's al een belangrijk iets!

Comment

Je hebt er duidelijk veel plezier in GTX... en da's al een belangrijk iets!
                                  Inderdaad en zeggen dat ik wielrennen vroeger maar niks vond

Comment

• Bestellen jullie wel eens remblokken via internet? Zoja, op welke site's? 't Is voor mijn stadsfiets. Indien remblokken via internet kopen goedkoper zou zijn, overweeg ik wel om langs daar te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                      Bestellen jullie wel eens remblokken via internet? Zoja, op welke site's? 't Is voor mijn stadsfiets. Indien remblokken via internet kopen goedkoper zou zijn, overweeg ik wel om langs daar te bestellen.
                                      Voor een stadsfiets ? Dat verkopern ze zelfs in de carrefour.. zou ik niet via internet bestellen, kost je teveel aan transport.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Voor een stadsfiets ? Dat verkopern ze zelfs in de carrefour.. zou ik niet via internet bestellen, kost je teveel aan transport.
                                        Zijn die van de Carrefour ok? Ik heb wel graag een beetje goede blokjes, ook op mijn stadsfiets. Het moeten natuurlijk geen superblokken zijn (met bijhorend prijskaartje), maar toch wel redelijk. Naar de fietsenmaker in het dorp hier ga ik niet (€10 voor gewone blokjes). De blokjes die ik nu heb zitten komen van een andere fietsenmaker, maar deze zijn nu na een vijftal maanden al op. Ik zal misschien best gewoon nog eens bij een andere fietsenmaker gaan kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                          Zijn die van de Carrefour ok? Ik heb wel graag een beetje goede blokjes, ook op mijn stadsfiets. Het moeten natuurlijk geen superblokken zijn (met bijhorend prijskaartje), maar toch wel redelijk. Naar de fietsenmaker in het dorp hier ga ik niet (€10 voor gewone blokjes). De blokjes die ik nu heb zitten komen van een andere fietsenmaker, maar deze zijn nu na een vijftal maanden al op. Ik zal misschien best gewoon nog eens bij een andere fietsenmaker gaan kijken
                                          Idd, it' s a free world. Zoek je goeie blokjes uit, 5 maanden op 1 set blokjes voor een stadsfiets, lijkt me een fameuze slijtage. Of train jij met dichtgeknepen remmen ?

Comment

Working...
                                          X