Wat voor remmen heb je eigenlijk? Mocht je op de stadsfiets V-brakes hebben, kan je wel makkelijk deftige remblokken vinden voor die remmen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat voor remmen heb je eigenlijk? Mocht je op de stadsfiets V-brakes hebben, kan je wel makkelijk deftige remblokken vinden voor die remmen.
Comment
-
Onlangs dit besteld:
Gisteren aangekomen.
Drie stuks.
Edit:
Voor diegenen die er geen flauw idee van hebben wat dat is: een fietsstandaardje.
Comment
-
Een grotere foto is misschien net iets duidelijker...
Voor de mensen die het principe niet kennen.
Je schuift de as van het achterwiel (het gedeelte tussen naaf en achtervork) aan de linkse kant tussen de twee vorken van de staander. De achterband rust in de plooi van de grondplaat.
Comment
-
Idd.
Gelukkig had ik een maand of twee geleden al een standaard met ander systeem gekocht (voor de MTB), want deze is niet compatibel met fietsen die voorzien zijn van schijfremmen.
Comment
-
-
Algemeen vraagje: zijn rugzakken als die van Deuter eigenlijk echt merkbaar makkelijker om mee te fietsen dan andere rugzakken? OK, de "straps" verluchten allicht meer, maar op je rug, onder de zak, zweet je toch evenveel als onder een andere deftige rugzak, nee?
Ik stel deze vraag met het oog op eventueel gebruik van zo'n ding om te gaan werken.
Het is niet dat ik geen moderne, kwalitatieve rugzakken liggen heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIdd.
Gelukkig had ik een maand of twee geleden al een standaard met ander systeem gekocht (voor de MTB), want deze is niet compatibel met fietsen die voorzien zijn van schijfremmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAlgemeen vraagje: zijn rugzakken als die van Deuter eigenlijk echt merkbaar makkelijker om mee te fietsen dan andere rugzakken? OK, de "straps" verluchten allicht meer, maar op je rug, onder de zak, zweet je toch evenveel als onder een andere deftige rugzak, nee?
Ik stel deze vraag met het oog op eventueel gebruik van zo'n ding om te gaan werken.
Het is niet dat ik geen moderne, kwalitatieve rugzakken liggen heb.
Adri?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOp de rug zitten ook 2 banden die ervoor zorgen dat er lucht tussen kan passeren. Ik heb geen slechte ervaring met m'n Deuter rugzak. Ik vind hem ook iets stabieler liggen dan sommige van de hoge Camelbaks.
Denk dat ik er wel eentje ga bestellen. Een Compact EXP. Wel eerst nog uitmaken in welke grootte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOnlangs dit besteld:
Gisteren aangekomen.
Drie stuks.
Edit:
Voor diegenen die er geen flauw idee van hebben wat dat is: een fietsstandaardje.
Vanmiddag eens naar de Decathlon gaan om wat kleren en een helm gaan passen. Op de site van Decathlon is er niet echt veel keuze qua helmen dus gewoon eens de maat gaan passen en dan bestellen via Futurumsite. Zal wel beter kwaliteit zijn voor "dezelfde" prijs.
Is een bril eigenlijk aangeraden? Draag zelf lenzen maar geen idee of dat dat dan nodig is...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVoila, helm besteld, zit een zonnebril bij (kwaliteit laat ik in het midden...)
Daarnet m'n eerste toertje ooit op een koersfiets gaan doen. Klop 1u gereden en gemiddelde van 27,7km/u met een top van 51,1km/u vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWat zijn de goeie fora voor fietsen etc.? Geregistreerd op wielertoeristen.be maar niet echt veel respons =\ Beetje à la Autoforum dus.
Comment
-
Gisteren dit besteld:
Dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners en mountainbikers! Voor al je fietsonderdelen, fietskleding en merken als Shimano, Garmin en Castelli -
Ik twijfelde om de iets kleinere versie van 8 + 2 liter te kopen, maar toch maar deze 12 + 2 gekozen. Beter iets teveel ruimte dan iets te weinig. En bepaald groot is deze rugzak toch niet.
Comment
Comment