Is echt goed gerief. Ik rij er nu al een jaar of 2 mee en alle ritsen werken nog. Iets wat ik van camelbak niet kon zeggen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichtenwielertoerist.be is het grootste Belgische forum voor wielertoeristen, geloof ik. De helft van de mannen die in de fietstopics hier posten, zitten daar ook. Mijn nick daar is nog mijn vorige van hier (Bikefreak dus). Normaal zit ik daar ook vrij regelmatig, maar de laatste paar maand niet meer.
Forum vind ik maar zo-zo maar die trainingslog gebruik ik wel, vind het echt een leuk ding om alles wat bij te houden.
Comment
-
Iemand ervaring met de Continental Grand Prix 4000S?
Nu liggen er Continental Grand Prix 4000 op, maar het lijkt mij wel handig om een setje banden als back-up te hebben voor het geval dat... De "S" zou een stapje hoger zijn dan de gewone 4000 Grand Prix maar heb zelf nog te weinig kennis en ervaring om dit te weten/ondervinden. Bijna alles op internet is van 2 jaar oud...
Heb ze al zien staan voor 23.95€/stuk waar ze in de Futurumshop 35€/stuk kosten... Lijkt mij wel een goeie deal?
Of zijn er nog andere modellen waar ik naar moet kijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk zit daar ook
Forum vind ik maar zo-zo maar die trainingslog gebruik ik wel, vind het echt een leuk ding om alles wat bij te houden.
Jij hebt mij laten kennis maken met dit forum, vanop het WT-forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs echt goed gerief. Ik rij er nu al een jaar of 2 mee en alle ritsen werken nog. Iets wat ik van camelbak niet kon zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMoh!
Jij hebt mij laten kennis maken met dit forum, vanop het WT-forum.
Edith vraagt of je dat een beetje stil wil houden, nu heb ik hier eindelijk min of meer een goede naam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenTuurlijk weet ik dat nog wel, maar de rest daarom niet he.
Edith vraagt of je dat een beetje stil wil houden, nu heb ik hier eindelijk min of meer een goede naamIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenTuurlijk weet ik dat nog wel, maar de rest daarom niet he.
Edith vraagt of je dat een beetje stil wil houden, nu heb ik hier eindelijk min of meer een goede naam
Wat wil je daarmee zeggen, ZAK?
Comment
-
Volgende aankoop...
Dit zal de volgende aankoop worden. Wil toch zeker 1 officiële wieleruitrusting hebben. Ging eerst voor het origineel gaan maar denk dat dat té zwart en té warm gaat zijn eens de zon schijnt (daarom dat net die witte zijn uitgebracht ter gelegenheid van de Tour) en daarom maar voor die witte gaan.
Wel niet goedkoop, wss bestellen in UK...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk vind dat echt knappe truitjes, voormij de knapste van de voorbije jaren.
Ook zalig dat het fietstype erop staat, 3T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten3T is een merk van (vooral) sturen en stuurpennen.
Ik had gisteren een kader alleen zien hangen in we winkel waar 3T opstond en met de R3 enal peisde ik dat dat het kadertype was
Stultus sum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVolgende aankoop...
Dit zal de volgende aankoop worden. Wil toch zeker 1 officiële wieleruitrusting hebben. Ging eerst voor het origineel gaan maar denk dat dat té zwart en té warm gaat zijn eens de zon schijnt (daarom dat net die witte zijn uitgebracht ter gelegenheid van de Tour) en daarom maar voor die witte gaan.
Wel niet goedkoop, wss bestellen in UK...
Ik vraag me altijd af wat mensen bezielt om een beetje gratis reclame te gaan maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vraag me altijd af wat mensen bezielt om een beetje gratis reclame te gaan maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHet is niet alleen gratis reclame. Je moet er nog voor betalen op de koop toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vraag me altijd af wat mensen bezielt om een beetje gratis reclame te gaan makenOorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenMij zul je nooit in zo'n wielerkledij zien rijden, vind ik maar idioot net als die mensen die met een trui van het Belgisch kampioenschap of zo rondrijden.
Enigste reclame kledij waar ik mee zal rijden is van het bedrijf waar ik werk.
Mja, ben ook niet een liefhebber van een rijdend reclamebord maar vind die uitrusting nog relatief discreet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk heb nog ergens een officiele bolletjes trui en gele trui liggen, maar daar durf ik de straat niet mee op.
Wat ik wel leuk vond indertijd waren die gevangenispakjes van Cannondale..
Als je dan ook zo'n fiets had, was dat wel sjiek ja.
Comment
Comment