Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is echt goed gerief. Ik rij er nu al een jaar of 2 mee en alle ritsen werken nog. Iets wat ik van camelbak niet kon zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      wielertoerist.be is het grootste Belgische forum voor wielertoeristen, geloof ik. De helft van de mannen die in de fietstopics hier posten, zitten daar ook. Mijn nick daar is nog mijn vorige van hier (Bikefreak dus). Normaal zit ik daar ook vrij regelmatig, maar de laatste paar maand niet meer.
      Ik zit daar ook

Forum vind ik maar zo-zo maar die trainingslog gebruik ik wel, vind het echt een leuk ding om alles wat bij te houden.

Comment

• Iemand ervaring met de Continental Grand Prix 4000S?

Nu liggen er Continental Grand Prix 4000 op, maar het lijkt mij wel handig om een setje banden als back-up te hebben voor het geval dat... De "S" zou een stapje hoger zijn dan de gewone 4000 Grand Prix maar heb zelf nog te weinig kennis en ervaring om dit te weten/ondervinden. Bijna alles op internet is van 2 jaar oud...

Heb ze al zien staan voor 23.95€/stuk waar ze in de Futurumshop 35€/stuk kosten... Lijkt mij wel een goeie deal?

Of zijn er nog andere modellen waar ik naar moet kijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
          Ik zit daar ook

Forum vind ik maar zo-zo maar die trainingslog gebruik ik wel, vind het echt een leuk ding om alles wat bij te houden.
          Moh!

Jij hebt mij laten kennis maken met dit forum, vanop het WT-forum.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Is echt goed gerief. Ik rij er nu al een jaar of 2 mee en alle ritsen werken nog. Iets wat ik van camelbak niet kon zeggen
            Ik heb een Camelbak ook, maar dan de kleinste die er was (1,5 l + nog een klein vakje voor sleutels of wat geld). Ik zocht deze keer iets met vooral ruimte voor kledij en mijn boterhammetjes.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Moh!

Jij hebt mij laten kennis maken met dit forum, vanop het WT-forum.
              Tuurlijk weet ik dat nog wel, maar de rest daarom niet he.

Edith vraagt of je dat een beetje stil wil houden, nu heb ik hier eindelijk min of meer een goede naam

Comment

Edith vraagt of je dat een beetje stil wil houden, nu heb ik hier eindelijk min of meer een goede naam
                Zelfkennis
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Wat wil je daarmee zeggen, ZAK?

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Volgende aankoop...

Dit zal de volgende aankoop worden. Wil toch zeker 1 officiële wieleruitrusting hebben. Ging eerst voor het origineel gaan maar denk dat dat té zwart en té warm gaat zijn eens de zon schijnt (daarom dat net die witte zijn uitgebracht ter gelegenheid van de Tour) en daarom maar voor die witte gaan.

Wel niet goedkoop, wss bestellen in UK...

Comment

• Ik vind dat echt knappe truitjes, voormij de knapste van de voorbije jaren.
                      Ook zalig dat het fietstype erop staat, 3T

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                        Ik vind dat echt knappe truitjes, voormij de knapste van de voorbije jaren.
                        Ook zalig dat het fietstype erop staat, 3T
                        3T is een merk van (vooral) sturen en stuurpennen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

3T is een merk van (vooral) sturen en stuurpennen.
                          Echt?
                          Ik had gisteren een kader alleen zien hangen in we winkel waar 3T opstond en met de R3 enal peisde ik dat dat het kadertype was
                          Stultus sum

Comment

• Mij zul je nooit in zo'n wielerkledij zien rijden, vind ik maar idioot net als die mensen die met een trui van het Belgisch kampioenschap of zo rondrijden.

Enigste reclame kledij waar ik mee zal rijden is van het bedrijf waar ik werk.

Comment

• Ik rij ofwel met de clubtrui (eigenlijk verplicht) , ofwel met een trui van de fiets waarop ik rij (Merlin, Moots - als de club niet meekijkt ) of de trui van m'n werkgever als ik met die mannen ga fietsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Volgende aankoop...

Dit zal de volgende aankoop worden. Wil toch zeker 1 officiële wieleruitrusting hebben. Ging eerst voor het origineel gaan maar denk dat dat té zwart en té warm gaat zijn eens de zon schijnt (daarom dat net die witte zijn uitgebracht ter gelegenheid van de Tour) en daarom maar voor die witte gaan.

Wel niet goedkoop, wss bestellen in UK...

Ik vraag me altijd af wat mensen bezielt om een beetje gratis reclame te gaan maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik vraag me altijd af wat mensen bezielt om een beetje gratis reclame te gaan maken
                                  Het is niet alleen gratis reclame. Je moet er nog voor betalen op de koop toe.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Het is niet alleen gratis reclame. Je moet er nog voor betalen op de koop toe.
                                    Dat ook nog indd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Mij zul je nooit in zo'n wielerkledij zien rijden, vind ik maar idioot net als die mensen die met een trui van het Belgisch kampioenschap of zo rondrijden.

Enigste reclame kledij waar ik mee zal rijden is van het bedrijf waar ik werk.
                                      Bwa, als wielerliefhebber vind ik dat wel vet eigenlijk en die kleuren zouden goed passen bij m'n fiets

Mja, ben ook niet een liefhebber van een rijdend reclamebord maar vind die uitrusting nog relatief discreet.

Comment

• Ik heb nog ergens een officiele bolletjes trui en gele trui liggen, maar daar durf ik de straat niet mee op.

Wat ik wel leuk vond indertijd waren die gevangenispakjes van Cannondale..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik heb nog ergens een officiele bolletjes trui en gele trui liggen, maar daar durf ik de straat niet mee op.

Wat ik wel leuk vond indertijd waren die gevangenispakjes van Cannondale..
                                          Chaingang
                                          Als je dan ook zo'n fiets had, was dat wel sjiek ja.

Comment

Working...
                                          X