Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad. De lasnaden gaan kapot omdat ze slecht gelegd zijn, dat ga je ook op alu of stalen frames hebben.
Maar dat heeft niets met Boonen te maken.
Bij aluminium of staal is het wel makkelijker om goeie lasnaden te verkrijgen, dus daar zal het minder voorvallen. Dus op vlak van lasnaden bij titanium zal je wel een punt hebben.
En zelfs al waren ze wel afgebroken: kan altijd gebeuren. Dat wil daarom nog niet zeggen dat die pedalen niet sterk genoeg zijn. Tenzij het meer gebeurt natuurlijk.
Nu, als die pedaal los stond, moet Nys dat toch gevoeld hebben (lichte speling).
Ik geloof dat verhaal helemaal niet .
Als die pedaal er scheef ingezeten had (je mag dat eens proberen ! ) , of niet helemaal vast stond , dan had Nys dat direct gevoeld. Die mannen voelen zelfs als hun zadel een paar mm gezakt is. Ook niet vergeten dat zo'n pedalen tegendraadse draad hebben, je draait die dus vanzelf vaster. Tenzij je konstant achteruit draait natuurlijk.
Ik geloof dat verhaal helemaal niet .
Als die pedaal er scheef ingezeten had (je mag dat eens proberen ! ) , of niet helemaal vast stond , dan had Nys dat direct gevoeld. Die mannen voelen zelfs als hun zadel een paar mm gezakt is. Ook niet vergeten dat zo'n pedalen tegendraadse draad hebben, je draait die dus vanzelf vaster. Tenzij je konstant achteruit draait natuurlijk.
Er staat nergens dat die pedaal er scheef heeft ingezeten.
Kan ook zijn dat die geperste/gelijmde draadinsert in het carbon crankstel eruit getrokken is. Dat het dus aan het crankstel ligt.
Er staat nergens dat die pedaal er scheef heeft ingezeten.
Kan ook zijn dat die geperste/gelijmde draadinsert in het carbon crankstel eruit getrokken is. Dat het dus aan het crankstel ligt.
Ik dacht dat er zoeits geopperd werd in de krant. Maakt me ook geen zak uit. Het verhaaltje waar ze mee naar buiten komen is er om Shimano gerust te stellen.
Ik rij al jaren met die pedalen (959, XTR) en ik ga er echt geen andere pedalen om kopen hoor. Zijn gewoon de beste. Andere lijn.
Een Cannondale Supersix HM Red kost (voor 2011!) 3999 €. En de Canyon is beter afgemonteerd. Vooral op vlak van wielen dan.
Voor de rest valt het prijsverschil idd mee.
Een Cannondale Supersix HM Red kost (voor 2011!) 3999 €. En de Canyon is beter afgemonteerd. Vooral op vlak van wielen dan.
Voor de rest valt het prijsverschil idd mee.
Bij Cannondale krijg je altijd 10% korting, dus... 3.600 euro, bij Canyon niet. Nog eens, de Canyon heeft betere wielen, maar... die kost ook 300 euro meer. Dus... nog eens, leg 300 euro op voor een beter wielsetje en je zit eigenlijk met een op enkele details na een evenwaardige afmontage.
Bij Cannondale krijg je altijd 10% korting, dus... 3.600 euro, bij Canyon niet. Nog eens, de Canyon heeft betere wielen, maar... die kost ook 300 euro meer. Dus... nog eens, leg 300 euro op voor een beter wielsetje en je zit eigenlijk met een op enkele details na een evenwaardige afmontage.
Ah, je rekende de korting er al af. Dat mocht je er wel bij zeggen.
Op mijn Taurine kreeg ik maar 6 %. En dat was bij twee verschillende dealers. Wel een model dat net uit was natuurlijk. En de crisis was nog maar net begonnen en had dus nog niet veel invloed.
Ah, je rekende de korting er al af. Dat mocht je er wel bij zeggen.
Ik zeg gewoon de prijs waarvoor je 'm kan hebben. En dat is 3.600 euro. Ik was onlangs bij m'n dealer en daar stond een splinternieuwe witte 2011 SuperSix HM met SRAM Red en ik kon 'm onmiddellijk meenemen (of bestellen, want 't was m'n maat niet) voor 3.600 euro.
Op mijn Taurine kreeg ik maar 6 %. En dat was bij twee verschillende dealers. Wel een model dat net uit was natuurlijk. En de crisis was nog maar net begonnen en had dus nog niet veel invloed.
Je moet dat niet vragen die korting, je moet die zelf zeggen.
Je moet dat niet vragen die korting, je moet die zelf zeggen.
Toen ze 6 % voorstelden, zei ik dat ik 10 % wou, maar dat weigerden beide winkels.
Op mijn vorige Cannondales had ik ook gewoon 10 % hoor. En ik geloof best dat het intussen weer van dat is.
Toen ze 6 % voorstelden, zei ik dat ik 10 % wou, maar dat weigerden beide winkels.
Op mijn vorige Cannondales had ik ook gewoon 10 % hoor. En ik geloof best dat het intussen weer van dat is.
Ik ken verschillende mensen die de afgelopen jaren bij die dealer een Cannondale gekocht hebben (ik ook nog eentje in 2007). Da's altijd 10% geweest hoor.
Ik ken verschillende mensen die de afgelopen jaren bij die dealer een Cannondale gekocht hebben (ik ook nog eentje in 2007). Da's altijd 10% geweest hoor.
Niet in mijn streek rond oktober 2008. Ik informeerde bij Jowan en Cameleon Bike, dus nu niet direct onbekende winkels.
Al mijn vorige bikes komen van bij Jowan. Vroeger kreeg ik daar altijd 10 % zonder moeilijk doen. Zelfs nooit zelf 10 % moeten voorstellen. Eerst was het 10 % effectieve korting, daarna 10 % in materiaal. Eind 2008 kreeg ik effectieve korting bij beide winkels, maar wel slechts 6 %.
Enige andere toegeving: ik kreeg de nieuwprijs van het originele stuur van Cannondale als korting omdat ik dat stuur liet ruilen voor een Ritchey WCS Riser. Dat stuur kocht ik bij mijn LBS omdat mijn kabels anders teveel ingekort zouden zijn (fietsen worden bij de dealer geleverd met niet ingekorte kabels). De stuurpen heb ik achteraf zelf vervangen, wegens goedkoper op het net.
Comment