Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kvind het wat gevaarlijk als ik ergens onverwacht moet stoppen en tis glad
Misschien de klemming van je pedalen iets losser zetten?
Bij m'n MTB heb ik dat ook gedaan, in 't bos moet je van tijd snel uit de pedalen kunnen, vandaar.
Ik begrijp je niet goed, je post foto's van je koersfiets. Je zegt dat 'ie in wintermodus staat met haakpedalen omdat je in de winter liever niet met klikpedalen rijdt. Dan blijken ze geroest te zijn en zeg je dat er klikkers opkomen, plots een andere reden waarom er nu geen klikkers opstaan.
En dan begin jij over haken in het bos, terwijl je bij een voorgaande post zegt dat je klikkers op je MTB hebt staan.
Misschien de klemming van je pedalen iets losser zetten?
Bij m'n MTB heb ik dat ook gedaan, in 't bos moet je van tijd snel uit de pedalen kunnen, vandaar.
Nieuwjaar leverde nieuw speelgoed op tussen de pakjes.
Zannata full carbon frame met volledige Dura-Ace groep afgemonteerd, en carbon stuur. Compleet fietsje komt op 6,9 kg... Properkes
goed merk zannata, ik heb een cyclocrossfiets van zannata gekregen voor kerst, kwestie van gezond te blijven in de winter. Wel dag en nacht verschil met een mountainbike om in het bos mee te gaan rijden.
Comment