Zo'n uitschuifbare dragers is wel handig. Zo kan je de fietsen dikwijls wat beter positioneren zodat ze elkaar niet raken. Ik heb een 29'er MTB met breed stuur, samen met de koersfiets op de de drager is dat wel wat 'afstellen'.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenThule is idd de aanrader. Fietskarren, fietsdragers, dakkoffer en dakdragers van dit merk. Van niets klagen of breuken tot nu toe.
Comment
-
Ja, heb daar ook naar gekeken.
Vind het niet slechter of beter.
Als je het wilt verkopen kent de meerderheid het ook niet.
De onderkant van de Thule is dicht wat de fietsen proper houd als het regent of het wegdek vuil is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenThule is idd de aanrader. Fietskarren, fietsdragers, dakkoffer en dakdragers van dit merk. Van niets klagen of breuken tot nu toe.Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenJa, heb daar ook naar gekeken.
Vind het niet slechter of beter.
Als je het wilt verkopen kent de meerderheid het ook niet.
De onderkant van de Thule is dicht wat de fietsen proper houd als het regent of het wegdek vuil is.
Comment
-
Deze die ik heb ook hoor, zoals al gezegd duurt het maar een paar seconden en opgeplooid neemt het geen plaats in.
Zet zichzelf mooi recht ook.
Dat kon de vorige ook maar die was wel wat lomper om erop te zetten en het duurde iets langer waardoor ik het rek minder snel uithaalde.
Heb elk type en merk bekeken deze keer om zo een fout niet meer te maken.den borre
Int3x0r
Comment
-
Dus best zelf even gaan kijken en proberen zeker.den borre
Int3x0r
Comment
-
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKoude handen en voeten, dat is iets waar ik eigenlijk nooit last van heb.
Ik weet niet of er niet al zoiets bestaat als elektrische verwarming op accu voor in je schoenen? Bestaat wel in shirts en broeken, dus zie niet in waarom het nog niet tot de kousen is geraakt?
Ondanks dat ik een fervente fietser ben, laat ik met ijsweer de fiets toch staan. Vorig jaar beet ik door en in mijn thuisstad is de fiets koning en worden de fietspaden beter ijsvrij gemaakt dan de wegen, maar dan een beetje verder in Kortrijk, daar borstelen ze de straten ijsvrij en hoopt alles zich op op het fietspad, gevolg daar wel gevallen, fiets & ik allebei kosten aan... De derde keer vorig winter dat ik op mijn bakkes ging was het keerpunt en sindsdien blijft de fiets wel aan de haak bij vorst en sneeuw.
Comment
-
Verwarmde inleg zolen bestaan al heel lang.
Meer bedoeld voor in moto botten of rij botten bij het paard rijden.
Je hebt toch ook zo van die zakjes of gels?den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenVerwarmde inleg zolen bestaan al heel lang.
Meer bedoeld voor in moto botten of rij botten bij het paard rijden.
Je hebt toch ook zo van die zakjes of gels?
Comment
-
Of ze passen in een smalle fiets schoen weet ik niet.
Dan neem je best de schoenen mee om eens te passen.
Ik heb er wel iemand weten mee rijden in northwave Mtb schoenen.
Met die andere dingen heb ik geen ervaring maar al veel goed van gehoord.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenOf ze passen in een smalle fiets schoen weet ik niet.
Dan neem je best de schoenen mee om eens te passen.
Ik heb er wel iemand weten mee rijden in northwave Mtb schoenen.
Met die andere dingen heb ik geen ervaring maar al veel goed van gehoord.
Comment
-
Hoe marcheert dat dan? Vooraf opwarmen?
Iets met een accu lijkt me weer wat extra gewicht meesleuren.
't Is bij mij echt enkel m'n tenen. M'n handschoenen zijn eigenlijk bedoeld voor het tussenseizoen maar gisteren geen koude handen gehad.
Ik had ook al gedacht aan van die halve overkousen (weet de correcte benaming niet) nog een sbovenop m'n overschoenen.Last edited by Hayes; 21/01/2016, 17:11.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Zooltjes gevonden: http://www.warmtekleding.be/zolen.htmlIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
En sokken staan er dus ook idd op. http://www.warmtekleding.be/sokken.html Alleen niet het type om mee te gaan fietsen.
Mijn vader heeft al jaren zo'n jas, werkt aan het water en staat dus veel in de wind, scheelt wel een stuk om hem warm te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk BerichtenMerino sokken ? Kan ook al een verschil maken.
Alleen nogal prijzig... Futurumshop heeft wel een aantal goekopere huis-sokken met merino wol.
Ander vraagje: iemand ervaring met Northwave schoenen?
Al m'n Shimano fietsschoenen zijn maat 46. Als ik wat rondzoek op het net vind ik niet echt een richtlijn. Northwaves zijn breder maar over lengtemaat vind ik geen uitsluitsel. En ik vin dhet zo mottig om te gaan passen bij de lokale FM om dan online te kopen.
Dagelijkse schoenen zijn maat 43-45. Meestal 44.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDie was ik intussen ook al tegengekomen.
Alleen nogal prijzig... Futurumshop heeft wel een aantal goekopere huis-sokken met merino wol.
Ander vraagje: iemand ervaring met Northwave schoenen?
Al m'n Shimano fietsschoenen zijn maat 46. Als ik wat rondzoek op het net vind ik niet echt een richtlijn. Northwaves zijn breder maar over lengtemaat vind ik geen uitsluitsel. En ik vin dhet zo mottig om te gaan passen bij de lokale FM om dan online te kopen.
Dagelijkse schoenen zijn maat 43-45. Meestal 44.
Dit waren die Razers, zagen er wel vet uit.
Comment
Comment