Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil eigenlijk een zool die niet superstijf is.
    Vandaar dat ik in het race/touringsegment zit te zoeken en ik kwam deze Northwave Jet 365 evo tegen.

Of z'n iets duurdere neefje, De Fondo srs

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Chinese namaak carbon: http://www.cyclingweekly.co.uk/video..._medium=Social

Comment

• wow da's wel héél bros inderdaad.
        Vraag is, wanneer weet je tegenwoordig nog of je echt of counterfit materiaal koopt.

Ik reis zelf elk jaar naar China, en wat ik daar al gezien heb aan "namaak", wat zoooo echt lijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          wow da's wel héél bros inderdaad.
          Vraag is, wanneer weet je tegenwoordig nog of je echt of counterfit materiaal koopt.

Ik reis zelf elk jaar naar China, en wat ik daar al gezien heb aan "namaak", wat zoooo echt lijkt.
          Als je 't hier koopt bij een dealer, dan gaat dat wel echt zijn. Van die onlineshops als Aliexpress enzomeer, die merken zijn haast allemaal fake. Een carbon stuur van Ritchey WCS dat 18 euro kost, dat kan gewoonweg niet.

Comment

• Ik zou zoiets nu ook niet kopen op Aliexpress.
            Ik koop er geregeld fietstruitjes voor geen geld. Maar m'n veiligheid hangt daar niet van af.

Daarnet trouwens de Nortwaves Fondo's besteld.
            Gaan passen in de lokale shop en online besteld Heb er dan maar wat binnenbandjes gekocht om m'n geweten te sussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Ik zou zoiets nu ook niet kopen op Aliexpress.
              Ik koop er geregeld fietstruitjes voor geen geld. Maar m'n veiligheid hangt daar niet van af.

Daarnet trouwens de Nortwaves Fondo's besteld.
              Gaan passen in de lokale shop en online besteld Heb er dan maar wat binnenbandjes gekocht om m'n geweten te sussen.
              Vrije markteconomie heet dat. Een neoliberalistisch gedachtegoed.

Comment

• Deze staan dus te koop:
                http://www.2dehands.be/fietsen/fietsonderdelen-accessoires/wielerkleding-schoenen/shimano-fietsschoenen-r088-maat-274869491.html

Hele fijne (zomer)schoentjes, maar zo'n stijve zool is echt mijn ding niet.

Comment

• mooie fiets, viel me echt op

Comment

• Soms heb ik ook zin om zo'n ouwe fiets te kopen. Die technisch in orde te zetten maar voor de rest 'vintage' te laten. Gewoon om wat mee rond te kerktoren te rijden.
                    Maar madam kan het nu al niet laten om te laten vallen dat vier fietsen echt wel genoeg is...

Comment

• Buiten het lederen zadel en de houten spatborden is mijn 'daily fiets' net hetzelfde. Ideaal voor woon-werk verplaatsingen, den bakker, supermarkt,... .

Comment

• Dat hardlederen zadel, krijg je op 3 mensenlevens niet versleten

Groene 'kentekenplaat' aan het voorwiel, was dat nog iets van de jaren 70?
                        Last edited by taiko; 14/02/2016, 12:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                          Die hardlederen zadel, krijg je op 3 mensenlevens niet versleten

Groene 'kentekenplaat' aan het voorwiel, was dat iets van de jaren 70?
                          Naar ik mij nog herinner had elke provincie een andere kleur en vorm van kentekenplaat, elk jaar een ander kleurtje en vorm. Aan mijn fiets hangt er eentje van de provincie Antwerpen van 1984. Geel en in vijfhoek vorm.

Comment

• vaste pion

Comment

• De droom van elke fietser!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                De droom van elke fietser!

Niemand om je fiets te stelen

Comment

• Iemand interesse?

Cycology T-shirt, zwart, mooi dik katoen, geen goedkoop flodder shirtje zonder model, maar eentje die jaren zou moeten meegaan.
                                  Op aanraden van de shop een Medium gekocht, maar moest toch een Large zijn
                                  Nog even bijgehouden in de hoop dat die laatste 5kg er toch ooit afraken, maar helaas...
                                  Ik weeg nu 82-83 dus ideaal voor iemand van ca. 75 kg denk ik.
                                  Echt pissed want vind het zelf een sober mooi shirt.

Achteraan helemaal zwart met klein logo in de nek.
                                  Prijs? Iets van een 20 + verzending?

Comment

• Van waar ben je? ik heb wel interesse maar zou het toch eerst willen passen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

• De schoone Westhoek. Lo-Reninge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        De schoone Westhoek. Lo-Reninge.
                                        En naar de driedaagse geweest? Ik ben daarstraks in De Panne nog naar de tijdrit gaan zien.

Comment

• Ah ja. Ik werk in Koksijde en moet altijd passeren langs het parcours op dag 2 (3 rondjes Koksijde-Oostduinkerke). Dan zorg ik altijd dat ik zel fmet de fiets ben. Wacht tot ze de derde keer passeren en dan mag ik zelf door
                                          Tijdrit ben ik niet gaan zien.

Gent-Wevelgem is trouwens mooi voor m'n deur gepasseerd in Lo.

Comment

Working...
                                          X