Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de liefhebbers!

Comment

• Vers sinds vandaag, om dagelijks naar het werk mee te rijden om wat aan de conditie te werken;
      Thompson Sport S6300 27v Equipped.
      Cateye VT210 Wireless

Binnenkort dan ook nog wat kledij en toebehoren aanschaffen.

Comment

• knappe fiets, multifunctioneel!
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          knappe fiets, multifunctioneel!
          Tnx!
          Wou iets lichter dan een doorsnee fiets, sportief, remschijven en toch nog iets qua comfort om dagelijks te gebruiken.
          Bestaat ook in 'Naked' versie, maar moest sowieso dat rekje en spatborden hebben voor moest het eens wat vochtig liggen.
          Vervangt m'n oude Oxford, verschil is echt enorm qua gewicht. Die remschijven bijten ook echt goed tov gewone blokjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Tnx!
            Wou iets lichter dan een doorsnee fiets, sportief, remschijven en toch nog iets qua comfort om dagelijks te gebruiken.
            Bestaat ook in 'Naked' versie, maar moest sowieso dat rekje en spatborden hebben voor moest het eens wat vochtig liggen.
            Vervangt m'n oude Oxford, verschil is echt enorm qua gewicht. Die remschijven bijten ook echt goed tov gewone blokjes.
            Waar heb je hem gekocht? Tevreden van de shop waar je hem kocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
              Waar heb je hem gekocht? Tevreden van de shop waar je hem kocht?
              Van Eyck Sport in Aalst. Gekke winkel, wat daar staat...
              M'n schoonbroer die z'n professionele koersfietsen daar koopt had me naar daar doorverwezen.
              Correcte service, mooi uitleg gekregen toen ik m'n criteria meegaf, en alles dan mooi klaar gezet.
              Ook een gratis onderhoud als ik hem de 1e keer binnen doe, maar dat zal bij veel winkels wel zo zijn.

Comment

M'n schoonbroer die z'n professionele koersfietsen daar koopt had me naar daar doorverwezen.
                Correcte service, mooi uitleg gekregen toen ik m'n criteria meegaf, en alles dan mooi klaar gezet.
                Ook een gratis onderhoud als ik hem de 1e keer binnen doe, maar dat zal bij veel winkels wel zo zijn.
                Ok bedankt. Ik heb ook wel een goede fietsenzaak hier in de buurt, naast de minder goede, maar niets in aanbod wat ik zoek. Al enkele Fiets XL winkels binnen gestapt ook, maar daar heb ik vooral het gevoel wat ik heb bij een Decathlon, met het verschil dat ze in FietsXL wrs wel op commissie werken en echt pushen op iets. Binnenkort eens in Aalst gaan kijken dus.

Comment

Ok bedankt. Ik heb ook wel een goede fietsenzaak hier in de buurt, naast de minder goede, maar niets in aanbod wat ik zoek. Al enkele Fiets XL winkels binnen gestapt ook, maar daar heb ik vooral het gevoel wat ik heb bij een Decathlon, met het verschil dat ze in FietsXL wrs wel op commissie werken en echt pushen op iets. Binnenkort eens in Aalst gaan kijken dus.
                  Ah nee bij Van Eyck werken ze niet op commissie. Hij heeft me na m'n uitleg fietsen laten zien in verschillende prijsklassen, en met alle verschillen tussen die klassen. Hij zei me zelfs het gewicht van verscheidene fietsen (daarna via internet gecontroleerd en het klopte ). En heeft ook totaal niet gepushet.

Comment

Ah nee bij Van Eyck werken ze niet op commissie. Hij heeft me na m'n uitleg fietsen laten zien in verschillende prijsklassen, en met alle verschillen tussen die klassen. Hij zei me zelfs het gewicht van verscheidene fietsen (daarna via internet gecontroleerd en het klopte ). En heeft ook totaal niet gepushet.
                    Dat is mooi dan. Ga er zeker eens kijken dan komende maand. Veel rijplezier alvast met de uwe! Ik zoek ook een nieuwe oplossing voor mijn woon/werk.

Comment

Dat is mooi dan. Ga er zeker eens kijken dan komende maand. Veel rijplezier alvast met de uwe! Ik zoek ook een nieuwe oplossing voor mijn woon/werk.
                      Tnx, zal zeker niet mankeren!
                      Gohja, ik heb hem vooral gekocht voor aan m'n conditie te werken, aangezien woon werkverkeer zeker doenbaar is qua km's. Ongeveer een 3 kwartier per rit.
                      V70 blijft dan mooi op de oprit (als het natuurlijk niet regent gelijk zot ).

Comment

• Een collega van me heeft een Stromer ST1 gekocht.
                        Heb een minuutje of twee getest. 'k Had wel nog nooit op een elektrische fiets gereden.

Maar wat een power
                        Na twee of drie rondjes va de pedalen zat ik aan 25 per uur. Na 5 seconden stampen al tegen de 35 per uur!

De fiets zelf voelde héél solide aan. Ziet er nog deftig uit ook.
                        Alleen jammer dat hij meer kost dan m'n autootje
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Vorige week op het steilste stuk van Alpe d Huez, daar stond ik dan strak in t pak op de koersfiets...
                          Last edited by ; 04/08/2016, 14:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                            https://www.instagram.com/p/BInDwlnB...bendebremaeker

Vorige week op het steilste stuk van Alpe d Huez, daar stond ik dan strak in t pak op de koersfiets...
                            Auch... Die grijs...
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

mijne scott sub 10 daar ook gekocht,
                              stond er al tijdje in juiste maat, zijn nogal zeldzaam in belgie, je moet ze bijna altijd bestellen.
                              daar stond er echter 1tje in dan nog met 20% korting. eind de 800 ipv 1100+.
                              heb al veel fietsen gehad maar nog maar 3de keer dat ik eentje nieuw kocht, direct laten aanpassen (ipv zelf langzaamaan) aan al mijn noden, andere handvatjes, andere banden (lekbestendige voor brussel), andere pedalen, teller, beugelslot.

sindsdien is mijn scott sub 10 die eerder gestolen was terug na 1 jaar, en heb ik nu dus twee scott sub 10s, allebei met alfine versnellingen, eentje met gates riem ipv ketting, andere conventionele ketting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                mijne scott sub 10 daar ook gekocht,
                                sindsdien is mijn scott sub 10 die eerder gestolen was terug na 1 jaar, en heb ik nu dus twee scott sub 10s, allebei met alfine versnellingen, eentje met gates riem ipv ketting, andere conventionele ketting.
                                Ah nice, nog iemand met een Sub 10.
                                Tot op heden zeer tevreden van, enkel op plat kom ik door de combinatie riem en alfine 8 soms een versnelling of twee te kort. Harder dan +- 30 km/h op plat geraak ik niet.
                                Database error.
                                The database has encountered a problem.

Comment

• Goesting in dit!

Comment

• Waarom is dat maar zo ne halve vork?

Comment

Waarom is dat maar zo ne halve vork?
                                      Voor de show.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Voor de show.
                                        Serieus?!

Comment

Serieus?!

Gewichtsbesparing, weet nu toch 't kleinste kind? Net zoals de trappers eraf zijn gehaald.

Comment

Working...
                                          X