Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenQua maat zit het wel goed. De fiets is van een familielid, is 5 jaar oud, maar is steeds punctueel onderhouden. De lak is nog in perfecte staat, geen enkele kras.
Voor 300€ heb ik hem...
Welke maat? Hoe groot ben je juist? Niet dat je met je lichaamslengte alleen al de maat kan bepalen, maar het geeft een indicatie. Voor de rest: er zijn nog relatief veel mensen die met een verkeerde maat rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBwa, tvalt mee hoor, maar ben je van plan om er ook echt mee te gaan rijden in de modder? Een dure groep heb je niet nodig om met 'n mountainbike op de weg te rijden.
Hangt er vanaf hoe je dat ziet. Als je wil zeggen dat een MTB-groep sterker is dan een racegroep, dan ben je toch lichtjes verkeerd. Vergeet niet dat een koersfiets ook nogal eens vuil wordt, ook al hangen er niet snel klodders modder aan. Het is trouwens niet de hoeveelheid vuil die telt, maar of het schadelijk is en of het overal kan tussenkruipen. De afdichtingen van de lagers van een racegroep zijn in ieder geval zeker niet van mindere kwaliteit dan van een MTB-groep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWelke maat? Hoe groot ben je juist? Niet dat je met je lichaamslengte alleen al de maat kan bepalen, maar het geeft een indicatie. Voor de rest: er zijn nog relatief veel mensen die met een verkeerde maat rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenWelke maat de fiets heeft weet ik niet. Ik ben ongeveer tussen de meter. 85 - meter.90.
In dat geval mag het gerust een 20 - 21" zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIn dat geval mag het gerust een 20 - 21" zijn.
Comment
-
Jakkel, je bedoelt de volledige wielen. In de fietswereld zijn velgen niet gelijk aan wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVandaag de Mavic Ksyrium Equipe velgen vervangen door Elite 2007 exemplaren, 170 onbelangrijke grammen minder (gewogen op m'n vrouw haar keukenweegschaal ), maar 't is de gedachte die telt hé.
'k zou dus niet spreken over 'onbelangrijke grammen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteneuh, de wielen/banden zijn de eerste die de vermageringskuur moeten doorstaan, simpelweg omdat je die moet doen ronddraaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteneuh, de wielen/banden zijn de eerste die de vermageringskuur moeten doorstaan, simpelweg omdat je die moet doen ronddraaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWeet ik wel hoor, maar voor een simpel wielertoeristje als mij is het eigenlijk niet echt belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenWaarom koop je dat dan? Pas op, ik ben ook wielertoerist, maar ik kan eerlijk gezegd geen geld steken in zo'n licht materiaal, 't is niet dat ik races moet winnen ofzo...
Voldoet dit antwoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAls je toch de snob wil uithangen koop dan een volledig Carbonnen fietsje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenLicht, lichter lichtst?
Ik verkies liever een licht kwaliteitsframe uit alu dan zo'n goedkoop carbonmassaproduct uit China dat niet lichter is dan het mijne.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAangezien de wielen bij jou toch al zoveel in gewicht uitmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBwa, voor zen geld mag het best veel verschil uitmaken hé? Niet?
Ik weet nu niet de preciese prijs van die velgjes maar goedkoop zal het niet geweest zijn hé.
Comment
Comment