Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik krijg 20 cent per kilometer. En jij, Hayes?

Comment

• Nu 15 cent.
      Vanaf januari ook 20 cent. Meeste ambtenaren krijgen het wettelijk maximum van 22 cent.

Naar het werk met de fiets of met de auto scheelt nu ca. 10 euro. 6,60 fietsvergoeding en ca. 3-4 euro benzine.
      Dat zou dus ca. 12,50 euro moeten worden.

Ik fiets niet voor het geld maar het is wel meegenomen.
      Ik denk dat ik jaarlijks een 100x naar het werk fiets. Dat scheelt dus al snel 1000 euro.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• bij mij scheelde het vroeger veel.
        ofwel met de trein en dan 37km/dag met de fiets (7€ fietsvergoeding/dag)
        ofwel met de auto 266km afleggen en 12€ diesel kwijt, alle andere onderhoud zoals banden en remmen niet meegerekend.
        scheelt hem bijna 20€/dag en dat kan best tellen.

nu doe ik 60km/h met de fiets of 70 met de auto (E40).
        ik krijg 12€ fietsvergoeding/dag of het kost me 4-5€ aan brandstof.
        toch nog altijd 16-17€/dag dat ik uitspaar.

de aankoop van mijn fiets had ik er op 2 maand al terug uit. de vergoeding is idd mooi meegenomen, maar zelf al zouden ze niks betalen, zou ik nog steeds alternatieven voor de auto zoeken. ik zou dan wel zoveel niet uitgeven aan de fietsen dan en eerder bij goed weer met een standaard fiets komen en de rest met moto/brommer ofzo

Comment

• Tja wij krijgen helemaal geen fietsvergoeding , hoop dat het er ooit nog van komt.

Mijn vorige werkgever wel, is zelfde afstand en was toch goed voor +-110euro/maand, zonde.

Comment

• al eens met u baas over gesproken? zijn er veel die met de fiets komen werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
              al eens met u baas over gesproken? zijn er veel die met de fiets komen werken?
              Ik werk er nog maar 2 weken nu , in de kantine hangt er een formulier uit; "de werkgever is niet wettelijk verplicht fietsvergoeding te betalen, indien er wijzegingen komen brengen we jullie op de hoogte".
              Vroeg of laat wel eens voorzichtig polsen bij de hr, toch een 4tal mensen die met de fiets komen (20 tal werknemers).

Maar voor de werkgever heeft dat toch enkel voordelen dacht ik.

Comment

• Comment

• De MAX zoals ze in Gent zeggen.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zalige foto!
                    Wieltjes mooi gelijk gezet? Of toeval? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Zalige foto!
                      Wieltjes mooi gelijk gezet? Of toeval? ;-)
                      Nee, da's echt toeval. Moest ik ze gelijk zetten, dan zou ik de tekst bovenaan gezet hebben.

Comment

• Goed bezig.

Comment

• De dochter is al weken aan het zeggen dat ze wil Mtb'ken (kidstour) dus op zoek naar ene en dan samen ritjes doen.
                          den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            De dochter is al weken aan het zeggen dat ze wil Mtb'ken (kidstour) dus op zoek naar ene en dan samen ritjes doen.
                            Decathlon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Decathlon?

Moet nog eens gaan kijken.
                              Ze heeft er nu ook ene van daar maar het ontwerp is niet echt geschikt voor kleine kinderen.
                              Gisteren eens naar Trek en Cube gaan kijken.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Twinkle Twinkle little fietspad...
                                Was niet de meest comfortabele rit vanmorgen... Ook m'n traagste tijd een stuk naar boven bijgesteld

Comment

• Vandaag besteld , levering februari :

Onbeduidende post maar ben dol enthousiast.

Comment

• Een SS EVO, goede keuze. Ik rij er al bijna 5 jaar mee, super tevreden van! Stijf en licht frame.

Comment

• Ja , weet het, ben een 'fan' van u op het fiets.nl forum.

Heb zelf ook al een tijd een Evo en is mijn lievelingsfiets.
                                      En mijn andere fietsen zijn een 65.1 (is te koop) en een F8.
                                      De Evo is echt een klasse frame. En zo 'simpel' van uitzicht.
                                      Als je op al die 'beauty' frames van tegenwoordig uitgekeken bent dan straalt de EVO nog steeds door zijn eenvoud.
                                      Raak je nooit moe.

Had ook een CAAD8 maar die is vervangen door de CAAD12 Disc, met CX banden de perfecte all weather, go everywhere bike voor mij.

Door die CAAD12 heb ik nu de SS Evo disc besteld. Dat remgevoel wil ik ook in de zomer.

Comment

• Aan de cannondale fans hier, iemand een idee waar ik Cannondale kleding (truitjes) kan kopen ? Mag online zijn.
                                        Ik bedoel niet de team kleding, maar gewoon kleding van Cannondale.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                                          Aan de cannondale fans hier, iemand een idee waar ik Cannondale kleding (truitjes) kan kopen ? Mag online zijn.
                                          Ik bedoel niet de team kleding, maar gewoon kleding van Cannondale.
                                          Bij de cannondale dealers en ook in AS Adventure.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X